Ben jij alweer thuisquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:55 schreef sigme het volgende:
Dat was weer geweldig
De reis waard! Dank allen
Fotoooosquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:08 schreef golfer het volgende:
Korte foto-impressie van bijna al het lekkere eten:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Erg leuk om jullie allemaal weer eens gezien te hebben.
Uitgebreidere verslag volgt morgen op onze eigen site.
Jammer dat jij er niet bij kon zijn, maar de verrassing dat Leintjeh er was maakte het wel nog leuker.quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:12 schreef Isabeau het volgende:
En fijn gezelschap ook, dus allemaal vast een leuke dag gehad.
Nee, nu ben ik weer thuis. Wat een end.quote:
De roosters worden hier 3 maanden van te voren gemaakt (verplicht volgens de CAO), en als ik dus ruim van te voren doorgeef dat ik vrij wil dan is dat zelden een probleem. Volgende keer ruim van te voren plannen en ik ben er bijquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:24 schreef golfer het volgende:
Jammer dat jij er niet bij kon zijn, maar de verrassing dat Leintjeh er was maakte het wel nog leuker.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fietsie is ook onderweg inmiddels. We zitten nog even bij te komen en dan maar op bed aan. Morgen een beetje opruimen en verder zien we het wel.
We hebben het zo leuk gehad
Die waren lekkerquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Wakker. Moe. Nog steeds vol²
Koekjes
Wij ookquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fietsie is ook onderweg inmiddels. We zitten nog even bij te komen en dan maar op bed aan. Morgen een beetje opruimen en verder zien we het wel.
We hebben het zo leuk gehad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |