Yes!! Ik heb ook een goede bak of 3quote:
Ik heb weer nieuwe cupjes voor de nespresso gehaald, en een goed boek erbijquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes!! Ik heb ook een goede bak of 3
Wat?quote:
Je zou het bijna doen als het zo warm isquote:
Ja hier geeft hij voor woensdag 33 graden aanquote:
Ja die had ik ook nog niet gezienquote:
Maar dan moet ik werken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier geeft hij voor woensdag 33 graden aan
Mijn internet doet stom, dus dat ik nu iets zie is al heel wat.quote:
O jee, misschien heb je geluk en is het bij jullie iets minder heetquote:
29 max hier, dat is te doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn internet doet stom, dus dat ik nu iets zie is al heel wat.
Dat maakt weinig uit als je moet werken in die hittequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, misschien heb je geluk en is het bij jullie iets minder heet
Dat is zeker waar. Zeker als er ook nog eens geen airco isquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat maakt weinig uit als je moet werken in die hitte
En het werk niet stilzitten isquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Zeker als er ook nog eens geen airco is
Tropentijd invoeren of is dat niet mogelijk? Even goed is het dan nog warm. Maar misschien ben je dan op het heetste punt van de dag klaar.quote:
Ik ben 1300 klaar daar waar het meeste werk is. 'S middags ook nog 2 uurtjes maar daar is het geen zweetwerkquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tropentijd invoeren of is dat niet mogelijk? Even goed is het dan nog warm. Maar misschien ben je dan op het heetste punt van de dag klaar.
Dat is het zusje van mijn killer parkiet.quote:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Vandaag wordt het 24 graden, denkt de weer-app. Dat is prima.
Perfect temperatuurtjequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is heerlijk, warmer hoeft van mij ook nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Waar was je parkiet zo lang SBE? Wat zal je hem gemist hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het zusje van mijn killer parkiet.![]()
Moge.
Mogguh hoe is het nu met je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het zusje van mijn killer parkiet.![]()
Moge.
Die heb ik opdracht gegeven om mijn huis te bewaken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar was je parkiet zo lang SBE? Wat zal je hem gemist hebben.
Op (half) zicht wel goed.quote:
Merk je nu aan zo beestje dat ze blij zijn je weer te zien?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik opdracht gegeven om mijn huis te bewaken.En ik heb haar zeker gemist.
[..]
Op (half) zicht wel goed.
Dank je voor het vragen.
Morguh lovelyquote:
Ze zegt van niet maar diep van binnen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merk je nu aan zo beestje dat ze blij zijn je weer te zien?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zegt van niet maar diep van binnen...
Goedemorgen schoonheid.quote:
quote:
Middag herenquote:
En badeend.quote:
Middag badeendquote:
Hey Marcquote:
Nog één hele dag.quote:
Echt wel.quote:
Helemaal in je eentje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:01 schreef pullup het volgende:
Ja hebt iig lekker weer nog![]()
Ik ben naar Medemblik gefietst vandaag gewoon omdat ik dat eens moest zien en het was een fijn rondje
Hockeyjongentjes ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:13 schreef pullup het volgende:
Oh die hockey meisjes hebben iig hun eerste wedstrijd gewonenn
En wat vond je van Medemblik?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:01 schreef pullup het volgende:
Ik ben naar Medemblik gefietst vandaag gewoon omdat ik dat eens moest zien en het was een fijn rondje
Is dat alles?quote:
Jij met dat 'made in China' stempel op je reet zal dat niet snappen neequote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij met dat 'made in China' stempel op je reet zal dat niet snappen nee
Een man echter ............
Yepquote:
Viel een heel klein beetje tegenquote:
Dan was hopelijk de fietstocht wel lekkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Viel een heel klein beetje tegenIk had het iets meer als Enkhuizen verwacht maar het is wel heel klein
Was allemaal prima, ook nog door Edam en Hoorn gereden maar daar ben ik al wel vaker geweestquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan was hopelijk de fietstocht wel lekker
Enkhuizen is wel leuk ja
Volgende keer maar naar Stavoren dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Was allemaal prima, ook nog door Edam en Hoorn gereden maar daar ben ik al wel vaker geweest
Dan moet er een stuk met de boot of trein worden afgelegdquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende keer maar naar Stavoren dan?
Heb ooit de boot genomen vanaf Enkhuizen ... maar das al wel 40+ jaar geleden .. was prima te doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet er een stuk met de boot of trein worden afgelegdDat is wel echt veel te ver
Uurtje of 3,5 met het openbaar vervoer ongeveer, zou net een dagtochtje kunnen wezenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ooit de boot genomen vanaf Enkhuizen ... maar das al wel 40+ jaar geleden .. was prima te doen
Trein naar Zwolle ofzo, vandaar naar Stavoren en dan met de boot naar de overkant. Vandaar weer terug naar huisquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet er een stuk met de boot of trein worden afgelegdDat is wel echt veel te ver
Als kind met mijn ouders daar per boot paar keer geweest. Altijd bijgebleven het verhaal van: Het vrouwtje van Stavoren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Trein naar Zwolle ofzo, vandaar naar Stavoren en dan met de boot naar de overkant. Vandaar weer terug naar huis
Dan moet jij ook terug, herinneringen ophalenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als kind met mijn ouders daar per boot paar keer geweest. Altijd bijgebleven het verhaal van: Het vrouwtje van Stavoren.
Op de fiets vanaf Durgerdam en s'avonds nog een WK-voetbal wedstrijd in een Friesche kroeg gekeken en daarna door op de fiets naar huis ... Stoere pubers die snel weer thuis wilden zijn .... 5 uur in de ochtend crashten we eindelijk ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Trein naar Zwolle ofzo, vandaar naar Stavoren en dan met de boot naar de overkant. Vandaar weer terug naar huis
Crashten waar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Op de fiets vanaf Durgerdam en s'avonds nog een WK-voetbal wedstrijd in een Friesche kroeg gekeken en daarna door op de fiets naar huis ... Stoere pubers die snel weer thuis wilden zijn .... 5 uur in de ochtend crashten we eindelijk ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope geen idee.. Ik weet nog wel dat we de eerste nacht bij mijn oom zn boerderij kampeerden (net onder Kampen).. en daarna dus camping aan het Kinselmeer... en dat was het ... en dat zonder google SVquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
Dan weet je dat nog wel, maar wat de dag ervoor gegeten hebt niet meer
quote:
quote:
quote:
quote:
Morguhquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Het blijven altijd moooie foto's.
En ik dan?quote:
Hey GG thnx, lekker bakkie nooit verkeerdquote:
quote:
Hé dat kan ik ook hoor.quote:
GGquote:
Je bent je streken nog niet verleerd zie ik welquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hé dat kan ik ook hoor.
[..]
GG
Ik mag dan wel mijn haren verliezen maar mijn streken heb ik nog.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent je streken nog niet verleerd zie ik wel
Gelukkig maarquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag dan wel mijn haren verliezen maar mijn streken heb ik nog.![]()
Oh en mijn haren heb ik ook nog.
Paraasol zwam?quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee kloptZe waren behoorlijk groot
Asjeblieft, we denken wel aan je.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik opdracht gegeven om mijn huis te bewaken.En ik heb haar zeker gemist.
[..]
Op (half) zicht wel goed.
Dank je voor het vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Asjeblieft, we denken wel aan je.Ik schuif graag aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Jij behoort niet tot de reptielen overlords die wekelijks samenkomen in een kelder onder een pizzaria in NYC om kinderbloed te drinken?quote:
Nee man, het land van die oranjeplofkop is een duidelijke no-go.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij behoort niet tot de reptielen overlords die wekelijks samenkomen in een kelder onder een pizzaria in NYC om kinderbloed te drinken?![]()
Het was ook een test vraagquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee man, het land van die oranjeplofkop is een duidelijke no-go.
Wij hebben hiervoor een andere locatie he
quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee man, het land van die oranjeplofkop is een duidelijke no-go.
Wij hebben hiervoor een andere locatie he
Capellequote:Op zondag 10 augustus 2025 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was ook een test vraag![]()
Wij komen natuurlijk iedere vrijdagmiddag samen op de zolder van een kebab tent in capelle aan den ijssel om pekingeend te eten
Dat weet die plofkop helemaal niet of dat een kat is, zo slim is HEt niet.quote:
Je bent welkom hoorquote:
Daarom komen we ook daar samen, niemand neemt het serieus als gekkies beginnen over de overlords die stiekem de EU controlerenquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Capelle
De paupervoorstad van de opperpauperstad rotterdan
Dus ze geloven niet in je?quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom komen we ook daar samen, niemand neemt het serieus als gekkies beginnen over de overlords die stiekem de EU controleren
Ik iig niet.quote:
Gefeliciteerd. Er wordt binnenkort 350 euro van je rekening afgeschreven.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
Net voor het eerst in mijn leven een OV fiets geprobeerd. Dat ging prima
Zo dan, jij bent echt goed.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
Het is ook een echt handig systeemquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ze is er nog stil van.quote:
Het is ook fijn dat het zo goed werkt want ze doen er alles aan om het meenemen van je eigen fiets heftig te ontmoedigen.quote:
Ja het was nooit echt nodig ofzoquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook fijn dat het zo goed werkt want ze doen er alles aan om het meenemen van je eigen fiets heftig te ontmoedigen.
Kan het bijna niet geloven dat je het nu pas voor het eerst hebt gefixt AoibhinHet is echt fijn
Staatsbedrijven en elektronische technologie in combinatie met facturaties en/of toeslagen is sowieso altijd een terechte klacht!quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)69/ns-ov-fiets-boete
ns fietsen![]()
Dat vindt mijn parkiet nou ook.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staatsbedrijven en elektronische technologie in combinatie met facturaties en/of toeslagen is sowieso altijd een terechte klacht!![]()
Hoezo zou die eigenlijk smaken?quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vindt mijn parkiet nou ook.
Die film is best weer grappigquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:33 schreef Domnivoor het volgende:
[40+ SC #5539] Hitler is coming!!
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 11 augustus 2025 00:23 schreef sly-nl het volgende:
Hou je d'r buiten Cock!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:55 schreef Soury het volgende:
Ahhhh...........@:tonja @:pullup
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het was ook wonderlijk hoe vaak je die gast overal tegenkwamquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:35 schreef Soury het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)traalde-vrijheid-uit
Leuk
Boequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ja en al vanaf de jaren 80. Ik heb hem voor het laatst gezien hier in Oost bij het Weesperplein. Voor mijn gevoel nog niet zo lang geleden maar hij is alweer 2 jaar dood en ik woon hier al weer 7 jaar.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was ook wonderlijk hoe vaak je die gast overal tegenkwam
quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
BoeBeetje een dikkerdje die tijgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Het is toch een beetje een raar plaatje met dat beest zo in het waterquote:
Weet ook nog niet of het echt is.quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is toch een beetje een raar plaatje met dat beest zo in het water
Ja die mag wel thuis blijven, gelukkig komen de zwermen tijgers hier niet zo vaak voorquote:Op maandag 11 augustus 2025 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet ook nog niet of het echt is.
Wel dat jij je morgen de tering schrikt als je dit ineens op je af zou zien komen tijdens het trainen
Nee oke,quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die mag wel thuis blijven, gelukkig komen de zwermen tijgers hier niet zo vaak voor
Alligatorsquote:Op maandag 11 augustus 2025 17:27 schreef pullup het volgende:
Tijdens een WK in Florida schijnen er wel vrolijk allerlei krokodillen te hebben rondgezwommen in dat roeiwater
Ja, eter exact te weten waardoor je opgepeuzeld aan het worden bent danquote:
En weten wat je die avond op de bbq legt he,quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, eter exact te weten waardoor je opgepeuzeld aan het worden bent dan
Hittegolf op komst...quote:
Als je die hebt, dan kan dat.quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
Alles pot dicht doen en de AC op volle toeren laten draaien dan maar
Klopt.quote:
In de auto gebruik ik m welquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:15 schreef Puzzie het volgende:
Als ik er een had zou ik em ook niet gebruiken
Ik ookquote:
quote:
Dan houdt het op.quote:
Ik heb nog een zwarte auto ook.quote:
Ja preziezzquote:
Scheelt ook bakken geldquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:22 schreef pullup het volgende:
Geen airco hier helaas.
Maar is toch maar een paar dagen per jaar dat zingen we wel uit
Ik red het ook wel zonder AC...quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja preziezz![]()
Mij maakt het verder niet uit,. dat scheelt
quote:
Zilver, en dan niet in volle zon zetten natuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb nog een zwarte auto ook.
Bloedheet in dat ding...
Dat wordt moeilijk hier.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Zilver, en dan niet in volle zon zetten natuurlijk.
Uitzetten die zonquote:
Iets meer dan een uur nog..quote:
En dan moet ik naar mijn werkquote:
Over een maand is het dan donker denk ik.quote:
Ik heb zowel een fietslampje als koplampen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Over een maand is het dan donker denk ik.
Oh wat gaaf! Het was een bekende verschijning in Amsterdam.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:55 schreef Soury het volgende:
Ahhhh...........@:tonja @:pullup
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Goede verlichting is wel belangrijkquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb zowel een fietslampje als koplampen.
Vanavond op de fiets naar het werk, morgen met de auto naar het werk
Maar uh, kijk je wel?quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:22 schreef pullup het volgende:
Geen airco hier helaas.
Maar is toch maar een paar dagen per jaar dat zingen we wel uit
Nee, niet mijn favo sportquote:
de hockeymeisjes zijn NIET jouw favo sport?quote:
De mijne ook niet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
de hockeymeisjes zijn NIET jouw favo sport?
Dude
Dat is vooral omdat ze geen plastickwaakje hebben hequote:
Niert echt nee. Het is best beroerd in beeld gebracht ook ( heb net even lopen kijken maar wie verzint de kleur van dat veld ookquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
de hockeymeisjes zijn NIET jouw favo sport?
Dude
Nog niet, vanochtend wel onderzoek gehad. Over 1,5 week moet ik weer langskomen. Maar of dat voor een correctie is weet ik nog niet.quote:
Mooi blauw is ook lelijk?quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Niert echt nee. Het is best beroerd in beeld gebracht ook ( heb net even lopen kijken maar wie verzint de kleur van dat veld ook)
Laat ze dat dan eens goed communiceren wanneer wat etc ...quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, vanochtend wel onderzoek gehad. Over 1,5 week moet ik weer langskomen. Maar of dat voor een correctie is weet ik nog niet.
Ik snap ook niet waarom ze dit soort dingen niet gewoon netter communiceren/overleggen met eendquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat ze dat dan eens goed communiceren wanneer wat etc ...
Binnenkort wel weer verlof?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen die doktoren eigenlijk met eendjequote:Op maandag 11 augustus 2025 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, dubbele spoiler om deze, want ...........
Arme eend![]()
![]()
En waarom staat dit gewoon tussen de fokafbeeldingen hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen Duitsers kan het nooit teveel goals zijnquote:
T was wel heel makkelijk dit.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Tegen Duitsers kan het nooit teveel goals zijn
Die informatie heeft het ziekenhuis naar mij thuis gestuurd. Aanstaande donderdag mag ik weer naar huis toe. Dan zit mijn taak er hier weer erop.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat ze dat dan eens goed communiceren wanneer wat etc ...
Binnenkort wel weer verlof?
Blijft dus moeilijk gewoon in woorden iets zeggenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die informatie heeft het ziekenhuis naar mij thuis gestuurd. Aanstaande donderdag mag ik weer naar huis toe. Dan zit mijn taak er hier weer erop.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft dus moeilijk gewoon in woorden iets zeggen
Wat een strafquote:
We ondergaan het maarquote:
Ik had vanmorgen vroeg moeten gaan lopen , het is nu vies warm buitenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:51 schreef chufi het volgende:
Alles gaat weer dicht nu het buiten warmer is dan binnen ..
Is een sauna ook als jouw achtertuin?quote:
Nu wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is een sauna ook als jouw achtertuin?
Heb je al een website? Kan je geld mee verdienenquote:
Ik heb meerdere websites, al 25 jaar. Ze kosten me alleen maar geldquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je al een website? Kan je geld mee verdienen
Dan doe je iets niet goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb meerdere websites, al 25 jaar. Ze kosten me alleen maar geld
Balen manquote:
Ja ook in z-west Frankrijk waar ik was fietsen gaat het de 40 aantikken. Goed dat ik daar niet zit, dit is goed te doenquote:
Heb nu bezoek van daarquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen zin om daar heen te gaan dan?
Die is even lekker aan het afkoelenquote:
Weest welkom, nog iets spannends meegemaakt?quote:
Weinig spannende meegemaakt vandaag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Weest welkom, nog iets spannends meegemaakt?
Ben je mooi klaar mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb in een paar dagen 7 muizen gevangen. Vieze kutbeesten
Niet heel spannend, stuk gefietst naar Haarlem en naar het Stedelijk museum geweest. Ik heb nog vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Weinig spannende meegemaakt vandaag.
En jij dan?
Hier ook nog vakantie...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet heel spannend, stuk gefietst naar Haarlem en naar het Stedelijk museum geweest. Ik heb nog vakantie
Werkt dat goed genoeg?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ik gebruik ouderwetse klemmen.
Met goeie kaas werkt dat vast wel.quote:
Ik heb het al onder controle, denk ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:33 schreef pullup het volgende:
Wellicht een kat nemen?Of is dat geen optie?
Zal je net zien dat die muizen van Domni alleen Brie blievenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Met goeie kaas werkt dat vast wel.
Het werkt matig. Ze lopen er vaak omheen.quote:
Das wel balen ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het werkt matig. Ze lopen er vaak omheen.
Ik heb ook twee vallen waar je ze levend mee kan vangen. Dat werkt tot nu toe helemaal niet.
Gif mag zeker niet meer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het werkt matig. Ze lopen er vaak omheen.
Ik heb ook twee vallen waar je ze levend mee kan vangen. Dat werkt tot nu toe helemaal niet.
Goudse kaas met pindakaas eropquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal je net zien dat die muizen van Domni alleen Brie blieven
Kijk daar heb je het alquote:
Gif mag nog wel. Dat heb ik ook: vier lokdozen met giftige graankorrels erin. Ik weet niet of die effect hebben gehad. Ik heb nog niet in die doosjes gekeken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gif mag zeker niet meer.
Vroeger hadden we wel van die korrels.
Voor mij was het ook jaren geleden. Maar vorige week opeens een invasie en een ravage…quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:46 schreef pullup het volgende:
Lang geleden gelukkig dat ik muizen had, in mijn oude huis kwamen ze nog wel eens langs maar dat was 4 hoog en blijkbaar was dat toch wat hoog voor een invasie
Alleen als het echt uit de hand escaleert.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel balen ja.
En een prof inhuren?
Met gif vind je ze meestal niet meer. Maar werkt vaak wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gif mag nog wel. Dat heb ik ook: vier lokdozen met giftige graankorrels erin. Ik weet niet of die effect hebben gehad. Ik heb nog niet in die doosjes gekeken.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
Enige keer dat ik een muis vond was bijna de laatste dag van mijn oma
Daarom heb ik liever klemmen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:15 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Met gif vind je ze meestal niet meer. Maar werkt vaak wel.
Dit zal net iets na jouw jeugd zijn danquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
jouw jeugd denk ik .. geen idee welke film je kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |