Feyenoord heeft dit seizoen op geen enkele positie een betere speler staan ten opzichte van PSV. Sneu wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:38 schreef PSVCL het volgende:
Bajraktarevic is de verbeterde versie van Mousa
Zo hoort het ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dit seizoen op geen enkele positie een betere speler staan ten opzichte van PSV. Sneu wel.
Alice Cooperquote:
Nee hij speelt nogquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zal Drommel lekker slapen?
Succesquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:46 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ook, morgen om kwart voor 7 er weer uit
Of met een s erachter ahahahaha!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
Volgende pot speelt de Sparta keeper zonder de D op z'n shirt
Zo is het ook weer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
En toch lekker dat het weer begonnen isvrouwenvoetbal, WK voor clubs en de voorbereiding kan me gestolen worden.
Heeft Andries Jonker al gereageerd?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:22 schreef Zipportal het volgende:
Bij ESPN vliegen nu de namen Nigel de Jong, Reiziger en Heintinga over de tafel.
Aldi troep van de bovenste plank.
Nieuwe studio vast met nieuwe lampen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Zit er een sepiafilter overheen bij Goedemorgen Eredivisie? Het ziet er raar uit.
Hansie is even bruin als Nigel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Zit er een sepiafilter overheen bij Goedemorgen Eredivisie? Het ziet er raar uit.
Hallo Frits Philips.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nieuwe studio vast met nieuwe lampen.
Lekker maatquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Há, ik ben er nog niet eens uitgekomen.
Ik zie niets geks.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Die rare filter zit ook bij de wedstrijd. De kleuren kloppen van geen meter.
Januariquote:
Zerrouki en hockeyhoofd mooi daar geloodst.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:44 schreef Caland het volgende:
Wat heeft Twente toch eigenlijk een waanzinnig kutploeg
Het is voorin heel treurig. Ricky al tijden over the hill en de vleugelspelers hebben hun schoendozen nog om.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:44 schreef Caland het volgende:
Wat heeft Twente toch eigenlijk een waanzinnig kutploeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |