Toch lopen ze behoorlijk achter op clubs uit vergelijkbare steden als Groningen en Twente. Zelfs op Heerenveen en AZ lopen ze behoorlijk achter. Als je dan veel te duur huurt, geen inkomsten hebt uit horeca etc, dan wordt het wel een probleem als je vindt dat je een hele grote club bent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is gewoon de 9e club van het land hoor....
Toen een paar jaar geleden steeds sprake was van een eventuele BeNeliga stond Vitesse er altijd bij in het rijtjequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is gewoon de 9e club van het land hoor....
Ik zal dit topic volgende maand even kicken. Op naar de doorstart!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:17 schreef RamboDirk het volgende:
Vitesse is gewoon een speelbal geweest van fout buitenlands geld en beleid, een enorme shitshow geworden. Dat al die sterkhouders, ambassadeurs en weet ik wie allemaal die Vitesse een warm hart toe dragen alleen nu zichtbaar worden zegt genoeg. Hadden ze veel eerder kunnen en moeten doen.
Dat ze tot het laatste toe boos doen richting de KNVB, zegt genoeg over die hele club.
Over een maandje hoor je niemand meer over deze club.
Waren op een gegeven moment gewoon een handelshuis voor Chelsea, elk jaar weer een compleet nieuw vreemdelingenlegioen, alleen nog maar buitenlanders waarvan je wist dat ze na een jaar of half jaar alweer weg waren. Dat gaat zich ook tegen je keren op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:17 schreef RamboDirk het volgende:
Vitesse is gewoon een speelbal geweest van fout buitenlands geld en beleid, een enorme shitshow geworden. Dat al die sterkhouders, ambassadeurs en weet ik wie allemaal die Vitesse een warm hart toe dragen alleen nu zichtbaar worden zegt genoeg. Hadden ze veel eerder kunnen en moeten doen.
Dat ze tot het laatste toe boos doen richting de KNVB, zegt genoeg over die hele club.
Over een maandje hoor je niemand meer over deze club.
Was qua bezoekersaantallen gewoon een grote clubquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Toch lopen ze behoorlijk achter op clubs uit vergelijkbare steden als Groningen en Twente. Zelfs op Heerenveen en AZ lopen ze behoorlijk achter. Als je dan veel te duur huurt, geen inkomsten hebt uit horeca etc, dan wordt het wel een probleem als je vindt dat je een hele grote club bent.
Ze haalden vorig jaar in de eerste divisie volgens mij meer toeschouwers dan jaar ervoor in de eredivisie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was qua bezoekersaantallen gewoon een grote club
Tijdelijk effect, lijkt me. Als ze jaren voor spek en bonen onderin bungelen dan daalt dat vanzelf fors.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze haalden vorig jaar in de eerste divisie volgens mij meer toeschouwers dan jaar ervoor in de eredivisie.
Ik heb het nog even nagekeken, de afgelopen 10 jaar is er nauwelijks wat verkocht, het enige jaar dat het substantieel was, was het waarschijnlijk zo dat Vitesse daar weinig van gezien heeft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waren op een gegeven moment gewoon een handelshuis voor Chelsea, elk jaar weer een compleet nieuw vreemdelingenlegioen, alleen nog maar buitenlanders waarvan je wist dat ze na een jaar of half jaar alweer weg waren. Dat gaat zich ook tegen je keren op een gegeven moment.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik sta achter ons rechtssysteem
De rechter heeft alles overwogen
Contact gehad met mij
ik heb geadviseerd
En de uitspraak ligt er nu.
Politie Arnhem zal ook wel feestvieren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:56 schreef Zipportal het volgende:
TenneT is blij er komt weer ruimte vrij op het overvolle stroomnetwerk. @:rambodirk
Te kleine poule voor. Al die beloftenteams zijn toch geen porumquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je ziet nu ook het probleem van dat gesloten systeem in Nederland. Geen fullprof licentie meer is direct klaar ipv tweede divisie doorstarten.
Men zou gewoon verplicht moeten stellen dat alle Eredivisie Teams een beloftenteam moeten hebben, en die laat je via dezelfde schema spelen voor de wedstrijd van het grote team, in heel veel sporten is dit vrij normaal. De eerste divisie laat je dan desnoods maar een dubbel programma draaien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Te kleine poule voor. Al die beloftenteams zijn toch geen porum
Die beloftenteams zijn waardeloos. Ballen op maandagavond op sfeerloze sportparken in Utrecht en Wijdewormer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Te kleine poule voor. Al die beloftenteams zijn toch geen porum
De maatschappij ook als je naar de kosten kijkt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Politie Arnhem zal ook wel feestvieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |