SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ik wil hier iets op zeggen maar dit is wel de reden dat mijn oom zijn hartaanval niet heeft overleefdquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:02 schreef Masberum het volgende: [..] Ja maar nergens wordt gesuggereerd dat het door vrouwen komt. Homo's en lesbiennes in een relatie hebben hetzelfde effect. Het heeft er o.a. mee te maken dat als je dood neervalt je partner nog 112 kan bellen. Als je alleen bent gaat dat lastig.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Babygirl klinkt ook een beetje foutquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Babygirl, of fucktoy...? (de laatste is meer gender neutraal)
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat was ongeveer het enige wat ik kon vinden in het lijstje in de community...quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Babygirl klinkt ook een beetje foutOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Maar soms is het toch niet erg als er iemand in je nek hijgt?quote:
Ik zocht er een romantisch gifje bij, maar vond deze toch leuker
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar soms is het toch niet erg als er iemand in je nek hijgt?
[ afbeelding ]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Toch ook wel een Sugar Babyquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Babygirl klinkt ook een beetje fout(staat niet in andere community)
Slang dictionary
sugar babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lijstjes...quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was ongeveer het enige wat ik kon vinden in het lijstje in de community...![]()
Bekijk deze YouTube-videoIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Toch ook wel een Sugar Baby(staat niet in andere community)
sugar babyoja geld is een vereisteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Was neck breaker ipv neck breatherquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was neck breaker ipv neck breather
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Is wel sad but truequote:Op zondag 10 augustus 2025 00:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Was de tip van minister Hugo
In je eentje een huis kopen is best een uitdaging tegenwoordigIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
En jullie hadden het over Leeftijdquote:- dus Sugar Girl
![]()
Wat ik verder lees over Babygirl gaat over aantrekkelijke mannen, of als role:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee, soms is het wel fijn ja.quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar soms is het toch niet erg als er iemand in je nek hijgt?
[ afbeelding ]![]()
Maar ik had het er laatst nog over met een vriendin:
"Zou jij niet weer eens een relatie willen Grrrrrrrr?"
-"Ja, in principe wel, maar ik kan er op dit moment echt geen drama bij hebben, je weet wel, met burnout recovery en zo...."
"Oh ja, nee, dan houdt het wel even op voor nu ja...."
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, soms is het wel fijn ja.![]()
Maar ik had het er laatst nog over met een vriendin:
"Zou jij niet weer eens een relatie willen Grrrrrrrr?"
-"Ja, in principe wel, maar ik kan er op dit moment echt geen drama bij hebben, je weet wel, met burnout recovery en zo...."
"Oh ja, nee, dan houdt het wel even op voor nu ja...."
![]()
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Daarom heb ik een rijke vriendquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is wel sad but true
In je eentje een huis kopen is best een uitdaging tegenwoordig
*Lust geen koffie*![]()
Ach, al mijn vriendjes waren jonger dan ik. Maakt me dat een cougar?quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben oud en niet extreem rijk ofzo
Nee, vind ik niet.
En qua intellect zat ik altijd wel op zelfde niveau (nu ook weer), maar echt rijk waren geen van mn vriendjes
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wel rijk in hun hart met zo'n lieveling als jou aan hun zijdequote:Op zondag 10 augustus 2025 00:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, al mijn vriendjes waren jonger dan ik. Maakt me dat een cougar?
Nee, vind ik niet.
En qua intellect zat ik altijd wel op zelfde niveau (nu ook weer), maar echt rijk waren geen van mn vriendjes![]()
Woodstockquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, inderdaad!quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wel rijk in hun hart met zo'n lieveling als jou aan hun zijdeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ben op papier wel een kleine 4 ton waard maar dat zit grotendeels in de stenen en partime werken plus in de WIA zitten is geen vetpotquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben oud en niet extreem rijk ofzo
Oh haiquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben op papier wel een kleine 4 ton waard maar dat zit grotendeels in de stenen en partime werken plus in de WIA zitten is geen vetpot
Zin om samen van de burnout te herstellen?
Wie wil er nou kinderenquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:16 schreef Masberum het volgende:
Relaties zijn overrated, ze nemen gewoon je kinderen mee en dat is het
*Lust geen koffie*![]()
Ook op het werk een tijdje terug:
"Wat is jou type Grrrrrrrr? Blond, slank, beetje mollig of wat?"
-"Eentje die niet zeurt...."
"Ja hallo, je kan ook té veeleisend zijn man.....""It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Ja hallo, je kan ook té veeleisend zijn man....."
Gaan we dan allemaal suffe dingen doen en vooral veel zitten en hangen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh hai
Zin om samen van de burnout te herstellen?
Kun je dat uitleggen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga de grappen over mezelf vermijden door evenn niets over dit onderwerp te zeggen.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ahwquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga de grappen over mezelf vermijden door evenn niets over dit onderwerp te zeggen.
Je hoeft niet bang te zijn om gewoon te zeggen wat je wil zeggen.. we zijn hier een community.. geen vijanden.. leeg je hartquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga de grappen over mezelf vermijden door evenn niets over dit onderwerp te zeggen.![]()
Dat heb ik al 2 jaar gedaan, ik moet nu wandelen enzo.quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaan we dan allemaal suffe dingen doen en vooral veel zitten en hangen?
En gezond eten![]()
En leuke dingen doen
Als dudje vindt dat ik te veel zeur worstel ik zijn hoofd tussen mijn borsten, kan hij het niet meer horenquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Ja hallo, je kan ook té veeleisend zijn man....."Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wandelen en gezond eten moet ik ook eigenlijk, lukt nog niet echt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat heb ik al 2 jaar gedaan, ik moet nu wandelen enzo.
En gezond eten![]()
En leuke dingen doen![]()
Leuke dingen zit an sich wel goed. Alleen wel de balans bewaken, niet alles kan meer en daar heb ik nog wat acceptatieproblemen mee
Ferry van de Zaandequote:Op zondag 10 augustus 2025 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Grrrrrrrr in de kroeg:
Die ken ik van
![]()
Zin in een frikandel nu
Worstelquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als dudje vindt dat ik te veel zeur worstel ik zijn hoofd tussen mijn borsten, kan hij het niet meer horen
Oplossingsgericht handelenquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als dudje vindt dat ik te veel zeur worstel ik zijn hoofd tussen mijn borsten, kan hij het niet meer horen![]()
Ferryquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ferry van de Zaande
Die ken ik van
![]()
Zin in een frikandel nu
Ja ik ken het probleem, werk weer 100%, maar laat nog wel eens een feestje schieten ofzo. Maar langzaamaan gaat het beter, denk ik nu na 2 weken vakantie, kijken of ik er maandag nog zo over denkquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wandelen en gezond eten moet ik ook eigenlijk, lukt nog niet echt.![]()
Leuke dingen zit an sich wel goed. Alleen wel de balans bewaken, niet alles kan meer en daar heb ik nog wat acceptatieproblemen mee
Miljoenmiljard mailtjes in de inbox. Gewoon allemaal weg flikkeren was een goede tip die ik daar ooit over kreeg van een vriend.quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik ken het probleem, werk weer 100%, maar laat nog wel eens een feestje schieten ofzo. Maar langzaamaan gaat het beter, denk ik nu na 2 weken vakantie, kijken of ik er maandag nog zo over denk
Kijk, we hebben al dezelfde slechte muzieksmaakquote:
Al vind ik vooral Veul Gere leuk (met carnaval)
Wa trekte oan?
Als het belangrijk is mailen ze wel opnieuwquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Miljoenmiljard mailtjes in de inbox. Gewoon allemaal weg flikkeren was een goede tip die ik daar ooit over kreeg van een vriend.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik had er voor ik op vakantie ging nog 600 op ongelezen staan, die paar 100 kunnen er wel bijquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Miljoenmiljard mailtjes in de inbox. Gewoon allemaal weg flikkeren was een goede tip die ik daar ooit over kreeg van een vriend.
Lillike wèèèven!quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kijk, we hebben al dezelfde slechte muzieksmaak
Al vind ik vooral Veul Gere leuk (met carnaval)
Wa trekte oan?
Alles selecteren, de nieuwste bewaren en de rest Deletequote:Op zondag 10 augustus 2025 00:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Miljoenmiljard mailtjes in de inbox. Gewoon allemaal weg flikkeren was een goede tip die ik daar ooit over kreeg van een vriend.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
En als het écht belangrijk is dan bellen ze of staan aan het bureau was zijn insteek.quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als het belangrijk is mailen ze wel opnieuw
Ik denk dat dat vrij aardig klopt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Al 10 bier gehad?quote:
Dan blijf ik nog even
Ja dat heeft een timemanagementtrainer mij ook wel eens gezegd. Als het belangrijk is komen ze vanzelf wel nogmaals vragenquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als het écht belangrijk is dan bellen ze of staan aan het bureau was zijn insteek.
Ik denk dat dat vrij aardig klopt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Precies.quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had er voor ik op vakantie ging nog 600 op ongelezen staan, die paar 100 kunnen er wel bij
Nou heb ik in mijn nieuwe parttime baan er absoluut geen last van. Sterker nog, ik krijg zo weinig mail dat ik af en toe testmails naar mijn werkmail stuur om te kijken of ie nog wel werkt.
Jij mag na een spa rood al blijven hoorquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Al 10 bier gehad?
Dan blijf ik nog even
Dat is idd niet verkeerd kan ik je zeggen. Maar goed, het salaris is er dan ook wel naarquote:
Haha dat is wel weer het andere uiterste!quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies.
Nou heb ik in mijn nieuwe parttime baan er absoluut geen last van. Sterker nog, ik krijg zo weinig mail dat ik af en toe testmails naar mijn werkmail stuur om te kijken of ie nog wel werkt.
Ik vind het nog steeds wel lastig als ik niet bij dingen betrokken word, het loslaten lukt nog niet 100%
Maar ik neem geen gorilla's meer op de schouder, of naja iig niet allemaal tegelijk
Jij hebt zeker iemand nodig om het water op te vangen!quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij mag na een spa rood al blijven hoor
Pff de lekkage bij mij op zolder had ook eigenlijk niet als verassing moeten komen.
Na 2 overstromingen door de wasmachine, 3 keer een lekkende cv ketel, er lekt altijd wel iets bij mij
Ja. Gaarne.quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Loslaten wil ik ook nog een fysiek knopje voor🐙![]()
Van de week was ik echt goed bezig vond ik. Ik ging klagen bij collega's over het aantal fouten dat ze maakten. Hun antwoord was dat ik dat dan maar op moest lossen, ik had immers toch ook gewoon gereedschap?quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat is wel weer het andere uiterste!
Ik vind het nog steeds wel lastig als ik niet bij dingen betrokken word, het loslaten lukt nog niet 100%
Maar ik neem geen gorilla's meer op de schouder, of naja iig niet allemaal tegelijk
"Vroeger" had ik dan gezegd dat ik het idd ook wel op kon lossen. Nu gezegd dat dat mijn werk niet was en ik ook mijn eigen targets heb. Fucking trots op mezelf
Gruwelijk nat.quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij hebt zeker iemand nodig om het water op te vangen!
Pff de lekkage bij mij op zolder had ook eigenlijk niet als verassing moeten komen.
Na 2 overstromingen door de wasmachine, 3 keer een lekkende cv ketel, er lekt altijd wel iets bij mij"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, ik zeg wel dat het dak lekt, maar ondertussen, de kerstspullen en glitters die op zolder liggen...quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom de zolder verboden terrein is.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Daarom wordt het er zo nat.quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zeg wel dat het dak lekt, maar ondertussen, de kerstspullen en glitters die op zolder liggen...
🐙![]()
Ja zo hoort het!quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van de week was ik echt goed bezig vond ik. Ik ging klagen bij collega's over het aantal fouten dat ze maakten. Hun antwoord was dat ik dat dan maar op moest lossen, ik had immers toch ook gewoon gereedschap?
"Vroeger" had ik dan gezegd dat ik het idd ook wel op kon lossen. Nu gezegd dat dat mijn werk niet was en ik ook mijn eigen targets heb. Fucking trots op mezelf
Ik heb ook wel vaak collega's die zeggen dat iets hun verantwoordelijkheid niet is. Vind ik altijd heel irritant, maar langzaamaan begin ik ze te begrijpen
Ik identificeer me gewoon als een zij/haar hoorquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik identificeer me gewoon als een zij/haar hoor
🐙![]()
Kunt je echt kapot ergeren aan andere mensen hun onbekwaamheid ja
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik identificeer me gewoon als een zij/haar hoor
Fouten maken we allemaal, en we hebben ook allemaal wel eens een slechte dag, of week, of maand. Vinnik niet erg, maar het zijn dan wel jóúw fouten. Het afwentelen op anderen, daar heb ik een hekel aan.quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kunt je echt kapot ergeren aan andere mensen hun onbekwaamheid ja"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oh zekerquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fouten maken we allemaal, en we hebben ook allemaal wel eens een slechte dag, of week, of maand. Vinnik niet erg, maar het zijn dan wel jóúw fouten. Het afwentelen op anderen, daar heb ik een hekel aan.
Maar dan zeggen ach jammer dan
Dat kan met een tosti maar niet met een electriciteit bedradingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat moet je ook niet aan Doedels overlatenquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh zeker
Maar dan zeggen ach jammer dan
Dat kan met een tosti maar niet met een electriciteit bedrading
Ja niet toegeven dat ze iets fout gedaan hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fouten maken we allemaal, en we hebben ook allemaal wel eens een slechte dag, of week, of maand. Vinnik niet erg, maar het zijn dan wel jóúw fouten. Het afwentelen op anderen, daar heb ik een hekel aan.
Ik wou wel dat ik wat vaker de schuld niet bij mezelf zou leggen
Wentelteefjesquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Slekker lapen toch!quote:
Sterkte morgen op Schiphol!quote:
Slaap lekker!
Of het wel toegeven maar het dan toch jouw probleem maken.quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja niet toegeven dat ze iets fout gedaan hebben.
Ik wou wel dat ik wat vaker de schuld niet bij mezelf zou leggenNEE!
Ja sorry, das mijn schuld.quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik wou wel dat ik wat vaker de schuld niet bij mezelf zou leggen🐙![]()
@devzero mooie positie heb jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
GrgrI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bier op, hier ook bedtijd nu.![]()
Braaf spelen allen en slaap wel."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Denk dat ik meerdere keren per week wel met iemand een "ben ik nou gek?" Gesprek heb omdat ik twijfel of iets mijn schuld of mijn probleem isquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ooh ja die zijn nog erger.quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of het wel toegeven maar het dan toch jouw probleem maken.NEE!
Maar ben er wel altijd gevoelig voor "ja maar jij weet precies hoe het zit" "ja het is jouw taak niet, maar als jij het doet is het resultaat goed" (mja gelukkig is dat sinds mn burnout ook altijd maar twijfelachtig)
Adigrrrrrosquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Braaf spelen allen en slaap wel.
Slaap lekker!quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Braaf spelen allen en slaap wel.
Ik ken het gevoel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk dat ik meerdere keren per week wel met iemand een "ben ik nou gek?" Gesprek heb omdat ik twijfel of iets mijn schuld of mijn probleem is🐙![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Blikt wat om zich heen..It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Is ook wele heel mooi ja, ik mag Guus wel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
..
Prachtig, raakt me elke keer weer.
Maar het ging ook om de blikken in je ogen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 10 augustus 2025 01:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ook wele heel mooi ja, ik mag Guus wel.
Maar het ging ook om de blikken in je ogenIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ik kon die niet vinden op youtube, maar moest daar ook aan denkenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 10 augustus 2025 01:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Zit voor eeuwig in mijn geheugenquote:Op zondag 10 augustus 2025 01:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kon die niet vinden op youtube, maar moest daar ook aan denken
Ooit als ik oud en dement word, komt deze gewoon terugHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Overigens ben ik misschien een beetje een sukkel met het beantwoorden en laten blijken van waardering als mensen lieve dingen over/tegen mij zeggen. Maar ik ben wel blij dat het gebeurt en het doet mij goed.
Gewoon zoeven tussendoor gezegd.🐙![]()
zoeven?quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:11 schreef DeZwabber het volgende:
Overigens ben ik misschien een beetje een sukkel met het beantwoorden en laten blijken van waardering als mensen lieve dingen over/tegen mij zeggen. Maar ik ben wel blij dat het gebeurt en het doet mij goed.
Gewoon zoeven tussendoor gezegd.![]()
Ahwquote:Op zondag 10 augustus 2025 01:11 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon zoeven tussendoor gezegd.
Idem!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Mooi gesprokenquote:Op zondag 10 augustus 2025 01:11 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon zoeven tussendoor gezegd.
Oh jongens ik ben weer op pimple popping TikTok belandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh jongens ik ben weer op pimple popping TikTok beland
Dit klinkt als iets wat ik niet wil zien.quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh jongens ik ben weer op pimple popping TikTok beland
Het onkruid met wortel en al uittrekken was vandaag ook wel vreemd bevredigend
Dat is diepquote:Op zondag 10 augustus 2025 01:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets wat ik niet wil zien.
Het onkruid met wortel en al uittrekken was vandaag ook wel vreemd bevredigend
Met wortel en al.. hmmm, dat betekend dat je steeds iets nieuws wilt..Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Oooh jaquote:Op zondag 10 augustus 2025 01:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets wat ik niet wil zien.
Het onkruid met wortel en al uittrekken was vandaag ook wel vreemd bevredigendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Of juist niets nieuws?quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is diep
Met wortel en al.. hmmm, dat betekend dat je steeds iets nieuws wilt..
Nieuwe hobbies, leuk, nieuwe mensen eng.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dat loopt dus dat betekent. Wil je alleen maar helpen, niet belerend bedoeld.quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is diep
Met wortel en al.. hmmm, dat betekend dat je steeds iets nieuws wilt..
Bedoeld, gelopen, bedoelde dus bedoeld![]()
quote:quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja dan gaat het wat snellerGoddammit.quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoef zoef.. was dat niet ergens een ding?🐙![]()
Gelukkig sluit het één het ander niet uitquote:Op zondag 10 augustus 2025 01:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of juist niets nieuws?
Nieuwe hobbies, leuk, nieuwe mensen eng.
quote:![]()
Maar wel fijn dat ons harde werk gewaardeerd wordtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En dat is ook weer zoquote:Op zondag 10 augustus 2025 01:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gelukkig sluit het één het ander niet uit
Slaap wel!quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar nu
Voor mij
Trustequote:Op zondag 10 augustus 2025 01:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar nu
Voor mij
🐙![]()
he kree, verkeerde account?
Da's ook weer zo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:54 schreef MizzezAmy het volgende:
@:devzero mooie positie heb jijSpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:42 schreef devzero het volgende:
[..]
SpannendZe gaat naar bed en jij komt meteen erbij glijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien welquote:Op zondag 10 augustus 2025 01:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Bij dit soort reacties denk ik altijd van, is het eigenlijk een man?
Misschien nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
We zullen het nooit weten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Bij dit soort reacties denk ik altijd van, is het eigenlijk een man?
🐙![]()
Kun je niet slapen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Misschien wel
Misschien niet![]()
![]()
Hoop beetje op tijd te slapen na veel te lang geslapen te hebben vandaagUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
< Is zo vrij om te suggereren dan 2 uur des nachts dan een mooie tijd isquote:Op zondag 10 augustus 2025 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
Hoop beetje op tijd te slapen na veel te lang geslapen te hebben vandaag
En wat is 'op tijd' in dit geval?quote:Op zondag 10 augustus 2025 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
Hoop beetje op tijd te slapen na veel te lang geslapen te hebben vandaag![]()
Ik kwam net pas thuisquote:Op zondag 10 augustus 2025 01:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze gaat naar bed en jij komt meteen erbij glijdenEr was een groot bierproeffestival vanmiddag. Ik heb iets van 40 verschillende soorten bier geproefd. Waarschijnlijk 15 waren vies, 10 waren matig, 10 waren okeetjes, en 5 waren echt lekker
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-08-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. loveislikeakiss / 600 / +124 / +15 / 2299 / 2639
2. Vino_Tinto / 543 / +3 / +0 / 1609 / 1876
3. _UserName_ / 489 / +118 / +0 / 460 / 581
4. FreshFruit / 469 / +17 / +0 / 875 / 1112
5. HappyCharly / 298 / +0 / +0 / 142 / 193
6. MooieTop6 / 296 / +31 / +0 / 1670 / 1874
7. Bargehassus / 208 / +61 / +0 / 527 / 599
8. KillemWieft / 194 / +10 / +0 / 140 / 222
9. Masberum / 189 / +75 / +1 / 187 / 233
10. MizzezAmy / 169 / +5 / +9 / 850 / 954
11. devzero / 161 / +1 / +0 / 289 / 352
12. greysbones / 148 / +1 / +0 / 443 / 465
13. gebrokenglas / 147 / +19 / +0 / 604 / 714
14. RedShoe / 134 / +71 / +0 / 555 / 620
15. hemarookworst / 127 / +3 / +3 / 352 / 433
16. X55 / 103 / +0 / +0 / 455 / 504
17. KoningWouter / 99 / +6 / +0 / 389 / 457
18. Pinnenmutske / 96 / +21 / +0 / 194 / 242
19. Helenattenek / 95 / +0 / +5 / 161 / 190
20. maily / 92 / +9 / +0 / 664 / 742SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
De andere kant van het kanaal. Het zou verboden moeten wordenquote:Op zondag 10 augustus 2025 02:33 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Hij was ook van de andere kant![]()
Zoe bovenquote:Op zondag 10 augustus 2025 02:34 schreef Helenattenek het volgende:
'deze' track
Quote vervolgens niksUw ADH vitamine Worst
Ik weet nog wel een dokterquote:Op zondag 10 augustus 2025 02:34 schreef devzero het volgende:
[..]
De andere kant van het kanaal. Het zou verboden moeten worden![]()
Wow dus de track van de video ervoor van asot gaf jij aan daar gehoord te hebben?quote:
Dan was je er zeker bij ja![]()
Per rubberboot?quote:Op zondag 10 augustus 2025 02:34 schreef devzero het volgende:
[..]
De andere kant van het kanaal. Het zou verboden moeten worden
Klopt maar dan op de set van Nilsixquote:Op zondag 10 augustus 2025 02:37 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Wow dus de track van de video ervoor van asot gaf jij aan daar gehoord te hebben?
Dan was je er zeker bij jaUw ADH vitamine Worst
oh, en luistert!
Zal eens mijn noten in je gezicht smijtenquote:Op zondag 10 augustus 2025 02:43 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Doe jij eens wat muzieknoten smijten die jouw voorkeur hebbenUw ADH vitamine Worst
Valt me nog mee dat jullie niet met Oasis aangekomen zijn... (trust me: je bent niet de eerste hier op FOK!)quote:Op zondag 10 augustus 2025 02:43 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Doe jij eens wat muzieknoten smijten die jouw voorkeur hebben
Zelf had ik al eens Eric Clapton aangedragen (meerdere liedjes, maar deze uiteraard)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook Sting, Counting Crows, Phil Collins, TOTO, Elton John, Simple Minds, Simply Red, Tanita Tikaram, Marillion, Dire Straits, en jaja.. ook Coldplay
Sommige trance is leuk om te horen.
Maar ook Neil Diamond in de kast en zo,...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
De YT'jes die langs komen (lang niet allemaal tot het einde, overigensquote:)
quote:Op zondag 10 augustus 2025 02:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat jullie niet met Oasis aangekomen zijn... (trust me: je bent niet de eerste hier op FOK!)
Zelf had ik al eens Eric Clapton aangedragen (meerdere liedjes, maar deze uiteraard)
Dat zijn pas namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook Sting, Counting Crows, Phil Collins, TOTO, Elton John, Simple Minds, Simply Red, Tanita Tikaram, Marillion, Dire Straits, en jaja.. ook Coldplay
Sommige trance is leuk om te horen.
Maar ook Neil Diamond in de kast en zo,...![]()
Op Spotify ook wel HAEVN nu, en Venice - ga najaar naar concerten ervan![]()
Blof, Kensington, Kane, Raccoon, Direct, Thiry Seconds To Mars, The Killers... 't wisselt allemaal een beetje
Oh ja, ik vergeet nog artiesten als Melissa Etheridge, Amanda Marshall, enz.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 10-08-2025 02:57:41 ]Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Blof was inderdaad een opmerkelijke misser in die vorige lijstquote:Op zondag 10 augustus 2025 02:56 schreef Sally het volgende:
Op Spotify ook wel HAEVN nu, en Venice - ga najaar naar concerten ervan![]()
Blof, Kensington, Kane, Raccoon, Direct, Thiry Seconds To Mars, The Killers... 't wisselt allemaal een beetje
Oh ja, ik vergeet nog artiesten als Melissa Etheridge, Amanda Marshall, enz.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 02:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Kewl, opgegroeid met The Beatles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stones![]()
![]()
En dan zijn er nog John Mayer, Michael Bublé, Jamie Cullum en nog wat meer artiesten in mn cd-kast.
Maar ook net zo goed klassieke muziekTsjaikovski, Debussy, Gindt,....
Kwou het niet te zwaar makenquote:Op zondag 10 augustus 2025 02:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Kewl, opgegroeid met The Beatles!![]()
Stones![]()
![]()
En dan zijn er nog John Mayer, Michael Bublé, Jamie Cullum en nog wat meer artiesten in mn cd-kast.
Maar ook net zo goed klassieke muziekTsjaikovski, Debussy, Gindt,....
Maarja bloed kruipt! Beatles.. en ja.. een paar van die andere die je noemt ook .. whoohoo !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
hé, 'ninja' editquote:![]()
Maar ik had 'm wel
Ja hey, sorry. Over smaak valt niet te twisten he. Vind ze gewoon leuke liedjes hebben en goede teksten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 02:57 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Blof was inderdaad een opmerkelijke misser in die vorige lijstOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ah ja, jouw handelsmerkquote:Op zondag 10 augustus 2025 03:01 schreef Helenattenek het volgende:
[ afbeelding ]
Had m bijna vergeten te plaatsen
Nog 2 cd's van Gloria Estefan... Dat was toen 'in mijn tijd'....
En dan nog tig verzamelcd's![]()
Vol met popliedjes en top-tig'gen.
volgens mij is er een @Paul kloontje hier
Er zijn 2-3 volle soetoes aan hasj jonko over mn shirt gevallen
Stukje brandende assie gelijk gekenmerkt in mn shirt
Kan weer de prullenbak in![]()
Klinkt als Vitessequote:Op zondag 10 augustus 2025 03:08 schreef Helenattenek het volgende:
Er zijn 2-3 volle soetoes aan hasj jonko over mn shirt gevallen
Stukje brandende assie gelijk gekenmerkt in mn shirt
Kan weer de prullenbak inIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Zelfs Nijmegen treurtquote:Op zondag 10 augustus 2025 03:10 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Enige wat de stemming hoog houdt is de geschiedenis
Toedels![]()
![]()
![]()
zzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Niks mis meequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Hoe is het leven hier?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja preciesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je schat hem nogal hoog inIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja hallo, ik nam hem met ter handquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 10 augustus 2025 03:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja hallo, ik nam hem met ter hand
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:laat je me alleen met hem?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kan wel wat hebben, maar dit gaat zelfs mij te ver. Als ik jou was zou ik vluchten nu het nog kan.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik kan DTS niet alleen laten met hem, ik ga de strijd aanquote:Op zondag 10 augustus 2025 03:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben, maar dit gaat zelfs mij te ver. Als ik jou was zou ik vluchten nu het nog kan.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Succes met Paultuhh IIquote:Op zondag 10 augustus 2025 03:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik kan DTS niet alleen laten met hem, ik ga de strijd aanOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ben er klaar voor!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja oke nog geen tijd om punten te scoren, ik ga zo wel slapen, dus dan kan je heel veel punten scoren![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: