Niks van gemerkt hier.quote:Mossou: ''Digitale zomerpaniek rond Feyenoord blijkt overdreven''
Sjoerd Mossou ziet een groot verschil tussen de stemming op sociale media en de werkelijkheid rondom Feyenoord. In het Algemeen Dagblad wijst hij op de negatieve teneur onder supporters in de aanloop naar het nieuwe seizoen. De voorbereiding van Feyenoord liep allesbehalve soepel en de paniek bij Het Legioen was vooral online merkbaar.
''Grappig hoe de echte wereld soms compleet kan verschillen van de digitale'', concludeert de journalist. ''Wie in de afgelopen zomerweken een beetje de teneur volgde van Feyenoord-supporters op sociale media, zou haast denken dat de Rotterdamse club in een diepe existentiële crisis was beland. In het parallelle universum van X moest directeur Dennis te Kloese onmiddellijk ontslagen worden. Het transfer- en scoutingbeleid was een zooitje. Het spel in de oefenwedstrijden was enorm zorgwekkend. Van deze selectie deugde weinig: dit kon zo niet langer!''
Volgens Mossou veranderde het beeld snel tijdens het duel in De Kuip tegen Fenerbahçe. ''Maar dinsdagavond was Feyenoord - Fenerbahçe nog geen twintig minuten oud, of de Kuip brulde collectief van opwinding en vervoering. Overtuigend en energiek nam de thuisploeg het initiatief. Nieuwkomers zoals Tsuyoshi Watanabe, Jordan Bos en Anel Ahmedhodzic draaiden moeiteloos mee - en bij rust voelde de 1-0 voorsprong vooral als mager.''
Blijft ongelooflijk knap wat ze daar steeds weer presteren. Hoog tijd dat we weer eens wat staf plunderen daar.quote:AZ gaat een transfersom van twaalf miljoen euro overhouden aan Ernest Poku, plus twee miljoen aan mogelijke bonussen. Dat weet Voetbal International zaterdag te melden. Poku staat op het punt om naar het Bayer Leverkusen van Erik ten Hag te verkassen
Na vanavond kan alles weer drama zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niks van gemerkt hier.
Als Timon weer onder een bal doorduikt in minuut 90 en daarmee zorgt voor de gelijkmaker is het seizoen alweer gespeeld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:58 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Na vanavond kan alles weer drama zijn.
Kale fraudeur strikes again.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Blijft ongelooflijk knap wat ze daar steeds weer presteren. Hoog tijd dat we weer eens wat staf plunderen daar.
Poku lekker spelertje wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Blijft ongelooflijk knap wat ze daar steeds weer presteren. Hoog tijd dat we weer eens wat staf plunderen daar.
X is niet representatief voor de online stemmingquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niks van gemerkt hier.
Vooral rechtsachter wordt een tombolaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:39 schreef snabbi het volgende:
Ik ga voor 3-1 vanavond. We zullen vast wel een domme fout maken achterin, maar het scoren tegen nac zou toch geen probleem moeten zijn.
De enige die negatieve bullshit over Feyenoord loopt te schrijven is die moussou zelfquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niks van gemerkt hier.
quote:''Grappig hoe de wereld van Moussou soms compleet kan verschillen van de werkelijkheid'', concludeert RobertoCarlos
Het klopt toch gewoon?quote:
Vorig seizoen stond ik er anders in, maar deze zomer begreep ik de negativiteit ook niet zo. De enige minpunten die ik kan noemen is dat het wel erg lang duurde met de centrale verdedigers en de vangst voor Paixao valt tegen, maar in beide situaties hadden we de nodige pech (gekaapte transfers en blessures van Beelen en Paixao). Maar alles bij elkaar ben ik vrij positief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het klopt toch gewoon?
Het was hier, op X en overal gejank van de bovenste plank, op wat uitzonderingen na.
Nee joh, overdreven gelul. Het is niet direct PURE PANIEK zodra iemand ergens kritiek op heeft of vraagtekens bij stelt. Er zijn er maar een paar echt hysterisch (hallo @Ali_boo)quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het klopt toch gewoon?
Het was hier, op X en overal gejank van de bovenste plank, op wat uitzonderingen na.
Er valt echt wel wat kritiek te leveren hoor. Het ene misschien wat meer valide dan het ander.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig seizoen stond ik er anders in, maar deze zomer begreep ik de negativiteit ook niet zo. De enige minpunten die ik kan noemen is dat het wel erg lang duurde met de centrale verdedigers en de vangst voor Paixao valt tegen, maar in beide situaties hadden we de nodige pech (gekaapte transfers en blessures van Beelen en Paixao). Maar alles bij elkaar ben ik vrij positief.
Tenzij ze vandaag niet winnen. Dan klim ik de pen in en vraag ik om de grote schoonmaak.
Nee😀quote:
Precies.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er valt echt wel wat kritiek te leveren hoor. Het ene misschien wat meer valide dan het ander.
- Een aantal matige / licht tegenvallende bedragen bij verkopen
- LCV heeft veel te lang geduurd
- Vrij hoge bedragen voor twijfelachtige spelers (Borges, Tengstedt)
- Vrij hoge leeftijd van een aantal aankopen
- Er lijkt bij een aantal transfers niet bepaald doortastend gehandeld (spanjoolpool bijv.)
Desalniettemin ben ik [vooralsnog redelijk] tevreden - al heeft Ahmed dat gevoel wel last minute moeten redden. Een écht oordeel kunnen we pas over een half jaar geven natuurlijk.
Dat van die Tengstedt is ook maar perceptie. Niemand die volgens mij echt iets over hem kan vertellen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er valt echt wel wat kritiek te leveren hoor. Het ene misschien wat meer valide dan het ander.
- Een aantal matige / licht tegenvallende bedragen bij verkopen
- LCV heeft veel te lang geduurd
- Vrij hoge bedragen voor twijfelachtige spelers (Borges, Tengstedt)
- Vrij hoge leeftijd van een aantal aankopen
- Er lijkt bij een aantal transfers niet bepaald doortastend gehandeld (spanjoolpool bijv.)
Desalniettemin ben ik [vooralsnog redelijk] tevreden - al heeft Ahmed dat gevoel wel last minute moeten redden. Een écht oordeel kunnen we pas over een half jaar geven natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |