Ik ga hier zeker nog wel even een gesprekje over hebben. Ze hoefde alleen even te laten weten via de app dat ze thuis was, maar ik had haar toch al horen thuiskomen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:17 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind dat nog heel vriendelijk van je Nijna… ik zou dochter toch echt wel duidelijk hebben gemaakt dat ik niets van ze wil horen, en haar vandaag op haar flikker geven dat dit niet is hoe het werkt hier in huis. Logeren prima, maar niet zo last minute als het geen noodzaak is. En dan nog houd je rekening met huisgenoten.
Lego Discovery center is niet echt de moeite waard imo, dat is wel echt op jonge kinderen gericht en erg duur voor wat je krijgt. Wij zijn er 1 keer geweest, was leuk maar gaan nooit meer terug. In Den Haag zijn echt leukere dingen. Museon/Omniversum en de Gevangenpoort (als hij dat soort dingen niet te eng vindt) bijvoorbeeld, of een bezoek aan de tweede kamer. Drievliet is ook een leuk pretpark tegenwoordig. En als het een gamer is het Nationaal Videogame museum in Zoetermeer, daar kun je ook met de tram vanuit Den Haag komen (maar die gaan binnenkort weer een tijdje dicht ivm verhuizing).quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:22 schreef Hupje het volgende:
@:FlyingFish Leuk! Mooi wat dingen gecombineerd zo, en gezellig samen.
Ik wil komend schooljaar een keer een nachtje weg regelen naar Den Haag, voor Madurodam en het Lego Discovery Center. Daar komen we anders nooit.
Bff meldde vanmiddag om 4 uur dat haar moeder waarschijnlijk niet wist dat ze hier zat... dus ik heb puber gezegd dat ik dat dus wel wil weten als ze ergens blijft slapen. Want dat ik dat echt niet tof zou vinden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:12 schreef -Spring het volgende:
Dat zou echt een L-actie kunnen zijn, Nijna. Lekker egocentrisch.![]()
Maar hoewel ik de manier waarop niet ideaal zou vinden, zou ik het wel fijn vinden dat haar vrienden zich veilig genoeg voelen om 's nachts bij jullie thuis te crashen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:59 schreef Schanu het volgende:
Ik zit met mijn handen in het haar m.b.t. de 8 jarige.Als ik jouw posts lees ben ik zelf ook weer zo'n 10 jaar terug in het leven. Echt alles in jouw spoiler is herkenbaar. Ik kan je alleen maar helpen hopen dat wat onze psychiater zei ook voor je 8-jarige gaat gelden, namelijk dat er een tijd komt dat ze eerst gaat nadenken en niet primair uit emoties reageert. Bij mijn zoon is dat gelukt (met nog maar af en toe een uitbarsting).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de grootste hulp die ik hierbij gehad heb was van de leerkrachten in het Speciaal Onderwijs en hun motto dat wat er vandaag fout is gegaan, morgen weer vergeten en vergeven is. Elke dag weer beginnen met een schone lei bleek zo ontzettend heilzaam te zijn. Daar heb ik zelf ook van geleerd.
Zijn kamer draagt trouwens nog steeds de sporen van toen. Wij zijn gestopt dat te repareren. Dus er zitten gaten in zijn vloer en zijn deur is deels ingetrapt. En dat van die deur is niet eens van zo heel lang geleden ook
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:12 schreef Tink89 het volgende:
Ach Schanu, wat een ellende. Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:24 schreef Schanu het volgende:
[..]Ik snap je angst volledig. Hopelijk kom je bij Dr. Bosman verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dankjewel voor je hoopvolle berichtquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik jouw posts lees ben ik zelf ook weer zo'n 10 jaar terug in het leven. Echt alles in jouw spoiler is herkenbaar. Ik kan je alleen maar helpen hopen dat wat onze psychiater zei ook voor je 8-jarige gaat gelden, namelijk dat er een tijd komt dat ze eerst gaat nadenken en niet primair uit emoties reageert. Bij mijn zoon is dat gelukt (met nog maar af en toe een uitbarsting).
En de grootste hulp die ik hierbij gehad heb was van de leerkrachten in het Speciaal Onderwijs en hun motto dat wat er vandaag fout is gegaan, morgen weer vergeten en vergeven is. Elke dag weer beginnen met een schone lei bleek zo ontzettend heilzaam te zijn. Daar heb ik zelf ook van geleerd.
Zijn kamer draagt trouwens nog steeds de sporen van toen. Wij zijn gestopt dat te repareren. Dus er zitten gaten in zijn vloer en zijn deur is deels ingetrapt. En dat van die deur is niet eens van zo heel lang geleden ook
Ah, oke, het leek me een soort mini uitvoering van een kruising tussen Legoland en Lego House. Maar dan slaan we dat misschien over. Ook bedankt voor de andere tips! Nu nog inplannenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:26 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Lego Discovery center is niet echt de moeite waard imo, dat is wel echt op jonge kinderen gericht en erg duur voor wat je krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |