SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:59 schreef Masberum het volgende:
gaayyyy all the way, ik hou van mannen maar dat heb ik nooit eerder durven te zeggen
[ Bericht 1% gewijzigd door Helenattenek op 08-08-2025 01:12:26 ]![]()
Hij is een beetje als het onderwerp in die "reclame"...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is een strenge man, geen pizza met ananas, dan ook geen worst!
Wie is toch die man die altijd de ananas op de pizza doet ?![]()
![]()
Nee, de hele chat is beschermd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:26 schreef Helenattenek het volgende:
@:sally als je de functie zelf Niet aan hebt kan aan jouw Kant alle andere chats wel gebruikt worden
Net als met dat klote "Verdwijnende Berichten" - dat kan ook iedereen aanzetten....
Handig in een grote groepsapp, joh!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Is een instelling die je ook in WhatsApp zelf kan doen zodat het overal wordt toegepast.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, de hele chat is beschermd.
Net als met dat klote "Verdwijnende Berichten" - dat kan ook iedereen aanzetten....
Handig in een grote groepsapp, joh!
Verdwijnende berichten zijn voor idioten![]()
Maar deze functie KAN JE NIET VOOR 'OVERAL' AANZETTENquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:29 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Is een instelling die je ook in WhatsApp zelf kan doen zodat het overal wordt toegepast.
Verdwijnende berichten zijn voor idioten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien aan meta vragen of ze beter uit de groepsapp gaatIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Wacht eens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is een beetje als het onderwerp in die "reclame"...
Wie is toch die man die altijd de ananas op de pizza doet ?
[ afbeelding ]
Er staat mij bij dat jij ook ananas op pizza doet!![]()
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Arme Metaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien aan meta vragen of ze beter uit de groepsapp gaat![]()
![]()
Favoriet van mijn dochterquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wacht eens.
Er staat mij bij dat jij ook ananas op pizza doet!![]()
![]()
Ja en wie heeft haar opgevoed?quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Got a gun from a gangster, run little girl run
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
![]()
Op vrijdag 8 augustus 2025 00:22 schreef Sally het volgende:
Let op.. géén hoax.
Vandaag kreeg ik in een groep op whatsapp het volgende bericht:
Sinds vandaag is AI op whatsapp beschikbaar en heeft daarmee toegang tot alle chats.
Je kan de optie 'geavanceerde privacy' activeren. AI's kunnen anders namelijk groepsberichten openen, telefoonnummers zien en zelfs persoonlijke informatie van je telefoon ophalen... ook in privéchats...
Om dit te voorkomen:
* Open de chat
* Tik op de naam bovenaan
* Scrol omlaag en activeer de optie 'Geavanceerde chatprivacy'.
Doe dit zo snel mogelijk en deel het met andere groepen waarvan je deel uitmaakt, vooral als je een beheerder bent.
Als ik dan naar 'geavanceerde privacy' ga, dan staat daar:
Je persoonlijke berichten zijn beschermd met end-to-end versleuteling, zelfs als je geavanceerde privacy voor chats niet inschakelt. Niemand buiten de chat kan ze lezen, beluisteren of delen, zelfs Whatsapp of Meta niet.
----------------
En je moet het per chatgesprek/naam aanpassen![]()
![]()
![]()
Zitten wat haakjes aan: mensen in de chat (ook groepschats zag ik) kunnen de media niet meer automatisch opslaan, maar ook niet meer de chat exporteren. Mocht je dat laatste willen doen, neem ik aan dat dan de functie 'Geavanceerde privacy voor chats' (tijdelijk) uitgeschakeld kan worden.
(Het andere dingetje is dat mensen in de chat geen AI-functies gebruiken of ongelezen berichten samenvatten. Nou, dat was dan de bedoeling?)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:42 schreef Sally het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 8 augustus 2025 00:22 schreef Sally het volgende:
Let op.. géén hoax.
[Tl;Dr]![]()
![]()
quote:
Deja vu?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:42 schreef Sally het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 8 augustus 2025 00:22 schreef Sally het volgende:
Let op.. géén hoax.
Vandaag kreeg ik in een groep op whatsapp het volgende bericht:
Sinds vandaag is AI op whatsapp beschikbaar en heeft daarmee toegang tot alle chats.
Je kan de optie 'geavanceerde privacy' activeren. AI's kunnen anders namelijk groepsberichten openen, telefoonnummers zien en zelfs persoonlijke informatie van je telefoon ophalen... ook in privéchats...
Om dit te voorkomen:
* Open de chat
* Tik op de naam bovenaan
* Scrol omlaag en activeer de optie 'Geavanceerde chatprivacy'.
Doe dit zo snel mogelijk en deel het met andere groepen waarvan je deel uitmaakt, vooral als je een beheerder bent.
Als ik dan naar 'geavanceerde privacy' ga, dan staat daar:
Je persoonlijke berichten zijn beschermd met end-to-end versleuteling, zelfs als je geavanceerde privacy voor chats niet inschakelt. Niemand buiten de chat kan ze lezen, beluisteren of delen, zelfs Whatsapp of Meta niet.
----------------
En je moet het per chatgesprek/naam aanpassen![]()
![]()
![]()
Zitten wat haakjes aan: mensen in de chat (ook groepschats zag ik) kunnen de media niet meer automatisch opslaan, maar ook niet meer de chat exporteren. Mocht je dat laatste willen doen, neem ik aan dat dan de functie 'Geavanceerde privacy voor chats' (tijdelijk) uitgeschakeld kan worden.
(Het andere dingetje is dat mensen in de chat geen AI-functies gebruiken of ongelezen berichten samenvatten. Nou, dat was dan de bedoeling?)
Gewoon signal gebruiken!
It could have been much worse, but it should have been better 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: