Yes!! Ik heb ook een goede bak of 3quote:
Ik heb weer nieuwe cupjes voor de nespresso gehaald, en een goed boek erbijquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes!! Ik heb ook een goede bak of 3
Wat?quote:
Je zou het bijna doen als het zo warm isquote:
Ja hier geeft hij voor woensdag 33 graden aanquote:
Ja die had ik ook nog niet gezienquote:
Maar dan moet ik werken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier geeft hij voor woensdag 33 graden aan
Mijn internet doet stom, dus dat ik nu iets zie is al heel wat.quote:
O jee, misschien heb je geluk en is het bij jullie iets minder heetquote:
29 max hier, dat is te doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn internet doet stom, dus dat ik nu iets zie is al heel wat.
Dat maakt weinig uit als je moet werken in die hittequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, misschien heb je geluk en is het bij jullie iets minder heet
Dat is zeker waar. Zeker als er ook nog eens geen airco isquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat maakt weinig uit als je moet werken in die hitte
En het werk niet stilzitten isquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Zeker als er ook nog eens geen airco is
Tropentijd invoeren of is dat niet mogelijk? Even goed is het dan nog warm. Maar misschien ben je dan op het heetste punt van de dag klaar.quote:
Ik ben 1300 klaar daar waar het meeste werk is. 'S middags ook nog 2 uurtjes maar daar is het geen zweetwerkquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tropentijd invoeren of is dat niet mogelijk? Even goed is het dan nog warm. Maar misschien ben je dan op het heetste punt van de dag klaar.
Dat is het zusje van mijn killer parkiet.quote:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Vandaag wordt het 24 graden, denkt de weer-app. Dat is prima.
Perfect temperatuurtjequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is heerlijk, warmer hoeft van mij ook nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Waar was je parkiet zo lang SBE? Wat zal je hem gemist hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het zusje van mijn killer parkiet.![]()
Moge.
Mogguh hoe is het nu met je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het zusje van mijn killer parkiet.![]()
Moge.
Die heb ik opdracht gegeven om mijn huis te bewaken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar was je parkiet zo lang SBE? Wat zal je hem gemist hebben.
Op (half) zicht wel goed.quote:
Merk je nu aan zo beestje dat ze blij zijn je weer te zien?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik opdracht gegeven om mijn huis te bewaken.En ik heb haar zeker gemist.
[..]
Op (half) zicht wel goed.
Dank je voor het vragen.
Morguh lovelyquote:
Ze zegt van niet maar diep van binnen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merk je nu aan zo beestje dat ze blij zijn je weer te zien?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zegt van niet maar diep van binnen...
Goedemorgen schoonheid.quote:
quote:
Middag herenquote:
En badeend.quote:
Middag badeendquote:
Hey Marcquote:
Nog één hele dag.quote:
Echt wel.quote:
Helemaal in je eentje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:01 schreef pullup het volgende:
Ja hebt iig lekker weer nog![]()
Ik ben naar Medemblik gefietst vandaag gewoon omdat ik dat eens moest zien en het was een fijn rondje
Hockeyjongentjes ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:13 schreef pullup het volgende:
Oh die hockey meisjes hebben iig hun eerste wedstrijd gewonenn
En wat vond je van Medemblik?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:01 schreef pullup het volgende:
Ik ben naar Medemblik gefietst vandaag gewoon omdat ik dat eens moest zien en het was een fijn rondje
Is dat alles?quote:
Jij met dat 'made in China' stempel op je reet zal dat niet snappen neequote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij met dat 'made in China' stempel op je reet zal dat niet snappen nee
Een man echter ............
Yepquote:
Viel een heel klein beetje tegenquote:
Dan was hopelijk de fietstocht wel lekkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Viel een heel klein beetje tegenIk had het iets meer als Enkhuizen verwacht maar het is wel heel klein
Was allemaal prima, ook nog door Edam en Hoorn gereden maar daar ben ik al wel vaker geweestquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan was hopelijk de fietstocht wel lekker
Enkhuizen is wel leuk ja
Volgende keer maar naar Stavoren dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Was allemaal prima, ook nog door Edam en Hoorn gereden maar daar ben ik al wel vaker geweest
Dan moet er een stuk met de boot of trein worden afgelegdquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende keer maar naar Stavoren dan?
Heb ooit de boot genomen vanaf Enkhuizen ... maar das al wel 40+ jaar geleden .. was prima te doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet er een stuk met de boot of trein worden afgelegdDat is wel echt veel te ver
Uurtje of 3,5 met het openbaar vervoer ongeveer, zou net een dagtochtje kunnen wezenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ooit de boot genomen vanaf Enkhuizen ... maar das al wel 40+ jaar geleden .. was prima te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |