Ik ken het serieus niet. Maar waarom doen ze dat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:54 schreef maily het volgende:
Komt volgens mij uit de emo-scene.
Ozzy Osbourne oa.
Maar is al sinds de jaren 80.
Staat goed bij de zwarte eye-liner.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken het serieus niet. Maar waarom doen ze dat?
Mijn gevoel is om een politiek statement te maken (LGBHTIQ+).
Dat deed ik vroeger met een zwarte benzinestift want gothic.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:56 schreef Hyaenidae het volgende:
Serieus nog nooit gezien, mannen met zwarte nagellak. Pics?
Het is al decennia een fenomeen, maar volgens jou MOET het persé dit zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sommigen vinden het gewoon leuk. Anderen zijn het slachtoffer geworden van een nichtje of, zoals in mijn geval begin dit jaar, een overenthousiaste schoonmoederquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aaah Tijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:16 schreef Netsplitter het volgende:
Tijn.
En nee, ik heb geen nagellak op.
In de jaren negentig hadden sommigen van ons dat ook. Ik had mosgroene.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:52 schreef phpmystyle het volgende:
Het is iets wat je tegenwoordig vaker ziet in het straatbeeld, mannen met (zwarte) nagellak. Zowel hetero's als homo's. Waarom is dat?
Tot een jaar of 5 - 10 geleden viel mij dat niet op.
Maar dat moet toch verschrikkelijk zijn om als man met nagellak rond te lopen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sommigen vinden het gewoon leuk. Anderen zijn het slachtoffer geworden van een nichtje of, zoals in mijn geval begin dit jaar, een overenthousiaste schoonmoeder
Neuh. Zelfs als iemand die echt het tegenovergestelde van extravert is kon het me weinig schelen dat ik (een paar) gelakte nagels had. Ik zou het niet per se weer doen, maar vond het verder wel geinig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar dat moet toch verschrikkelijk zijn om als man met nagellak rond te lopen?
Bij gothics maakt het deel uit van de uiting die hoort bij dat genre. Maar er zijn ook "normale" mannen die het doen. Ik snap het niet.
Nagellakheld Tijn (6) overledenquote:
quote:De zesjarige Tijn Kolsteren, die bekend werd door zijn nagellakactie bij Serious Request van 3FM, is vanochtend om 07.00 uur overleden. (07-07-2017)
Tijn uit Hapert, die leed aan hersenstamkanker, werd afgelopen winter een landelijke bekendheid toen hij tijdens 3FM Serious Request miljoenen euro's binnenhaalde door vanuit het Glazen Huis nagels te lakken in zijn lievelingskleuren rood, roze, blauw en paars. De nagellakactie vond navolging in het hele land, en ook tientallen BN'ers lieten hun nagels lakken en doneerden geld voor Stichting Semmy, die zich inzet voor kinderen met hersenstamkanker.
Uitlachen? Ben je blijven steken op 10 jaar met je ontwikkeling?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:24 schreef SuperNeger het volgende:
Dat heb ik echt nog nooit gezien lol. Misschien oranje nagellak met het WK of zo. Maar een man met nagellak is zeker niet normaalik zou hem gewoon keihard uitlachen. Tenzij het echt zo'n vage gothic ik of zo maar dan zou ik niks durven te zeggen voor je het weet is het een soort van tristan van de vlis.
Je snapt, hopelijk, ook wel dat dat íets meer over je eigen - op basis van die opmerking klaarbijkelijk wel wat sneue - persoonlijkheid zegt, dan over dat van iemand die gewoon lekker z'n leventje aan het leiden is?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:24 schreef SuperNeger het volgende:
Dat heb ik echt nog nooit gezien lol. Misschien oranje nagellak met het WK of zo. Maar een man met nagellak is zeker niet normaalik zou hem gewoon keihard uitlachen. Tenzij het echt zo'n vage gothic ik of zo maar dan zou ik niks durven te zeggen voor je het weet is het een soort van tristan van de vlis.
Nee je bent lekker volwassen als je als man nagellak op gaat doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Uitlachen? Ben je blijven steken op 10 jaar met je ontwikkeling?
Klopt ja en als ik me als clown ga verkleden en over straat ga en mensen kijken raar naar me dan ligt het ook aan hun.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je snapt, hopelijk, ook wel dat dat íets meer over je eigen - op basis van die opmerking klaarbijkelijk wel wat sneue - persoonlijkheid zegt, dan over dat van iemand die gewoon lekker z'n leventje aan het leiden is?
Correct.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:58 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Klopt ja en als ik me als clown ga verkleden en over straat ga en mensen kijken raar naar me dan ligt het ook aan hun.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |