quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:22 schreef Tjoent het volgende:
Als ze er Let's Go Smurfing van hadden gemaakt, was het een megahit geworden
Als er één duo rustig toe in staat is, zijn zij het wel. Ze bezingen de gekste onderwerpen, tot grasmaaiers aan toe.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:22 schreef Tjoent het volgende:
Nee, ik heb ook geen Go West-vibesquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Dit komt van het album dat ze in 1994 uitbrachten:Sparks - Let's Go Surfing
Mij doet het totaal niet aan Go West denken, maar wel aan een ander PSB-nummer uit die tijd...
Dat komt vooral door de orchestra hits en het 'finger snap'-snare-geluidje.
Dat bewuste nummer komt dus hierna.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:22 schreef Tjoent het volgende:
Ga je de PSB nu met vader Abraham vergelijken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als er één duo rustig toe in staat is, zijn zij het wel. Ze bezingen de gekste onderwerpen, tot grasmaaiers aan toe.
Nee, dit ging over Sparksquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga je de PSB nu met vader Abraham vergelijken?
Waar ken ik dat ook alweer van? Wim Sonneveld?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:26 schreef livelink het volgende:
Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen
Nee, maar ik las er wel wat overquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:26 schreef Tjoent het volgende:
Ben je al naar de augurkensnackbar geweest, Elf?
Ik zou zeggen Annie MG Schmidt, maar ik zoek het op.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar ken ik dat ook alweer van? Wim Sonneveld?
Op de één of andere manier lijkt me dat heel ranzigquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb laatst wel augurkensnoep gegeten
[ afbeelding ]
Die zijn me toch smerig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb laatst wel augurkensnoep gegeten
[ afbeelding ]
Het is Godfried Bomans https://jandirksnel.wordp(...)godfried-bomans-was/quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Annie MG Schmidt, maar ik zoek het op.
Ik sla over.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:28 schreef Tjoent het volgende:
De gekste combinaties. Gefrituurde augurk met Nutella
Ik vond het meevallen. Een collega had ze meegenomen omdat hij ze heel ranzig was. Ik nam er eentje en vond het wel prima. Pas toen ik las dat het augurkensmaak had, proefde ik het ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op de één of andere manier lijkt me dat heel ranzig
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Dit komt van het album dat ze in 1994 uitbrachten:Sparks - Let's Go Surfing
Mij doet het totaal niet aan Go West denken, maar wel aan een ander PSB-nummer uit die tijd...
Dat komt vooral door de orchestra hits en het 'finger snap'-snare-geluidje.
Dat bewuste nummer komt dus hierna.
Amy Grant - Baby Baby (7-inch No Getting Over You mix)
Dank voor het luisteren; eet smakelijk!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.![]()
Lekkere nummers zo achter elkaar.![]()
Dankjewel en tot later.![]()
Fijne avond en misschien kom ik later op de avond nog even meeluisteren.
Laat Homijn dit maar niet horen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:30 schreef Tjoent het volgende:
Vanochtend trouwens een onwijs grote haas gezien in het bos. Ik dacht dat er een reekalfje op me af kwam rennenzo groot. Was het een haas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |