Maar zou het ook kunnen dat ze gewoon echt verliefd op elkaar zijn geworden?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik vind de verhalen over Jaqueline een beetje opvallend. Jaqueline haar ex man heeft een zeer imposante functie binnen DAF en zij zaten er heel warmpjes bij. Zij kwam op financieel gebied echt niks tekort.
Dat zijn een fangirl was van Michelle was duidelijk, maar ik denk dat het de aandacht en de bijkomende roem haar heel erg aantrokken, want ze probeerde toen wel influencer te worden. Dat is haar uiteindelijk gelukt maar voor het geld heeft ze het nooit hoeven te doen.
Haha dit dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:52 schreef LeSage het volgende:
[..]
Maar zou het ook kunnen dat ze gewoon echt verliefd op elkaar zijn geworden?
Waarom allemaal van die gekke complottheorieën?
Niet specifiek dat jij dat nu doet, maar de verhalen hier worden steeds wilder![]()
En zelfs als ze gewoon verliefd op elkaar zijn geworden kan het zo zijn dat ze nu uit elkaar zouden gaan.
Het zijn, zou je bijna denken, net echte mensen
Je hebt gelijk, mensen worden verliefd en mensen gaan uit elkaar. Het is net het echte leven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:52 schreef LeSage het volgende:
[..]
Maar zou het ook kunnen dat ze gewoon echt verliefd op elkaar zijn geworden?
Waarom allemaal van die gekke complottheorieën?
Niet specifiek dat jij dat nu doet, maar de verhalen hier worden steeds wilder![]()
En zelfs als ze gewoon verliefd op elkaar zijn geworden kan het zo zijn dat ze nu uit elkaar zouden gaan.
Het zijn, zou je bijna denken, net echte mensen
Hahaha, ik doelde op AMquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:55 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mensen worden verliefd en mensen gaan uit elkaar. Het is net het echte leven.
Ik vind de topic titel wel behoorlijk sensatiebelust. Er zijn jonge kinderen in het spel, het is geen tv serie waar we naar kijken. En voor zover ik kan zien zijn ze nog gewoon bij elkaar.
Mijn oer-Hollandse kinderen (zeker de jongste van 7) kunnen dus prima zomaar in het weekend tot 12 opblijven en de dag erna weer gewoon functioneren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:30 schreef AardappelPatatten het volgende:
[..]
Ja dit. Het typisch Spaanse ritme dus. Als een Spaans gezin dit doet is het geen probleem maar omdat Michelle NL is, is het dan wel een probleem.
Tuurlijk, mijn kids kunnen ook niet om 00:00u naar bed. Redden ze écht niet. (En ik ook niet hahaha) Maar als het daar prima gaat, wie zijn wij dan om daarover te zeiken?
Laura Brijde, die in Spanje woont, heeft ook wel eens dingetjes gedeeld over dat zij laat eten en kindjes daar rond een uurtje of 20/21 (?) weet het even niet precies, nog naar de speeltuin toegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Oh sorry, ik dacht dat je inderdaad doelde op de Bollens. Omdat ze altijd roepen over hun tienen. Het is al laat, lange dag geweest en ik moet gewoon naar bed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:58 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hahaha, ik doelde op AMdie zijn met 7 over op de camping.
De Bollens zijn niet met 7, toch? Dat was in ieder geval niet wat ik bedoelde
Als ze hem in haar bio opneemt, dan is het een samenwerking.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:01 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je inderdaad doelde op de Bollens. Omdat ze altijd roepen over hun tienen. Het is al laat, lange dag geweest en ik moet gewoon naar bed.
AM laat natuurlijk echt niet per ongeluk beide campings al na dag 1 of 2 in beeld zien hè. Zij is zo gehaaid. Wel beide van Yelloh Village. Samenwerking?
Gehaaid is ze zeker ja! Waarschijnlijk goed voor haar engagement als de volgmoekes massaal DM's gaan sturen dat de naam van de camping zichtbaar is 🤡 Of misschien hoopt ze dat er een aantal onverhoopt in de auto stappen om haar in real life te ontmoeten 🤩😆quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:01 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je inderdaad doelde op de Bollens. Omdat ze altijd roepen over hun tienen. Het is al laat, lange dag geweest en ik moet gewoon naar bed.
AM laat natuurlijk echt niet per ongeluk beide campings al na dag 1 of 2 in beeld zien hè. Zij is zo gehaaid. Wel beide van Yelloh Village. Samenwerking?
Denk ik wel, ze mocht ook met de hele clan op 1 plek wat normaal maar voor 6 magquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:01 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Maximaal veel vragen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:09 schreef Henrike het volgende:
Mijn excuses, het klopt dat ze met de auto naar het diner ging.
Zag ik dus verkeerd.
Maar feit blijft wel dat we niet weten hoe ze terugging, auto laten staan? Opgehaald door ouders of broer/ schoonzus , was er iemand Bob?of reed ze wel zelf
🤣😂 preciesquote:
Ze hadden 2 plekken, waarvan op iedere plek dus eigen 1 teveel was. Maar als uitzondering mocht datquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:11 schreef Henrike het volgende:
[..]
Denk ik wel, ze mocht ook met de hele clan op 1 plek wat normaal maar voor 6 mag
En dan filmt ze terwijl ze op de snelweg rijdt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
MB was laatst ook naar Amsterdam (de avond voor ze naar Spanje vertrok?) om maximaal te feesten en toen was ze ook flink aan de borrel en ging ze daarna met de auto terug. Ik had toen niet de indruk dat iemand anders reed.
Ze spuugt er niet in, in ieder geval.
Het sommetje zou ook niet kloppen 😁quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:58 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hahaha, ik doelde op AMdie zijn met 7 over op de camping.
De Bollens zijn niet met 7, toch? Dat was in ieder geval niet wat ik bedoelde
Ik zou het niet aankunnen in ieder geval...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:20 schreef Die_van_verderop het volgende:
Jemig mensen, schakel een detective in. Nee, we weten niet of ze met een drankje (of meer dan 1) in de auto stapt. Maar ik snap de bedenkingen daarover. Het beeld wat ze neerzet is dat er met grote regelmaat alcohol genuttigd wordt, ook in het bijzijn van de kinderen. Als ik dan zie hoe makkelijk dat gaat, kan ik me ook zo maar voorstellen dat ze ook makkelijk nog even in de auto stapt.
En ik doe zelf best eens een drankje, maar zoals het de Bollens genormaliseerd lijkt te worden vind ik wat van.
Ja ze had er 2 te weinig opgegeven zei ze een tijd geleden. Maar de camping deed daar niet moeilijk over.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:18 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze hadden 2 plekken, waarvan op iedere plek dus eigen 1 teveel was. Maar als uitzondering mocht dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |