De citroenen had ik nog in de koelkast en de folie was een bedankje voor de gastvrijheidquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:z80 en @:leintjeuh, zorgen jullie nog voor betaalverzoeken voor de spullen die ik had besteld?
Ingrediënten staan op de boodschappenlijstquote:
In de watermeloenen zat watermeloenpudding die door @AnneX was gemaakt & prachtig was versierd met o.a. eetbare bloemen, pistache en chocolade. En @fietsie had heerlijke char siew/char siu en atjar gemaaktquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:11 schreef MadMaster het volgende:
De gerechten zien er indrukwekkend uit.
Is dat een soort van bowl in die watermeloen?
En ik ben benieuwd wat nu exact het gerecht van fietsie was…
Volgende keer hoop ik weer aan te kunnen sluiten…
Hihi…had pudding moeten zijnquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:11 schreef MadMaster het volgende:
De gerechten zien er indrukwekkend uit.
Is dat een soort van bowl in die watermeloen?
En ik ben benieuwd wat nu exact het gerecht van fietsie was…
Volgende keer hoop ik weer aan te kunnen sluiten…
Uiteraardquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
De kruisbessenvlaai met schuim is heerlijk @:Cat-astrophe
Had er gerust een euro bij opgeteld voor de moeitequote:Op zondag 10 augustus 2025 13:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Starflyer en @:Queller hebben DM met een tikkie.
Blijkbaar was het wel tijd voor een middagdut want de bedoeling was een euro per halve vlaai per persoon. Hoofd maakte er 1 euro per bestelling vanStuur me maar een tikkie, dan betaal ik die euro pp nog terug.
Kun je elke keer een buffetje doen.. ik zie het probleem nietquote:Op zondag 10 augustus 2025 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou weet ik dat “ollanders” zunige vlaai snijders zijn….de appelkruimel zit in 8 stukken in de vriezer, de ander in 7 (daar ging iets mis)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
https://paulentrudie.nl/willemstad-fijnaart-numansdorp.phpquote:Op zondag 10 augustus 2025 13:35 schreef golfer het volgende:
Intussen weer veilig thuis. In Willemstad bij de Magistraat prima geslapen en een goed ontbijt gekregen en nog wat mooie plekken bekeken. Daarna op de terugweg afgeslagen naar Numansdorp om het Fort Buitensluis te bezoeken, maar... die ging pas voor bezoekers om 12:00 uur open.
Vanmiddag nog wat verdere napraten met nog meer foto's die we op onze camera's hadden staan en nu is B. bezig de foto's te verwerken in een post op onze eigen site.
Als dat klaar is zullen we het hier melden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |