abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 10:23:40 #1
269692 Divje
brr brr patapim
pi_218457476
\

oh ah toma toma vem vem vem vem
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 10:34:35 #2
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218457563
Duurt wel lang met Moder.
pi_218457672
quote:
Mossou: ''Digitale zomerpaniek rond Feyenoord blijkt overdreven''

Sjoerd Mossou ziet een groot verschil tussen de stemming op sociale media en de werkelijkheid rondom Feyenoord. In het Algemeen Dagblad wijst hij op de negatieve teneur onder supporters in de aanloop naar het nieuwe seizoen. De voorbereiding van Feyenoord liep allesbehalve soepel en de paniek bij Het Legioen was vooral online merkbaar.

''Grappig hoe de echte wereld soms compleet kan verschillen van de digitale'', concludeert de journalist. ''Wie in de afgelopen zomerweken een beetje de teneur volgde van Feyenoord-supporters op sociale media, zou haast denken dat de Rotterdamse club in een diepe existentiële crisis was beland. In het parallelle universum van X moest directeur Dennis te Kloese onmiddellijk ontslagen worden. Het transfer- en scoutingbeleid was een zooitje. Het spel in de oefenwedstrijden was enorm zorgwekkend. Van deze selectie deugde weinig: dit kon zo niet langer!''

Volgens Mossou veranderde het beeld snel tijdens het duel in De Kuip tegen Fenerbahçe. ''Maar dinsdagavond was Feyenoord - Fenerbahçe nog geen twintig minuten oud, of de Kuip brulde collectief van opwinding en vervoering. Overtuigend en energiek nam de thuisploeg het initiatief. Nieuwkomers zoals Tsuyoshi Watanabe, Jordan Bos en Anel Ahmedhodzic draaiden moeiteloos mee - en bij rust voelde de 1-0 voorsprong vooral als mager.''
Niks van gemerkt hier.
pi_218457700
quote:
AZ gaat een transfersom van twaalf miljoen euro overhouden aan Ernest Poku, plus twee miljoen aan mogelijke bonussen. Dat weet Voetbal International zaterdag te melden. Poku staat op het punt om naar het Bayer Leverkusen van Erik ten Hag te verkassen
Blijft ongelooflijk knap wat ze daar steeds weer presteren. Hoog tijd dat we weer eens wat staf plunderen daar.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218457731
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Niks van gemerkt hier.
Na vanavond kan alles weer drama zijn.
pi_218457929
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:58 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Na vanavond kan alles weer drama zijn.
Als Timon weer onder een bal doorduikt in minuut 90 en daarmee zorgt voor de gelijkmaker is het seizoen alweer gespeeld.
pi_218457938
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:55 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Blijft ongelooflijk knap wat ze daar steeds weer presteren. Hoog tijd dat we weer eens wat staf plunderen daar.
Kale fraudeur strikes again.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 11:32:38 #8
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218457968
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:55 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Poku lekker spelertje wel.
pi_218458002
5-0
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218458006
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Niks van gemerkt hier.
X is niet representatief voor de online stemming
pi_218458015
Ik ga voor 3-1 vanavond. We zullen vast wel een domme fout maken achterin, maar het scoren tegen nac zou toch geen probleem moeten zijn.
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 11:47:49 #12
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_218458058
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 11:39 schreef snabbi het volgende:
Ik ga voor 3-1 vanavond. We zullen vast wel een domme fout maken achterin, maar het scoren tegen nac zou toch geen probleem moeten zijn.
Vooral rechtsachter wordt een tombola
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_218458156
quote:

[..]
Niks van gemerkt hier.
De enige die negatieve bullshit over Feyenoord loopt te schrijven is die moussou zelf

Dit soort mongolen leven op slecht nieuws over Feyenoord. Dan kunnen ze weer allerlei bullshit verhalen verzinnen in de media.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 12:01:51 #14
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_218458229
quote:
''Grappig hoe de wereld van Moussou soms compleet kan verschillen van de werkelijkheid'', concludeert RobertoCarlos
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_218458233
pi_218458431
quote:
Stop hiermee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 12:24:52 #17
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_218458460
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:01 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Het klopt toch gewoon?

Het was hier, op X en overal gejank van de bovenste plank, op wat uitzonderingen na.
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 12:56:59 #18
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218458707
Plug keert terug in de basis bij Feyenoord Onder 21

https://www.fr12.nl/feyen(...)j-feyenoord-onder-21

In elk geval geen Plug als optie vanavond. Hoop echt wel dat er nog iets beweegt voor die LCV. En dat ze de bezem aan gaan zetten voor 't Zand & Co.
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 12:57:13 #19
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218458709
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Het klopt toch gewoon?

Het was hier, op X en overal gejank van de bovenste plank, op wat uitzonderingen na.
Vorig seizoen stond ik er anders in, maar deze zomer begreep ik de negativiteit ook niet zo. De enige minpunten die ik kan noemen is dat het wel erg lang duurde met de centrale verdedigers en de vangst voor Paixao valt tegen, maar in beide situaties hadden we de nodige pech (gekaapte transfers en blessures van Beelen en Paixao). Maar alles bij elkaar ben ik vrij positief.

Tenzij ze vandaag niet winnen. Dan klim ik de pen in en vraag ik om de grote schoonmaak.
Makkelijk eerste
pi_218459073
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Het klopt toch gewoon?

Nee joh, overdreven gelul. Het is niet direct PURE PANIEK zodra iemand ergens kritiek op heeft of vraagtekens bij stelt. Er zijn er maar een paar echt hysterisch (hallo @Ali_boo)
pi_218459169
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Vorig seizoen stond ik er anders in, maar deze zomer begreep ik de negativiteit ook niet zo. De enige minpunten die ik kan noemen is dat het wel erg lang duurde met de centrale verdedigers en de vangst voor Paixao valt tegen, maar in beide situaties hadden we de nodige pech (gekaapte transfers en blessures van Beelen en Paixao). Maar alles bij elkaar ben ik vrij positief.

Tenzij ze vandaag niet winnen. Dan klim ik de pen in en vraag ik om de grote schoonmaak.
Er valt echt wel wat kritiek te leveren hoor. Het ene misschien wat meer valide dan het ander.

- Een aantal matige / licht tegenvallende bedragen bij verkopen
- LCV heeft veel te lang geduurd
- Vrij hoge bedragen voor twijfelachtige spelers (Borges, Tengstedt)
- Vrij hoge leeftijd van een aantal aankopen
- Er lijkt bij een aantal transfers niet bepaald doortastend gehandeld (spanjoolpool bijv.)

Desalniettemin ben ik [vooralsnog redelijk] tevreden - al heeft Ahmed dat gevoel wel last minute moeten redden. Een écht oordeel kunnen we pas over een half jaar geven natuurlijk.
pi_218459640
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Stop hiermee.
Nee😀
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 15:15:09 #23
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218459861
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:01 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Er valt echt wel wat kritiek te leveren hoor. Het ene misschien wat meer valide dan het ander.

- Er lijkt bij een aantal transfers niet bepaald doortastend gehandeld (spanjoolpool bijv.)

Desalniettemin ben ik [vooralsnog redelijk] tevreden - al heeft Ahmed dat gevoel wel last minute moeten redden. Een écht oordeel kunnen we pas over een half jaar geven natuurlijk.
Precies.

Met Ahmed was het wel heel last minute, maar ik denk dat het meer pech was dat het so lang duurde, dan geluk dat het op het laatste moment nog goed ging.

Kritiek heb ik nog voldoende maar een vlekkeloze transferwindow is een utopie.

De enige inkomende transfer waar ik, met mijn beperkte kennis, niet zo blij mee ben is Tengstedt. Aan hem de taak om het tegendeel te bewijzen.
Makkelijk eerste
pi_218460125
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:01 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dat van die Tengstedt is ook maar perceptie. Niemand die volgens mij echt iets over hem kan vertellen.

3 jaar geleden had die bij Rosenborg 21 goals/assists in 14 wedstrijden. Had je toen 5/6 miljoen betaald dan zou je gewoon zeggen dat het op voorhand een prima aankoop is.

Jaar erop heeft die 9 g/a in 1000 minuten bij Benfica. Vorig jaar 7 g/a in 1500 minuten bij een Italiaanse middenmoter.

Dat je verder geen basisspeler van Benfica kan kopen lijkt mij ook wel logisch.
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:09:24 #25
269692 Divje
brr brr patapim
pi_218460234
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Nee😀
Tell 'em girl 💅🏻
oh ah toma toma vem vem vem vem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties