Oh ik vind nog steeds dat de echte vrijheid begon toen ik ging werken. Toen kreeg ik pas echt vrije tijd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er geen traumas aan overgehouden, toen vond ik het kut, nu lach ik erom dat ik het kut vond terwijl het echt vrijheid blijheid was eigenlijk
Nouja, ongehoord.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn kat bij in mijn hand.
Ik mag van hem niet op FOK! zitten.
Die van mij wordt volgende maand net anderhalf dus ben er nog wel even zoet mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn 4 jaar oude kat heeft net zijn rare buien gehad.
Ja ach, 12 jaar lang gepest, getreiterd, etc was gewoon niet leuk en dan zeg ik het nog netjes. School deed er niks aan terwijl spullen van me gesloopt werden. Maar tijdens de diploma-uitreiking zat iedereen goed weer te spelen want ouders waren erbij en zo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom dan? (als je dat wilt vertellen)
Bij mij werd het elk jaar erger, alsof ze telkens iets nieuws wisten te verzinnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd wel gepest vroeger. Vooral het eerste jaar was erg.
En waar lag het aan, dat ze je zo moesten hebben?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ach, 12 jaar lang gepest, getreiterd, etc was gewoon niet leuk en dan zeg ik het nog netjes. School deed er niks aan terwijl spullen van me gesloopt werden. Maar tijdens de diploma-uitreiking zat iedereen goed weer te spelen want ouders waren erbij en zo.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ach, 12 jaar lang gepest, getreiterd, etc was gewoon niet leuk en dan zeg ik het nog netjes. School deed er niks aan terwijl spullen van me gesloopt werden. Maar tijdens de diploma-uitreiking zat iedereen goed weer te spelen want ouders waren erbij en zo.
als dat niet je ding is, is dat ook gewoon klote..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werd gewoon genegeerd alsof ik niet bestond.
Uhm de kut mensen om hem heen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waar lag het aan, dat ze je zo moesten hebben?
Volgens mij was ik een makkelijk doelwit. Lang, slungel, 2e jaar mavo een bril, durfde weinig, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waar lag het aan, dat ze je zo moesten hebben?
Ik heb die school altijd gehaat omdat er niks tegen gedaan werd. Wat er ook gebeurde, er veranderde niets.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]dat is echt kut ja
bij mij deed school er wel wat tegen gelukkig
[..]
als dat niet je ding is, is dat ook gewoon klote..
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nouja als je een uur naar school moet fietsen en de hele meute gaat achter je fietsen en het maakt niet uit of je snel of langzaam fiets en dat je dan ook nog eens duidelijk kan horen dat ze bespreken hoe stom je eigenlijk wel niet ben. Tja...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]dat is echt kut ja
bij mij deed school er wel wat tegen gelukkig
[..]
als dat niet je ding is, is dat ook gewoon klote..
Vooral als je bril droeg, dan werd je mikpunt van pesterij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij was ik een makkelijk doelwit. Lang, slungel, 2e jaar mavo een bril, durfde weinig, dat soort dingen.
[..]
Ik heb die school altijd gehaat omdat er niks tegen gedaan werd. Wat er ook gebeurde, er veranderde niets.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nouja als je een uur naar school moet fietsen en de hele meute gaat achter je fietsen en het maakt niet uit of je snel of langzaam fiets en dat je dan ook nog eens duidelijk kan horen dat ze bespreken hoe stom je eigenlijk wel niet ben. Tja...
Je op 12 jarige leeftijd zonder telefoon uiteindelijk maar 15 km heen en terug gaat fietsen is natuurlijk ook niet helemaal de bedoeling. Terwijl iedereen netjes tegen zijn ouders zegt dat we allemaal gezellig samen fietsen.
Of dat er afgesproken wordt om samen te fietsen, je aankomt op de afgesproken plek en er niemand is omdat ze ze bewust ergens anders hebben afgesproken.
En je maar gewoon niet snapt waarom er zo gedaan wordt.
Mensen in dit topic nietquote:
Eensquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze is al een paar maanden met zeuren voor meer salaris, want ze vindt dat ze onderbetaald wordt (meid ga ergens anders solliciteren dan), dat ze teveel moet doen.
Gen-Z echt
Nou ja, dat was een onderdeel ervan. Ik ging ook niet mee met de meute, had andere interesses en droeg geen populaire kleding. Heb maar enkele goede vrienden gehad en een daarvan zie ik nog.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vooral als je bril droeg, dan werd je mikpunt van pesterij.
Daarom kon ik later niet goed tegen dat een bril dragen een fashion ding was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |