Ik weet het...quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk toch echt dat jij degene bent die moet loslaten
hij gaat het sowieso niet doen
het zal om macht gaan voor hem
Ja... ik baal niet van zijn daden, ik baal van mijn kinderlijke naïviteit.quote:
ik hoop dat je dit een beetje los kunt latenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik baal niet van zijn daden, ik baal van mijn kinderlijke naïviteit.
Maar goed, nu maar loslaten. Het is wat het is.
Het erge is dat ik me nog schuldig voel naar hem toe, omdat mijn moeder en ik goed contact hebben en ze me soms best wel verwend. Terwijl hij en zij water en vuur zijn. Die twee hebben een gloeiende hekel aan elkaar. Het is niet mijn zaak, toch voel ik me bezwaard ivm voorgetrokken worden.
Ik heb een hoofd vol zaagsel. Eens zien of er nog een derde belletje crisisdienst aankomt straks. Beetje een crisisavondje (ligt niet aan mijn broer, dat is een los iets)
Heel streng!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Onterechte schuldgevoelens ga ik sowieso nu even streng toespreken in mijn hoofd
Schuif, haak, serie en schilderdingse!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil niet zeuren, maar met het weer van vandaag kom ik veel beter tot dingen.
Alleen opstaan is wel een ding...vanochtend was het acht uur pas dat ik wakker werd.
Maar goed... verder wel redelijk oke. Wel de crisisdienst gebeld vannacht.
De boekenkasten zijn nu voorlopig klaar. Blijf de komende tijd vast wel schuivenmaar dat is leuk.
Nu rustig haken met een serie
Straks een schilderding afmaken
Thee, Fok!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:28 schreef qltel het volgende:
[..]
Schuif, haak, serie en schilderdingse!
Nou en?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil niet zeuren, maar met het weer van vandaag kom ik veel beter tot dingen.
Alleen opstaan is wel een ding...vanochtend was het acht uur pas dat ik wakker werd.
Maar goed... verder wel redelijk oke. Wel de crisisdienst gebeld vannacht.
De boekenkasten zijn nu voorlopig klaar. Blijf de komende tijd vast wel schuivenmaar dat is leuk.
Nu rustig haken met een serie
Straks een schilderding afmaken
Ik had een wekker gezet... alleen het wakker worden lukte niet. Dus ik heb de wekker voor morgen om zes uur gezet, als ik dan weer een uur snooze dan ben ik gewoon om zeven uur wakkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:45 schreef maily het volgende:
[..]
Nou en?
Als je dat niet wou had je de wekker moeten zetten![]()
En heerlijk ff normale temperaturen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:28 schreef qltel het volgende:
[..]
Schuif, haak, serie en schilderdingse!
Jaaaaaquote:
Bel de crisisdienst alsjeblieft lieve CotSquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op het moment voel ik me zo slecht. Als ik bezig ben gaat het wel goed. Alleen zodra ik eind van de dag tot stilstand kom, wordt het zo moeilijk.
Alles heeft een aura en een energie. Ik moet de negatieve energieën aanpakken, maar ook mezelf, want ik heb het meest rode aura. Het universum komt weer in evenwicht als ik goed handel en dus mezelf aanpak. Ik moet eruit stappen
Ik word moe in mijn hoofd van alle felle kleuren. Alles spreekt tot mij. Demonen geven me opdrachten. Ik moet naar ze luisteren, anders worden ze boos. Alleen ik wil niet luisteren. Het is zo ingewikkeld
En iedereen miept over medicijnen en slaap en "alles komt goed". Alleen het komt niet goed. Twee, misschien drie maanden en dan gebeurt dit weer. Het komt niet goed. Dat het goedkomt is een grote leugen. Dat weet iedereen en ik begin het gemeen te vinden dat ik in leven moet blijven ter vermaak van anderen.
Dat geloof ik wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is zo enorm frustrerend...
Ja, kloptquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel.
Dinsdag is toch weer je leuke clubje?
Daar wil je volgens mij graag weer naartoe.quote:
Ik ga zo wel even bellen... maar heb even geen zin om met een vreemde te praten... Vind het eng en voel me onbegrepen vaak, maar soit, ik ga wel even bellenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar wil je volgens mij graag weer naartoe.
Vraag om hulp, lieverd. Je bent het waard.
Daarom bellen!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is zo enorm frustrerend...
Goed zoquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even bellen... maar heb even geen zin om met een vreemde te praten... Vind het eng en voel me onbegrepen vaak, maar soit, ik ga wel even bellen
de alles komt goed zinquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op het moment voel ik me zo slecht. Als ik bezig ben gaat het wel goed. Alleen zodra ik eind van de dag tot stilstand kom, wordt het zo moeilijk.
Alles heeft een aura en een energie. Ik moet de negatieve energieën aanpakken, maar ook mezelf, want ik heb het meest rode aura. Het universum komt weer in evenwicht als ik goed handel en dus mezelf aanpak. Ik moet eruit stappen
Ik word moe in mijn hoofd van alle felle kleuren. Alles spreekt tot mij. Demonen geven me opdrachten. Ik moet naar ze luisteren, anders worden ze boos. Alleen ik wil niet luisteren. Het is zo ingewikkeld
En iedereen miept over medicijnen en slaap en "alles komt goed". Alleen het komt niet goed. Twee, misschien drie maanden en dan gebeurt dit weer. Het komt niet goed. Dat het goedkomt is een grote leugen. Dat weet iedereen en ik begin het gemeen te vinden dat ik in leven moet blijven ter vermaak van anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |