Ik ken het serieus niet. Maar waarom doen ze dat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:54 schreef maily het volgende:
Komt volgens mij uit de emo-scene.
Ozzy Osbourne oa.
Maar is al sinds de jaren 80.
Staat goed bij de zwarte eye-liner.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken het serieus niet. Maar waarom doen ze dat?
Mijn gevoel is om een politiek statement te maken (LGBHTIQ+).
Dat deed ik vroeger met een zwarte benzinestift want gothic.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:56 schreef Hyaenidae het volgende:
Serieus nog nooit gezien, mannen met zwarte nagellak. Pics?
Het is al decennia een fenomeen, maar volgens jou MOET het persé dit zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sommigen vinden het gewoon leuk. Anderen zijn het slachtoffer geworden van een nichtje of, zoals in mijn geval begin dit jaar, een overenthousiaste schoonmoederquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aaah Tijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:16 schreef Netsplitter het volgende:
Tijn.
En nee, ik heb geen nagellak op.
In de jaren negentig hadden sommigen van ons dat ook. Ik had mosgroene.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:52 schreef phpmystyle het volgende:
Het is iets wat je tegenwoordig vaker ziet in het straatbeeld, mannen met (zwarte) nagellak. Zowel hetero's als homo's. Waarom is dat?
Tot een jaar of 5 - 10 geleden viel mij dat niet op.
Maar dat moet toch verschrikkelijk zijn om als man met nagellak rond te lopen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sommigen vinden het gewoon leuk. Anderen zijn het slachtoffer geworden van een nichtje of, zoals in mijn geval begin dit jaar, een overenthousiaste schoonmoeder
Neuh. Zelfs als iemand die echt het tegenovergestelde van extravert is kon het me weinig schelen dat ik (een paar) gelakte nagels had. Ik zou het niet per se weer doen, maar vond het verder wel geinig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar dat moet toch verschrikkelijk zijn om als man met nagellak rond te lopen?
Bij gothics maakt het deel uit van de uiting die hoort bij dat genre. Maar er zijn ook "normale" mannen die het doen. Ik snap het niet.
Nagellakheld Tijn (6) overledenquote:
quote:De zesjarige Tijn Kolsteren, die bekend werd door zijn nagellakactie bij Serious Request van 3FM, is vanochtend om 07.00 uur overleden. (07-07-2017)
Tijn uit Hapert, die leed aan hersenstamkanker, werd afgelopen winter een landelijke bekendheid toen hij tijdens 3FM Serious Request miljoenen euro's binnenhaalde door vanuit het Glazen Huis nagels te lakken in zijn lievelingskleuren rood, roze, blauw en paars. De nagellakactie vond navolging in het hele land, en ook tientallen BN'ers lieten hun nagels lakken en doneerden geld voor Stichting Semmy, die zich inzet voor kinderen met hersenstamkanker.
Uitlachen? Ben je blijven steken op 10 jaar met je ontwikkeling?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:24 schreef SuperNeger het volgende:
Dat heb ik echt nog nooit gezien lol. Misschien oranje nagellak met het WK of zo. Maar een man met nagellak is zeker niet normaalik zou hem gewoon keihard uitlachen. Tenzij het echt zo'n vage gothic ik of zo maar dan zou ik niks durven te zeggen voor je het weet is het een soort van tristan van de vlis.
Je snapt, hopelijk, ook wel dat dat íets meer over je eigen - op basis van die opmerking klaarbijkelijk wel wat sneue - persoonlijkheid zegt, dan over dat van iemand die gewoon lekker z'n leventje aan het leiden is?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:24 schreef SuperNeger het volgende:
Dat heb ik echt nog nooit gezien lol. Misschien oranje nagellak met het WK of zo. Maar een man met nagellak is zeker niet normaalik zou hem gewoon keihard uitlachen. Tenzij het echt zo'n vage gothic ik of zo maar dan zou ik niks durven te zeggen voor je het weet is het een soort van tristan van de vlis.
Nee je bent lekker volwassen als je als man nagellak op gaat doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Uitlachen? Ben je blijven steken op 10 jaar met je ontwikkeling?
Klopt ja en als ik me als clown ga verkleden en over straat ga en mensen kijken raar naar me dan ligt het ook aan hun.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je snapt, hopelijk, ook wel dat dat íets meer over je eigen - op basis van die opmerking klaarbijkelijk wel wat sneue - persoonlijkheid zegt, dan over dat van iemand die gewoon lekker z'n leventje aan het leiden is?
Correct.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:58 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Klopt ja en als ik me als clown ga verkleden en over straat ga en mensen kijken raar naar me dan ligt het ook aan hun.
Jouw definitie van volwassen is uiteraard bekrompen. Fijn dat je dat toch telkens weer zo treffend weet te illustreren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:58 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee je bent lekker volwassen als je als man nagellak op gaat doen.
quote:
"Ja hoor het is heel normaal om als man nagellak op te doen. Ja als man mag je ook gewoon in een minirokje en string en naaldhakken over straat gaan. Hallo het is 2025? Je bent toch niet zo bekrompen dat je hier raar van opkijkt?"quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jouw definitie van volwassen is uiteraard bekrompen. Fijn dat je dat toch telkens weer zo treffend weet te illustreren.
Je doet het best goed als trol.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
"Ja hoor het is heel normaal om als man nagellak op te doen. Ja als man mag je ook gewoon in een minirokje en string en naaldhakken over straat gaan. Hallo het is 2025? Je bent toch niet zo bekrompen dat je hier raar van opkijkt?"
Echt als jullie jezelf willen geloven doe dat dan maar lekker maar mij maak je niks wijs.
Nou ja, het ligt er een beetje te dik bovenop eigenlijk, bij een echt goede trol heb je het niet zo door. Al met al degelijk, 7/10.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je doet het best goed als trol.
Kijk ik zeg niet dat het bij wet verboden moet worden of deze mensen gestraft dienen te worden. Ik geef gewoon aan dat ik, net als 99.9% van alle andere mensen, weet dat nagellak bij mannen niet normaal is. Tenzij je bijvoorbeeld een gekke gothic hebt of rockstar, of oranje nagels met het WK of zo. Maar er is niet een 'normale' man die met rode of blauwe nagels over straat gaat in het allerdaagse leven.quote:
Dus ik ben een troll omdat ik zeg dat het niet normaal is om als man nagellak te dragen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je doet het best goed als trol.
Kom je je conservatieve dorp wel eens uit, met je ‘niet normaal’?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:05 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Kijk ik zeg niet dat het bij wet verboden moet worden of deze mensen gestraft dienen te worden. Ik geef gewoon aan dat ik, net als 99.9% van alle andere mensen, weet dat nagellak bij mannen niet normaal is. Tenzij je bijvoorbeeld een gekke gothic hebt of rockstar, of oranje nagels met het WK of zo. Maar er is niet een 'normale' man die met rode of blauwe nagels over straat gaat in het allerdaagse leven.
[..]
Dus ik ben een troll omdat ik zeg dat het niet normaal is om als man nagellak te dragen?![]()
Ik hou het allemaal niet meer bij. Tegenwoordig ben je ook een troll als je Israel niet haat, dus ja...
Ah oke jullie hebben me door. Ik kom ook net terug van mijn manicure, ik heb nu paarse nagels met een rood randje. Helemaal hip. Ik kijk er nu al naar uit wat al mijn collega's aanstaande maandag op kantoor erover zeggen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt er een beetje te dik bovenop eigenlijk, bij een echt goede trol heb je het niet zo door. Al met al degelijk, 7/10.
Wie is hier nou de troll?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom je je conservatieve dorp wel eens uit, met je ‘niet normaal’?
Serieuze vraag. OK, geen serieuze vraag, want ik geloof je niet.quote:
Gaan we nou echt doen alsof het helemaal compleet normaal is en altijd al normaal was of in ieder geval al sinds heeeeeel lang dat mannen nagellak dragen ja?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Serieuze vraag. OK, geen serieuze vraag, want ik geloof je niet.
Spreek gewoon lekker voor jezelf, joh. Jij bent niet de maat voor wat ‘we’ normaal vinden, of voor wat ‘normaal’ is. Of voor hoe we moeten reageren als we iemand zien met iets wat we ‘niet gewend’ zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Gaan we nou echt doen alsof het helemaal compleet normaal is en altijd al normaal was of in ieder geval al sinds heeeeeel lang dat mannen nagellak dragen ja?
Het gaat er niet om wat ik vind. Het gaat erom wat wij als maatschappij de afgelopen decennia normaal vinden bij mannen. En daar hoort nagellak dragen zeker niet bij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Spreek gewoon lekker voor jezelf, joh. Jij bent niet de maat voor wat ‘we’ normaal vinden, of voor wat ‘normaal’ is. Of voor hoe we moeten reageren als we iemand zien met iets wat we ‘niet gewend’ zijn.
Jaren '70quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:54 schreef maily het volgende:
Komt volgens mij uit de emo-scene.
Ozzy Osbourne oa.
Maar is al sinds de jaren 80.
Dat was een rockster. Dat is echt wel even wat anders dan Jaap met z'n kantoorbaan die eind van de dag langs de appie gaat om wat boodschappen te doen.quote:
‘Wij als maatschappij’. En SuperNeger is daarvan de vertegenwoordiger.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:11 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik vind. Het gaat erom wat wij als maatschappij de afgelopen decennia normaal vinden bij mannen. En daar hoort nagellak dragen zeker niet bij.
Alsof een paar van die oude hippe linkse lesbische vrouwen op een online forum een betere maatstaaf zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
‘Wij als maatschappij’. En SuperNeger is daarvan de vertegenwoordiger.
Ben ik dan zo abnormaal, dat ik de gelakte nagels van de jongen die me bedient in de eetkroeg om de hoek alleen maar leuk vind?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:11 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik vind. Het gaat erom wat wij als maatschappij de afgelopen decennia normaal vinden bij mannen. En daar hoort nagellak dragen zeker niet bij.
je mag het zowel leuk als stom vinden dat is het mooie van onze maatschappij. Ik geef alleen aan wat normaal is en wat niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben ik dan zo abnormaal, dat ik de gelakte nagels van de jongen die me bedient in de eetkroeg om de hoek alleen maar leuk vind?
Jaaaaaaa, geweldig hoe je je laat kennen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:13 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Alsof een paar van die oude hippe linkse lesbische vrouwen op een online forum een betere maatstaaf zijn.
Zou jij als je een serieuze kantoorbaan hebt een man aannemen die met rode nagels aan komt zetten bij zijn sollicitatiegesprek?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, geweldig hoe je je laat kennen.
Ik ben SuperNeger en ik weet wat normaal is en wat niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:15 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
je mag het zowel leuk als stom vinden dat is het mooie van onze maatschappij. Ik geef alleen aan wat normaal is en wat niet.
Het gaat niet erom wat ik persoonlijk vind. Het gaat erom wat alle (normale) mannen vinden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben SuperNeger en ik weet wat normaal is en wat niet.
Hahaha.
Dat is de maatstaf? Het is goed met je.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:16 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Zou jij als je een serieuze kantoorbaan hebt een man aannemen die met rode nagels aan komt zetten bij zijn sollicitatiegesprek?
En jij ook veel succes met heel hard bizarre dingen roepen op een internetforum om zo te doen alsof wat jij zegt al jaren normaal is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is de maatstaf? Het is goed met je.
Veel succes hè, met je inhouden om een vrouwelijke collega op de billen te slaan in het voorbijgaan. Want vroeger was dat zo normaal.
Ja, je bent zo normaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het gaat niet erom wat ik persoonlijk vind. Het gaat erom wat alle (normale) mannen vinden.
Ik heb geen foto's van Jaap met z'n kantoorbaan die eind van de dag langs de appie gaat, dus ik zou het niet weten. Maar rocksterren en overige celebs zijn vaak wel de eerste die er mee beginnen en Jaap op een idee brengen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:12 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat was een rockster. Dat is echt wel even wat anders dan Jaap met z'n kantoorbaan die eind van de dag langs de appie gaat om wat boodschappen te doen.
Nogmaals: Jij doet gelijk alsof wat ik zeg betekent dat het verboden moet worden of zo. Of dat mensen niet anders mogen zijn. Als je een vent bent en je wilt nagellak dragen, doe je ding. Maar doe niet alsof het normaal is en doe niet opeens verbaasd als normale mensen gek van je opkijken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, je bent zo normaal.
En afwijken? Oei oei oei.
Omdat trends. Net als het tegenwoordig ook geaccepteerd is om met een regen kralenarmbandjes om te lopen, ook zakelijk. 't Is wat.quote:
Ja je hebt inderdaad punks, gothics en emo's en alto's die rocksterren na apen en zwarte nagellak dragen. Een jaartje of 20 a 50 geleden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:21 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van Jaap met z'n kantoorbaan die eind van de dag langs de appie gaat, dus ik zou het niet weten. Maar rocksterren en overige celebs zijn vaak wel de eerste die er mee beginnen en Jaap op een idee brengen.
Ik vind het ook niet normaal. En volstrekt onmannelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
"Ja hoor het is heel normaal om als man nagellak op te doen. Ja als man mag je ook gewoon in een minirokje en string en naaldhakken over straat gaan. Hallo het is 2025? Je bent toch niet zo bekrompen dat je hier raar van opkijkt?"
Echt als jullie jezelf willen geloven doe dat dan maar lekker maar mij maak je niks wijs.
Wat heeft dat ermee te maken? Ik woon in een dorp en het is mij ook hier wel eens opgevallen. Maar in de grote steden zie je het wel vaker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom je je conservatieve dorp wel eens uit, met je ‘niet normaal’?
Nee je bent een troll als je zegt dat mannen met nagellak raar zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet normaal. En volstrekt onmannelijk.
Dat zou ik ook niet gauw doen. Maar nagellak op doen is wel echt next level hoor. En het zijn niet alleen maar weirdo's.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:23 schreef nostra het volgende:
[..]
Omdat trends. Net als het tegenwoordig ook geaccepteerd is om met een regen kralenarmbandjes om te lopen, ook zakelijk. 't Is wat.
Ik kan wat hebben. Ik word wel vaker voor trol uitgemaakt als ik niet de juiste mening post.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:03 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee je bent een troll als je zegt dat mannen met nagellak raar zijn.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet gauw doen. Maar nagellak op doen is wel echt next level hoor. En het zijn niet alleen maar weirdo's.
Ik zag het hier ook in dit filmpje van KLM van een interim die een filmpje maakt. Hier op 6:48 (Bekijk deze YouTube-video)
Terwijl het verder een normale jongen is om te zien.
Mowah, met die jongen is verder weinig mis. We mogen allemaal best anders zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:06 schreef SuperNeger het volgende:
[..]Alle Nederlandse pikkies zoals dat die ik ken die journalistiek zijn gaan doen of weet ik veel wat dat waren altijd al van die rare sociopaten waarbij je gewoon voelde dat er iets ergens niet klopte of een steekje los zat. Die gast komt echt niet normaal over voor mij.
Ik weet het niet. Ik vind het gewoon zo irritant nep te belangstellend zogenaamd geïnteresseerd zijn van kijk-mij-eens en daar past die nagellak ook wel bij. Zo'n Tim Hofman type.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mowah, met die jongen is verder weinig mis. We mogen allemaal best anders zijn.
Maar die nagellak. Brr. Brr.
Volgens mij doen sommigen het om te provoceren ofzo. Kan bijna niet anders.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:10 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vind het gewoon zo irritant nep te belangstellend zogenaamd geïnteresseerd zijn van kijk-mij-eens en daar past die nagellak ook wel bij. Zo'n Tim Hofman type.
Misschien is dat het wel. Als je het zo bekijkt is dat wel de meest logische mogelijkheidquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij doen sommigen het om te provoceren ofzo. Kan bijna niet anders.
Toch wel handig dat we alles aan jou kunnen vragen als we willen weten wat alle mannen denken en normaal vindenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het gaat niet erom wat ik persoonlijk vind. Het gaat erom wat alle (normale) mannen vinden.
De meeste mannen vinden nagellak niet zo heel mooi denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Toch wel handig dat we alles aan jou kunnen vragen als we willen weten wat alle mannen denken en normaal vinden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |