Precies.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al was dat er nog niet toen jij en ik jong waren. Helaas.
Ben ik zo afgrijselijk volkquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet nog op werkweek ergens in Friesland, daar heb ik echt emdr voor nodig. Wat een gekloot zeg. En ik was ook niet de enige
op opleiding na middelbare had ik het minder naar mn zin, heb ik ook langer dan nodig over gedaan weet niet helemaal waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:34 schreef essnhills het volgende:
Ik vond het altijd wel leuk op de middelbare
En op de basisschool ook
En later op de uni ook
En daarna met werken en tussendoor nog extra opleiding ook
Ik vond het overal wel leuk
Het lag niet aan de Friezenquote:
HBO was voor mij wel erg leuk ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:34 schreef essnhills het volgende:
Ik vond het altijd wel leuk op de middelbare
En op de basisschool ook
En later op de uni ook
En daarna met werken en tussendoor nog extra opleiding ook
Ik vond het overal wel leuk
Je weet toch wie het zegt. Negeer hem lekker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heel normaal ja dat je als 12 jarige hoopt dat je onderweg wordt aangereden en dood gaat ja. Heel normaal ja.
Daar duurde het ook wel een jaar of langer voor ik me er een beetje mezelf durfde te zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
De uni vond ik wel leuk, want ineens was onder mijn eigen soort ofzo. Dezelfde buitenbeentjes / debielen.
Maar waarom hij als doelwit, en niet anderen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm de kut mensen om hem heen?
Klieren is dan wel wat anders dan iemand met de grond gelijk maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook geen heilige hoor. Om de aandacht een beetje af te wenden heb ik ook naar anderen geklierd en dat vind ik nog steeds een kutstreek van mezelf.
Die pesters zijn wel zwak iddquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Meestal is pesten op zich wel terecht en echt zwakker worden die mensen er niet van.
Ik had binnen een week wel een clubje en het scheelde ook dat we een studiejaar van 30 studenten waren met vakken die opleidingspecifiek waren. Oh en al gelijk excursies en groepswerk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar duurde het ook wel een jaar of langer voor ik me er een beetje mezelf durfde te zijn.
Ik heb er ook langer over gedaan, maar dat kwam vooral omdat ik allemaal extra dingen wilde studeren enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
op opleiding na middelbare had ik het minder naar mn zin, heb ik ook langer dan nodig over gedaan weet niet helemaal waarom eigenlijk
Ik ben niet eens mee geweest naar de introweekquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had binnen een week wel een clubje en het scheelde ook dat we een studiejaar van 30 studenten waren met vakken die opleidingspecifiek waren. Oh en al gelijk excursies en groepswerk.
Etenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:39 schreef TaMieke het volgende:
MBO was iets minder erg, maar ook daar hoorde ik bij de buitenbeentjes. HBO was verschrikkelijk. De opleiding, de mensen, de leraren, scriptie.
Ik kom wel weer terug als het over eten gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik denk eerder dat ik wel klaar was met studeren en school enzo en dat ik daardoor ook lager in niveau geeindigd ben dan geplandquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er ook langer over gedaan, maar dat kwam vooral omdat ik allemaal extra dingen wilde studeren enzo
Ik wel. En ik ben de hele week zowat ziek geweest.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet eens mee geweest naar de introweekIk durfde niet. En toen lag ik dus ook meteen buiten de groep.
Ik haatte die introdagen en week en verplichte shit waar alleen maar gezopen werd. Daarna nog een dropping in de Ardenne. "succes, ga maar even godweet hoever lopen met bepakking. leuk man"quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet eens mee geweest naar de introweekIk durfde niet. En toen lag ik dus ook meteen buiten de groep.
Oh de intro heb ik ook gemist van mijn studie, omdat ik totaal geen interesse er in had (en geen geld). Maar dat mocht de pret niet drukken in de opleiding.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eerst 2 opleiding voortijdig afgebroken. Bij mijn 3de studie werd ik ziek en overleed mijn vader.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er ook langer over gedaan, maar dat kwam vooral omdat ik allemaal extra dingen wilde studeren enzo
Omdat zij ook in een nieuwe groep zitten, en proberen hun plekje te veroveren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is ook raar dat kinderen waarbij je in groep 8 gezeten hebt en iedereen helemaal gezellig doet etc. In eens 6 weken na de zomervakantie ontzettend gemeen gaan doen. Ik snapte het toen niet, ik snap het nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |