Denk maar zo: nu even braaf doen wat men zegt, zodat je weer in je gewone doen kunt komen. En dan laten ze je wel weer los, qua controle. Even noodzakelijk kwaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben echt heus wel dankbaar... alleen ik vind het niet leuk...
Half negen naar bed... voel me net een kind met straf... maar goed... half negen pil erin en plat
Ja... doe ik ook maar... heb er weinig vertrouwen in... alleen als ik thuis wil blijven moet het maar...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Denk maar zo: nu even braaf doen wat men zegt, zodat je weer in je gewone doen kunt komen. En dan laten ze je wel weer los, qua controle. Even noodzakelijk kwaad.
Dank je voor de tip. Alleen zulke dingen zijn het hem niet voor mij... sowieso geen groepen, dat is een belofte aan mezelf...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:49 schreef Cupfighter het volgende:
Ik lees dat je last hebt van stemmen, ik weet niet waar je woont maar hier hebben we een stemmenhoordersgroep geleid door een ervaringsdeskundige, best verhelderend als je ergens he verhaal kwijt kan met mensen met dezelfde problematiek
We zien het, doe geen moeite.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Typen is even een uitdaging
Sterkte!!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Typen is even een uitdaging na zo gedrogeerd te zijn
De Temazepam is net aan het verzwakken.Dus na dt bericht een lorazepam erin
Gisteren heel erg veel gesneden en gebraakt
Kreeg net een appje van een vriendijn de vraag te drinken. Wel een paar keer theegzet, maar vergteente drinkej
Vanochredn begeleider geweest, morgen homt te psuhc langs.
De rest van de uodte laat ik zirren. Die hkeine toetsne ne wazighed in hoofd en ogen...
Sterkte lieve CotSquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kreeg net een appje van een vriendijn de vraag te drinken. Wel een paar keer theegzet, maar vergteente drinkej
De rest van de uodte laat ik zirren. Die hkeine toetsne ne wazighed in hoofd en ogen...
Sterkte lieverd, fijn dat je even van je laat horen, dikke knuffelquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
beetje lost for wordsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel. Ik doe mijn best om goed te typen (=moeilijk)
Nog twee nachten met veel pillen
Dan verder evalueren
mijn armen zijn kapot gesneden. Was ik vergeten
Die pillen laten me alles snel vergeten
Gelukkig krijg ik regelamtig appjes van vrienden over eten en drinken
Demonen en stemmen zijn heel erg eng
Ach meisje tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dan verder evalueren
Meisje toch .....quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dan verder evalueren
Ik wou dat ik iets voor je kon doen. Fijn te lezen dat je zulke fijne vrienden hebt die er nu voor je zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben benieuwd hoe de avond gaat worden. Heb een paar programma's die ik even wil proberen te kijken
Lezen lukt niet en crea zijn ook niet
Ik heb moeite met drinken en eten. Gelukkig krijg ik regelmatig reminders van mensen dat ik wat erin moet stoppen
Ik zie en hoor dingen
Ik heb destructieve gedachten
Mijn vrienden heb ik moeten beloven om wat walletjes en patroontjes voor outfitjes voor Carolientjes/Kareltjes te kopen als beloning
Maar even in stappen denken en proberen zonder crisisdienst de avond door te komen
Dank je welquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wou dat ik iets voor je kon doen. Fijn te lezen dat je zulke fijne vrienden hebt die er nu voor je zijn.
Ik kan niet anders doen dan je sterkte te wensen en een hele dikke knuffel te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |