Wil jij ook wel eens een regenboog zijn?quote:
In 2019 had ik er graag bij willen zijn maar ik had examens. In 2023 heb ik hem wel gezienquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:32 schreef sportfreak het volgende:
Was jij hier ook live bij @:NailQueen ?
Hij schoot destijds ook in de lach toen Cee en Greys suggereerden dat hij wel eens de finale kon gaan halenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:32 schreef NailQueen het volgende:
Blijft mooi om te zien dat hij serieus verbaast is dat iedereen meezingt
Ik drink nu wel bier, maar daar moest ik gewoon voor betalenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit heel wild aan de dubbelfriss maar alloraa!
Zo'n zelfde gevoel heb ik met 2014, ook al is Rise like a Phoenix een practig lied.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:39 schreef sportfreak het volgende:
Deze had natuurlijk moeten winnen dat jaar. (Al had ik met Edsilia ook kunnen leven natuurlijk)
Het blijft altijd zondequote:
Joost zou echt een prima resultaat neergezet hebben. Ik vind het nog steeds een idiote keuze van de EBU. Had hem dan onder voorbehoud mee laten doen of zo. Als ie dan niet wint is er niks aan de handquote:
M'n XBox is meteen van slagquote:
M'n moeder had gisteren haar verjaardagsfeest, anders het ik graag meegekeken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:13 schreef NailQueen het volgende:
Hey hallo! We are back met de retro avond! In de SC had ik een kleine rondvraag gedaan met of er hier nog animo voor was. En die is er wel degelijk!. @:Sportfreak kwam met het jaar 2009 aan zetten. Dat lijkt mij ook een leuk jaar voor een gezellig avond. Ik gooi er maar op tijd een mention uit. We beginnen weer van ouds om 21.00 uur. DJQueen zorgt voor de gratis hapjes en drankjes. Kom er gezellig bij! Uiteraard mag je ook later komen vanwege WIDM.
@:ESF1Gamer
@:molloot200
@:Fred_B
@:Koen66
@:sportfreak
@:usagi414
@:Guanabana
@:koffieleuk
@:H_T
@:BillDauterive
@:NailQueen
@:Sableheart
(de mention lijst was wat lastig terug te vinden. Maar volgens mij is de meest recente)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |