Ja, ik zit weer opwaarts hoor. Alleen ik ben ongeduldig, dat punt bereik ik altijd na zo'n fase. Het gaat beter, maar ik ben moe en nog niet alles lukt... daar raak ik dan zo gefrustreerd van.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:55 schreef Lienekien het volgende:
Je ‘klinkt’ wel beter dan een week geleden.
Kan het zijn dat je her ergste nu weer gehad hebt, maar dat je nu wel duidelijker voelt hoe je baalt van deze recente episode?
Is toch niet verplicht?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, vandaag even gedemotiveerd. Ja ik heb gehaakt. Alleen ik heb even helemaal geen zin meer om mijn best te doen. Ik ben echt super chagrijnig en gefrustreerd
Het schiet gewoon niet op
en morgen moet ik ook nog eens proberen boodschappen te doen
Het lukt me even niet om vrolijk en positief te doen![]()
Je komt er welquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik zit weer opwaarts hoor. Alleen ik ben ongeduldig, dat punt bereik ik altijd na zo'n fase. Het gaat beter, maar ik ben moe en nog niet alles lukt... daar raak ik dan zo gefrustreerd van.
Het is niet eens balen van dat dit gebeurt, als wel balen van heel hard werken (voor mijn gevoel dan), en heel langzaam resultaat zien.
Alleen vorige week kon ik letterlijk niet lezen of typen. De letters dansten letterlijk over de toetsen. Dan was ik minuten bezig met een woord en dacht het dan goed te hebben en alsnog vaak fout
maar goed... ik moet dankbaar zijn. Dinsdag gaat het clubje wel weer lukken. Zaterdag gaat de vrijwilligersjob wel weer goed komen. Morgen boodschappen. Na al die dingen ben ik vast gesloopt, maar dat kost gewoon tijd. En geduld
Mijn doelen voor morgen: 1.) boodschappen doen, en 2.) een tekeningetje maken en 3.) beneden swifferen en de wc schoonmaken (in volgorde van prioriteit)
Dank je welquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:19 schreef Lienekien het volgende:
![]()
En een dikke![]()
Want het valt allemaal niet mee.
Zeker niet. Het zijn alleen wel eigenschappen die ik hoog houd. En nu eventjes wil het niet. Komt wel weerquote:
quote:
Heb je uberhaupt kunnen slapen uiteindelijk?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 01:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pfft... lange en eenzame nacht
De psych heeft een appje over slaappillen voor de volgende nacht
Met koude kamille thee kun je prima je haar licht blonderen. Het is maar een tip.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennnnn we schieten een hyper in... even kamille thee drinken en eens zien hoe laat het gaat worden vanavond
Niks gebroken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moeder belde me wakker. Gevallen. De hele dag in het zkh
Nu thuis, zij moet even blijven
Oh, dat is naar.quote:
Oh wat naar, sterkte ermee CotSquote:
Wat een ellende.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Denk dat het wel even heftig blijft
Ben net weer thuis (half acht vertrokken vanochtend)
Morgen wil mijn moeder dat ik thuis blijf, als ze niet overgeplaatst wordt iig
Ik ben op, echt helemaal leeg...
Dan is het ook beter dat je morgen thuis blijft en rustig aan doet.. doe "lege dingen" en geen ondoordachte dingen.. dan kom je misschien even tot rust.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Denk dat het wel even heftig blijft
Ben net weer thuis (half acht vertrokken vanochtend)
Morgen wil mijn moeder dat ik thuis blijf, als ze niet overgeplaatst wordt iig
Ik ben op, echt helemaal leeg...
Dat mag wel weer onderhandquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze is nu naar een afdeling waar ze een paar dagen blijft. Geen flauw idee hoelang, maar het plan was een X-aantal dagen. Maandag ga ik die kant op weer (voel me wel schuldigZit ze daar in d'r eentje)
Als ze een beetje meer op de been is. En ik kom dan een paar keer per week voor klusjes. Dat wordt met de weken minder intensief.
Ze is echt naar gevallen die arme vrouw. Mijn broer heb ik ook op de hoogte gebracht.
Dus ik spaar alle energie op terwijl ze daar is. En ik probeer me niet een slechte dochter te voelen, want tja... het is wat het is, meer kan ik gewoon niet doen
Mijn psycholoog had ik vrijdag even aan appje gestuurd en die wil me per se maandag zien. Dus eerst dat en dan naar mijn moeder.
maar dat is maandag. Dinsdag ga ik sowieso naar mijn clubje. En donderdag vrijwilligerswerk. Ik moet een beetje onder de mensen blijven komen. Even de normale dingen doen. Niet -moeder-thuis-moeder-thuis. Dan draai ik gek. Even met mijn kennissen in contact staan heb ik echt nodig. Morgen videobellen met een van mijn besties. Ook super fijn.
maar vanavond heb ik lekkere hapjes, slechte televisie en zondag slaap ik een beetje uit. Ik weet dat ze in goede handen is. Ik weet dat ik niks aan haar pijn en frustratie kan doen. Dus ik probeer (wat niet echt lukt) het los te laten
Lekker van genietenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel
Echt even zin in gezellige lol
En donderdag ook gezellig met mijn collegae
*stuurt nog meer positive vibes*quote:Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullieHoofd zit vol. Ben moe, heb overal spierpijn van de stress
Breuk is slechter dan gedacht, ze blijft wel zeker zes weken
Discussie is nu (zij zegt) twee keer per week langskomen en (ik zeg) drie keer per week langskomen. We kijken gewoon eventjes per week
Morgen clubje en ik kijk wel even hoe het verder gaat deze week
Vervelend voor je moeder, maar dat ze daar 6 weken moet blijven geeft jou misschien ook wel de mogelijkheid om even pas op de plaats te maken. Ik zou die 2 keer per week aanhouden en als je tijd/energie/enzovoort over hebt, kan je die 3e keer overwegen. En mocht 2 keer niet lukken, dan kan dat ook.quote:Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Discussie is nu (zij zegt) twee keer per week langskomen en (ik zeg) drie keer per week langskomen. We kijken gewoon eventjes per week
Dank jequote:Op maandag 1 september 2025 19:02 schreef Nijna het volgende:
[..]
Vervelend voor je moeder, maar dat ze daar 6 weken moet blijven geeft jou misschien ook wel de mogelijkheid om even pas op de plaats te maken. Ik zou die 2 keer per week aanhouden en als je tijd/energie/enzovoort over hebt, kan je die 3e keer overwegen. En mocht 2 keer niet lukken, dan kan dat ook.
Blijf goed op jezelf passen, want je moeder heeft er niks aan als jij ondersteboven gaat.
Is het ook, maar als jij omvalt omdat je koste wat kost lang wilt gaan, is het nog veel naarder. Misschien heeft ze nog wel andere mensen die langs kunnen komen. Of je belt of appt even, dan hoef je al niet elke dag fysiek erheen. Echt, pas goed op jezelfquote:Op maandag 1 september 2025 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
En ik weet het... alleen vind het zo naar voor haar
Ja... snap het wel...quote:Op maandag 1 september 2025 20:18 schreef Nijna het volgende:
[..]
Is het ook, maar als jij omvalt omdat je koste wat kost lang wilt gaan, is het nog veel naarder. Misschien heeft ze nog wel andere mensen die langs kunnen komen. Of je belt of appt even, dan hoef je al niet elke dag fysiek erheen. Echt, pas goed op jezelf
Voor haar vervelend dat ze zo lang moet blijven, maar het geeft jou wat rust ...quote:Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaaaaa! Sociaal levenquote:Op maandag 1 september 2025 20:46 schreef maily het volgende:
[..]
Voor haar vervelend dat ze zo lang moet blijven, maar het geeft jou wat rust ...
En kijk maar per week wat je aankunt.
Eerst morgen eindelijk weer clubje!
Zie je op tegen zo'n vrije dag zonder planning?quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was wel even fijn
Ben nu wel nog meer bekaf, maar prima. Ik hoef verder ook niks meer vandaag
Het was de energie waard.
Net ongesteld geworden, pijn. En chagrijnig. Dus lekker onderuit en bijkomen
Morgen videobellen met een vriendin. Mijn moeder wil me pas vrijdag weer zien. Dus morgen een vrije dag. Donderdag vrijwilligerswerk
Nee juist niet. Verheug me eropquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Zie je op tegen zo'n vrije dag zonder planning?
Dat zijn vergaderingen meestalquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee juist niet. Verheug me erop
Zie eerder op tegen de vergadering van donderdag... voelt aan als zonde van tijd en energie. Alleen dat hoort erbij
Het is eigenlijk een gestructureerd gezellig zijnquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zijn vergaderingen meestal
En toch moet je wat eten. Stel dat jij ook omvalt .....quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een gestructureerd gezellig zijn
Alleen het kan me even niet boeien
Maar goed... morgen lekker op mezelf![]()
Even het huis opruimen en schoonmaken
Misschien even hobby
Misschien ook helemaal mis
Het enige dat moet is de was van mijn moeder en voor mezelf ook.
Dit is wel goed voor de lijn. Krijg geen hap binnen
Doe ik ook welquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:22 schreef maily het volgende:
[..]
En toch moet je wat eten. Stel dat jij ook omvalt .....
quote:Op donderdag 4 september 2025 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het gaat even heel slecht
Neem even een pammetje en poeh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |