abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218459752
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Er stond een 2e auto op de sleepauto. Ik denk dat er dan een ongeluk(je) is gebeurd?
nee hoor hoeft niet, kan ook zijn dat ze al 1 auto met pech hebben opgehaald onderweg
pi_218459761
AM het is een behoorlijk groot zwembad... dat is niet hoor :') dat valt juist best tegen. Maximale diepte is ook maar iets van 1.45 of 1.50 en dat is maar op een klein stukje in het midden. De rest loopt allemaal af naar het midden toe. Dus voor volwassenen gewoon klein en ook voor kinderen niet heel boeiend. oO<
:)
pi_218459767
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:52 schreef mignonne het volgende:

[..]
En zo oninteressant ook he. Ik bedoel dat je schoenen gaat ruilen, moet dat echt nu opgenomen worden terwijl je aan het verkeer deelneemt? Straks schep je een kind op een stepje ofzo die ineens om een hoek schiet. Doe gewoon niks.

Niets is zo belangrijk dat het NU in het verkeer gefilmd én gepost moet worden.
Ik vind haar behoefte om werkelijk alles op ieder moment te delen echt heel vreemd..
pi_218459773
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:57 schreef Beertjeteddy het volgende:
Jezus bij die advertentie bij Sanneke is het licht aan maar niemand thuis bij Peppie.
De smaak fudge brownie smaakt naar brownie maar dan fudge. Heel gek volgens Sanneke, want je verwacht dat het smaakt naar chocomelk.
Error hier. Als ik aardbeien koop verwacht ik dat ze smaken naar aardbeien en niet naar een pizza salami.
pi_218459783
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:04 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik vind haar behoefte om werkelijk alles op ieder moment te delen echt heel vreemd..
Zij deelt dingen die ik niet eens deel met mijn man omdat ze gewoon niet belangrijk zijn.
pi_218459805
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Er stond een 2e auto op de sleepauto. Ik denk dat er dan een ongeluk(je) is gebeurd?
Hoeft niet kan ook een ander pech geval op de route zijn. Hebben wij ook wel eens gehad
pi_218459834
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:16 schreef Liesv88 het volgende:
Onze auto, goed gecheckt voor de vakantie, stond 2x bij de garage in Italië. 1x kapotte bougie, 1x kapotte koplamp. Dus het kan echt zomaar gebeuren.
Idem alleen niet in Italy 🤣 wel goed gecheckt en toch stil gestaan op vakantie 🤷 kan gewoon gebeuren
pi_218459969
Camping mag nog niet bekend worden. Uit angst voor groupies die nu ook massaal naar de willen gaan om de enige echte “de mamma van” te ontmoeten?

Ook AM: continu de naam van de camping filmen .

Is ze dom is is dit tactiek?

Wat ik en ook serieus af vraag. Ik ken werkelijk niemand die met een tent naar Spanje gaat hartje zomer. Hoe houden ze de tent koel?
pi_218460003
Die tuin bij Sanneke, dat had ze toch zelf ook een beetje bij kunnen houden? Olé, ze moeten uit dat chalet maar ze wonen er toch nog? Zou ze binnen ook niet meer schoonmaken omdat er toch uit moeten? Dit vind ik dus echt tokkie. Zou er op zo’n park ook niet een regel/richtlijn zijn voor het onderhoud van de tuinen?
pi_218460047
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:57 schreef Beertjeteddy het volgende:
Jezus bij die advertentie bij Sanneke is het licht aan maar niemand thuis bij Peppie.
L🤣😂
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 15:43:33 #161
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218460057
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Die tuin bij Sanneke, dat had ze toch zelf ook een beetje bij kunnen houden? Olé, ze moeten uit dat chalet maar ze wonen er toch nog? Zou ze binnen ook niet meer schoonmaken omdat er toch uit moeten? Dit vind ik dus echt tokkie. Zou er op zo’n park ook niet een regel/richtlijn zijn voor het onderhoud van de tuinen?
Ze zat toch regelmatig met M. in de tuin? Dat is dus pure onzin. Echt schandalig om het zo te verwaarlozen. En laat Sanneke ook nog haar handen wapperen of is ze Peppie alleen maar commando’s aan het geven?
pi_218460058
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Camping mag nog niet bekend worden. Uit angst voor groupies die nu ook massaal naar de willen gaan om de enige echte “de mamma van” te ontmoeten?

Wat ik en ook serieus af vraag. Ik ken werkelijk niemand die met een tent naar Spanje gaat hartje zomer. Hoe houden ze de tent koel?
Ik vermoed dat de camping gewoon een samenwerking is, vandaar dat alles af en toe subtiel in beeld gebracht wordt 🤪. Ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon ergens een huisje op de berg regelen. Voor hoe zij vakantie vieren biedt een camping geen enkele meerwaarde. En ik moet er niet aan denken om elke dag met het hele gezin in de auto te stappen om een eind naar een supermarkt te rijden. Op de camping laat ik de kinderen gewoon boodschappen en broodjes halen in de campingshop (maar goed, drukke supermarkten zijn niet per se mijn hobby).
pi_218460071
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:

Door geregeld te gaan douchen samen vrees ik, maar goed dan krijgen ze het juist warm.
Niet te doen in zo'n tent
pi_218460077
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:43 schreef LALAA het volgende:

[..]
Ze zat toch regelmatig met M. in de tuin? Dat is dus pure onzin. Echt schandalig om het zo te verwaarlozen. En laat Sanneke ook nog haar handen wapperen of is ze Peppie alleen maar commando’s aan het geven?
Ik heb het idee dat Sanneke zich verplaatst van bed naar bank en terug. Meer zit er niet in volgens mij. Nou, heel af en toe met de auto op pad om te lunchen.
pi_218460085
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:43 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik vermoed dat de camping gewoon een samenwerking is, vandaar dat alles af en toe subtiel in beeld gebracht wordt 🤪. Ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon ergens een huisje op de berg regelen. Voor hoe zij vakantie vieren biedt een camping geen enkele meerwaarde. En ik moet er niet aan denken om elke dag met het hele gezin in de auto te stappen om een eind naar een supermarkt te rijden. Op de camping laat ik de kinderen gewoon boodschappen en broodjes halen in de campingshop (maar goed, drukke supermarkten zijn niet per se mijn hobby).
Precies,
Maar omdat ze geen goede koelkast hebben en met veel waren moet je vaker naar de super.
Wij gaan altijd in 1 keer goed, en idd kleine dingen dan bij de camping winkel.
Thuis werkt ze altijd met een vaste lijst boodschappen, waarom dan nu niet?
pi_218460137
Platte band en dus een leermomentje, voor wie?
pi_218460144
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat Sanneke zich verplaatst van bed naar bank en terug. Meer zit er niet in volgens mij. Nou, heel af en toe met de auto op pad om te lunchen.
En Vintedpakketjes wegbrengen
Linkjes delen van opblaasbadjes maar voor Mijan hoeft dat niet?
Zoals ze de tuin heeft laten verslonzen, bizar!
pi_218460149
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De smaak fudge brownie smaakt naar brownie maar dan fudge. Heel gek volgens Sanneke, want je verwacht dat het smaakt naar chocomelk.
Error hier. Als ik aardbeien koop verwacht ik dat ze smaken naar aardbeien en niet naar een pizza salami.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik Sanneke het wel heel rustig uit vind leggen, ze moet alleen iets meer doen aan de presentatie, zet het op een tafel en film jezelf vanuit een andere hoek zodat je buik niet zo in beeld is.
En , laat Dion achterwege, dat voegt niet veel toe.
pi_218460154
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:55 schreef Earring het volgende:

[..]
En Vintedpakketjes wegbrengen
Linkjes delen van opblaasbadjes maar voor Mijan hoeft dat niet?
Zoals ze de tuin heeft laten verslonzen, bizar!
Ik
Zie geen beelden van de tuin
pi_218460192
Am; het heeft een groot zwembad
Reviews zover; het zwembad is klein
pi_218460206
Wij doen ook elke dag of om de dag boodschappen op de camping hoor. Dan gaan we vaak zelfs met het hele gezin naar de supermarkt. In de gemiddelde campingwinkel die ik tegenkom kun je vrijwel niks kopen, hoogstens een fles wijn en een pak maandverband. En broodjes in de ochtend.

Zo’n camping koelkast is geen echte koelkast, die koelt niet tot een bepaalde temperatuur maar koelt een aantal graden onder de buitentemperatuur.
pi_218460210
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:54 schreef miep123456 het volgende:
Platte band en dus een leermomentje, voor wie?
Dit had ze gelijk bij die foto kunnen zetten maar nu was het natuurlijk weer reacties oproepen
  Moderator zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:08:51 #173
382129 crew  Donna
pi_218460226
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:36 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Het valt me op dat je sinds je hier bent voortdurend andere schrijvers wijst om wat te zeggen en te denken. Volgens mij is de regel dat we dat niet doen?! Geef gewoon je mening op wat jij ziet bij en vindt van de fluflu, maar stop met oordelen over wat anderen vinden. Het beïnvloedt behoorlijk de sfeer de laatste topics.

@:mods? Het klopt toch dat dit niet mag?
Je tagt de mods hier niet mee hoor. Je tagt een user die dat als gebruikersnaam heeft. 😅😅
Je moet ons echt even bij naam taggen of een report zetten op een reactie als je onze aandacht wilt. ^O^
pi_218460271
Jee dan heb je de hele week niks te doen, het hangt maar op die bank en dan heb je je tuin zo verwaarloosd. Hij werkt in ieder geval nog, hoezo doet zij niks aan die tuin?
pi_218460288
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:13 schreef Clavis het volgende:
Jee dan heb je de hele week niks te doen, het hangt maar op die bank en dan heb je je tuin zo verwaarloosd. Hij werkt in ieder geval nog, hoezo doet zij niks aan die tuin?
Maar met zo'n klein menneke wil je toch juist lekker buiten zitten, opblaasbadje, kleedje op de grond.
Het hoeft ook niet mega af maar opruimen en een beetje aankleden is toch gezelliger.
En in de avond lekker buiten zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')