abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218462670
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:39 schreef lila01 het volgende:
'Drie zoons baarde ik. Twee op een leeftijd dat ze inmiddels voelen als mijn vrienden.'

Aldus MB. Is die even de weg kwijt, zeg.
Brrr die kinderen zijn gewoon nog jonger dan 10 toch?
Hoe ben je dan vrienden?
Maar ook hier weer; iedereen is een BFF, dus haar kinderen ook.

En ze zeggen ook nog dat ze 'the cool mom' is.
pi_218462697
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:57 schreef Brioche2 het volgende:
Milou in bikini vanaf de zijkant gefilmd. Iemand die daar wel op zit te wachten?
Wat is er precies mis mee?
pi_218462771
Debbie op TT zit te fangirlen op die vent waar ze die cd van heeft. Ze zet een foto van hem in een lijstje in de gang?!
pi_218462784
Hoe kan je nou lekker dansen en meedoen als je moeder met een camera op je gezicht staat!
Laat die kinderen toch met rust.
Doe lekker mee net zoals Maarten.

Ik vind trouwens dat hij er de hele vakantie uitgerust en ontspannen uitziet.
pi_218462787
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie op TT zit te fangirlen op die vent waar ze die cd van heeft. Ze zet een foto van hem in een lijstje in de gang?!
Dat doen meisjes van 13 toch?
pi_218462793
quote:
😂
Infantiel gedrag. Wilde Roy niet in het gras liggen voor een foto?
pi_218462807
quote:
Hij is wel écht een goeie zanger hahah
pi_218462829
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:25 schreef AardappelPatatten het volgende:

[..]
Absoluut. Maar kom op, ze is 30. Haar dochter is sociaal emotioneel toe aan groep 6, gaat gewoon haar moeder voorbij.
pi_218462838
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:25 schreef AardappelPatatten het volgende:

[..]
Ja love it. Maar hem in berichten taggen in de hoop dat hij het ziet.. dat is wel puberaal hoor 🤪
pi_218462859
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:22 schreef Lodelie het volgende:
Hoe kan je nou lekker dansen en meedoen als je moeder met een camera op je gezicht staat!
Laat die kinderen toch met rust.
Doe lekker mee net zoals Maarten.

Ik vind trouwens dat hij er de hele vakantie uitgerust en ontspannen uitziet.
Ja idd! Ik weet niet of ik het goed interpreteer maar ik vond het overkomen alsof ze S een beetje te kakken zette omdat die de kinderdisco (nog) leuk vond. Geniet gewoon van je kind die het naar haar zin heeft. En als ze dat grappig vindt hoeft ze dat niet met iedereen te delen maar kan dat ook gewoon een geintje tussen haar en Maarten zijn ofzo
pi_218462867
quote:

[..]
Dat zeker!

Het is ook wel typisch Debbie dat als ze iets leuk vindt dat het uitvergroot moet worden. Gênant, dat wel.
pi_218462902
Ja Maarten lijkt wel te genieten van de vakantie en van de kinderen. Leuk om te zien! Anderzijds voel ik voor hem ook altijd een beetje medelijden. Ben je de 50 inmiddels ruim gepasseerd, je oudste kind is inmiddels 25 jaar, maar zelf zit je nog steeds met een peuter in het peuterbad.

Op den duur ben je toch wel klaar met die fase. En Maarten, met z’n inmiddels grijze haar, had net zo goed opa kunnen zijn.

Hij lijkt wel echt van al z’n kinderen te genieten.
pi_218462948
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:29 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ja idd! Ik weet niet of ik het goed interpreteer maar ik vond het overkomen alsof ze S een beetje te kakken zette omdat die de kinderdisco (nog) leuk vond. Geniet gewoon van je kind die het naar haar zin heeft. En als ze dat grappig vindt hoeft ze dat niet met iedereen te delen maar kan dat ook gewoon een geintje tussen haar en Maarten zijn ofzo
Het was AM die zo stond te dansen. S stond compleet stil op het filmpje. Dat vond ze pubergedrag en daarom zette ze haar te kakken.
pi_218462990
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:33 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ja Maarten lijkt wel te genieten van de vakantie en van de kinderen. Leuk om te zien! Anderzijds voel ik voor hem ook altijd een beetje medelijden. Ben je de 50 inmiddels ruim gepasseerd, je oudste kind is inmiddels 25 jaar, maar zelf zit je nog steeds met een peuter in het peuterbad.

Op den duur ben je toch wel klaar met die fase. En Maarten, met z’n inmiddels grijze haar, had net zo goed opa kunnen zijn.

Hij lijkt wel echt van al z’n kinderen te genieten.
Grijs haar zegt tegenwoordig toch niets meer over leeftijd? Er zijn mannen (ja, ook vrouwen) die in hun 30e al grijs worden. Ik vind Maarten er eigenlijk best goed uit zien voor zijn leeftijd.

Ik denk dat Maarten meer tot rust komt nu de groep is gehalveerd.
  Moderator zaterdag 9 augustus 2025 @ 21:45:39 #265
184769 crew  Deisyy
pi_218463055
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:43 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Wat een rare uitspraak. Zo ongezond als je zo in de relatie tot je kind staat. Een enorme belasting voor twee jochies van 9 en 7 jaar. Ik was erg jong toen ik moeder werd voor het eerst. Jonger nog dan MB. Maar ik herken dit helemaal niet.

MB voelt zich 15 denk ik. Ze komt bipolair over.
Laat de diagnoses maar achterwege.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218463123
quote:

[..]
Ik ken hem niet 🫣
pi_218463125
Wat een geld voor een week op een camping die net een stap te ver is voor AM. (geen idee wat ze er mee bedoelt).

Aangezien het een samenwerking is, zal het met het geld wel meevallen. Voor mij zou ik het, met eigen kampeermiddel, echt te veel geld vinden. BIjna 200E per nacht voor 7 personen en 1 tent.
pi_218463127
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:37 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het was AM die zo stond te dansen. S stond compleet stil op het filmpje. Dat vond ze pubergedrag en daarom zette ze haar te kakken.
AM is een verschrikkelijk mens!
pi_218463130
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
😂
Infantiel gedrag. Wilde Roy niet in het gras liggen voor een foto?
Die heeft genoeg van al die fotoshoots
pi_218463136
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja love it. Maar hem in berichten taggen in de hoop dat hij het ziet.. dat is wel puberaal hoor 🤪
Puberaal? Gewoon wanhopig
pi_218463137
Die taart bij Debbie ziet er heerlijk en goed uit!
pi_218463147
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:37 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik vind het wel leuk om AM eens mee te zien doen! Maar nee, de sneer naar S (nu ineens een bijna puber, maar als Wild en Snuggs in de reclame moeten dan zijn ze al volop puber met puberzweet en alle andere perikelen) was zeker niet nodig.

Wel bijzonder trouwens, dat ze zo’n matige plek op de camping gekregen hebben als dit een samenwerking is (wat inderdaad zo lijkt te zijn).
pi_218463149
quote:
Speaking of tt... filmpje over de katten... "does his birthmom know she created the best part of my life" 🤔 Dus 3 kinderen maar de katten zijn nr1...
pi_218463188
Ik geloof er niets van dat dit een samenwerking is. Dan had ze het allemaal veel meer opgehemeld. Net als die winkel vol troep te leuk, en de deo, die houten graf kistjes die blijkbaar onmisbaar zijn, de “hammen” broeken van the stone waarbij haar lichaam niet zo goed uit komt.

Ze is erg kritisch op de camping. Ik heb het idee dat het een tegenvaller is. Als dit een samenwerking was, had ze dit niet laten merken.
pi_218463216
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:51 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die heeft genoeg van al die fotoshoots
Gisteren nog één gehad😂
Alvast onder de kerstboom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')