Lorazepamquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goedzo, fijn![]()
Wat is het plan nu? Medicatie, slapen en morgen weer verder kijken?
Als je het allemaal maar niet 'moet' van jezelfquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lorazepam
Serietje of televisie
Proberen de Quest te lezen
Misschien even Disneys Dreamlight Valley
Doe niet zoveel nuquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je het allemaal maar niet 'moet' van jezelfHele dikke knuffel
Ik hoop dat je lekker slaapt straksquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doe niet zoveel nu
Beetje De Bondgenoten
Beetje Fok
Beetje Quest
Beetje angst voor verslaving aan pammetjes. Dus ik neem ze niet zo gemakkelijk in
Maar goed... proberen om rond half elf toch maar te gaan liggen
Prima toch om jezelf zo een beetje bezig te houden? Niks mis mee.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doe niet zoveel nu
Beetje De Bondgenoten
Beetje Fok
Beetje Quest
Beetje angst voor verslaving aan pammetjes. Dus ik neem ze niet zo gemakkelijk in
Maar goed... proberen om rond half elf toch maar te gaan liggen
Nu nog niet over twijfelen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik probeer mezelf een beetje die positieve kant op te hypen
Of iig naar de buitenwereld om
Alleen zit om te haverklap te hyperventileren. Het enige wat ik wil is mezelf pijn doen.
Morgen wil ik eigenlijk weer echt wat doen... alleen daardoor zie ik ook enorm op tegen morgen. De klusjes zijn leuk. Wol sorteren en/of een stukje haken met een luisterboek
Hm... ik weet alleen niet of het haalbaar is of dat ik mezelf overvraag. Of juist uit juist een gezonde schop onder mijn hol geef
Wol sorteren klinkt niet verkeerd, maar als het voor jou nu als een opgave/moetje voelt, dan niet doen. Doe echt alleen dat wat je lijf nodig heeft, wat goed voelt. En wat regelmaat is zeker niet verkeerd, maar zoek dat momenteel echt alleen in de dingen die nu niet als een opgave voelenquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen zit om te haverklap te hyperventileren. Het enige wat ik wil is mezelf pijn doen.
Morgen wil ik eigenlijk weer echt wat doen... alleen daardoor zie ik ook enorm op tegen morgen. De klusjes zijn leuk. Wol sorteren en/of een stukje haken met een luisterboek
Hm... ik weet alleen niet of het haalbaar is of dat ik mezelf overvraag. Of juist uit juist een gezonde schop onder mijn hol geef
wil je dit echt of heb je het idee dat je wat moet gaan doen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk vooruitzicht!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben blij als mijn begeleider straks gebeld heeft
heb wel (in opdracht van vrienden) voor 15$ een schildermarathonlessen gekocht (vijf weken lang in de herfst elke week een les).
Ik moet iets hebben om me op te verheugen
(en mijn moeder betaalt het me waarschijnlijkDoet ze namelijk altijd)
Wat een goed ideequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben blij als mijn begeleider straks gebeld heeft
heb wel (in opdracht van vrienden) voor 15$ een schildermarathonlessen gekocht (vijf weken lang in de herfst elke week een les).
(en mijn moeder betaalt het me waarschijnlijkDoet ze namelijk altijd)
Lekker instorten en dan straks lekker slapenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennnnn het is avond en ik ben moe en ik moet binnenkort weer naar bed dus ik stort een beetke in
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennnnn het is avond en ik ben moe en ik moet binnenkort weer naar bed dus ik stort een beetke in
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker instorten!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jachtseizoen bij de Bondgenotenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bank + dekentje + serie
Misschien nog proberen of een boek nog lukt (is wel een uitdaging)
Ja beetje fok en een beetje televisie. Lezen lukt niet merk ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:13 schreef qltel het volgende:
[..]
Lekker instorten!
En tot die tijd TV kijken. Geen probleem, hoor.
Ben eigenlijk enorm fan van StukTVquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jachtseizoen bij de Bondgenoten
ze zijn ook leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja beetje fok en een beetje televisie. Lezen lukt niet merk ikmaar goed...tv is leuk
[..]
Ben eigenlijk enorm fan van StukTV
Wat zijn schildermarathonlessen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
heb wel (in opdracht van vrienden ) voor 15$ een schildermarathonlessen gekocht (vijf weken lang in de herfst elke week een les).
Oh marathon bedoelen ze mee dat er een hele reeks lessen achter elkaar aankomenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 00:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat zijn schildermarathonlessen?![]()
In $ dus zal wel iets online zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |