Een zonnepanelenfiguur uit Brabant, zag ik. Blijkbaar is het daar op Mallorca allemaal 'ons kent ons'.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:29 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Wie is die getatoeerde man die Lau vasthoudt in her zwembad?
"Een zonnepanelenfiguur uit Brabant" 😂😂😂quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:32 schreef lila01 het volgende:
[..]
Een zonnepanelenfiguur uit Brabant, zag ik. Blijkbaar is het daar op Mallorca allemaal 'ons kent ons'.
Ik vind t idd ook dat t raar gaat. Lang gekoesterde droom met zijn allen op de boerderie. De bouw/slaapketen zijn opgeruimd en het gaat mis.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:31 schreef lila01 het volgende:
Ik blijf erbij dat er iets ergs moet zijn gebeurd willen ze de poly opblazen na zoveel moeite, bloed, zweet en tranen. JvP die haar vorige leven achter zich heeft gelaten om met de Bollens verder te gaan. Die eerst nog met haar jongens in een ander huis heeft gewoond.
Daarna bedrijf begonnen, kinderen naar dezelfde school, en huis gekocht zodat iedereen eindelijk een vaste plek had.
Eindelijk zou er stabiliteit komen en toen... De verf was amper droog of de boel stort in elkaar.
Voor de kinderen alleen al moet je er toch alles aan doen om ze niet nog een keer een scheiding aan te doen?
Het begint er nu echter wel op te lijken.
Hier dacht ik laatst ook aan, ik mag toch hopen/neem toch aan dat ze werkelijk nog alles uit de kast hebben getrokken om dit te laten slagen..weet ik veel relatietherapie enz...iig dat je jezelf recht in de spiegel kan aankijken en kan zeggen: ja we hebben echt alles geprobeerd en er keihard aan gewerkt, maar het is helaas niet gelukt met ons drieën. Maar die indruk krijg ik niet echt. Is ook een beetje de trend van tegenwoordig, zit het even tegen, en hop, we gaan uit elkaar (uiteraard uitzonderingen van mensen die bv in een gewelddadige relatie zitten, daar gelaten). Lijkt wel of zij denken, ach het was het toch allemaal net niet zo met z'n drieën, we gaan wel uit elkaar, maar wel 7! kinderen OPNIEUW de dupe..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:31 schreef lila01 het volgende:
Ik blijf erbij dat er iets ergs moet zijn gebeurd willen ze de poly opblazen na zoveel moeite, bloed, zweet en tranen. JvP die haar vorige leven achter zich heeft gelaten om met de Bollens verder te gaan. Die eerst nog met haar jongens in een ander huis heeft gewoond.
Daarna bedrijf begonnen, kinderen naar dezelfde school, en huis gekocht zodat iedereen eindelijk een vaste plek had.
Eindelijk zou er stabiliteit komen en toen... De verf was amper droog of de boel stort in elkaar.
Voor de kinderen alleen al moet je er toch alles aan doen om ze niet nog een keer een scheiding aan te doen?
Het begint er nu echter wel op te lijken.
Het zou ook kunnen dat ze voor de kinderen sowieso bij elkaar wilde blijven.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind t idd ook dat t raar gaat. Lang gekoesterde droom met zijn allen op de boerderie. De bouw/slaapketen zijn opgeruimd en het gaat mis.
Nu lijkt me in die keten wonen (met zoveel mensen) ook echt niet goed voor je relatie.
Maar ik vond het eerder ook wel vreemd dat de relatie tussen Koen & Michelle eigenlijk op instorten stond en Jacqueline komt erbij en iedereen is weer happy.
Een relatie met zijn drieën zou ik sowieso niet aankunnen, maar waarom is het tussen hen 'ineens' weer koek&ei zodra er een 3e bij komt?
Zou het een sneertje zijn? Vrienden geven wel proteïne shakes en repen en K en J niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:29 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Wie is die getatoeerde man die Lau vasthoudt in her zwembad?
Dacht in het restaurant in een flits dat ik Koen zag, maar het was de pasta kok. Toch raar zo, je bent gewend ze samen te zien.
Ook raar dat vrienden M shakes en proteïne repen geven. Toch een heel duidelijk signaal.
Nee, denk dat ze zich zorgen maken om haarquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:45 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Zou het een sneertje zijn? Vrienden geven wel proteïne shakes en repen en K en J niet?
Als het allemaal zo gegaan is (dat weet ik natuurlijk niet) dan vind ik het niet zo vreemd dat het nu weer misgaat (als dat ook al het geval is haha). Het was al geen stabiele basis in mijn ogen om mee te starten.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:00 schreef lila01 het volgende:
Maar is het niet zo dat MB verliefd werd op JvP en toen aan haar ouders vertelde dat ze niet meer verliefd was op Koen? (ze was toen zwanger van Laurens) Voorheen was het misschien best goed. Koen heeft de relatie MB en JvP geaccepteerd en ging later ook meer voelen voor JvP.
En zo is de poly ontstaan. Wat wil je dan nog meer, vraag ik me af.
En inmiddels zijn er volgers die dan al uitgezocht hebben waar ze zit aan de hand van haar foto’s.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:58 schreef NineMilka het volgende:
Junoordzij toevallig nu waar we het laatst over hadden. Ze wil niet delen waar ze zit. Behalve als het een samenwerking is. Want dan moet het. Lijkt me best ingewikkeld dat je er dan toe gedwongen wordt terwijl je normaal een ander principe hebt. Maar ja, dat zal het influencersleven wel zijn.
Deze vind ik ergens heel logisch. Dat zijn haar inkomsten en dat zien ze dan ook als werk denk ik. Als je alles zelf betaald, dan zou ik het ook privé houden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:58 schreef NineMilka het volgende:
Junoordzij toevallig nu waar we het laatst over hadden. Ze wil niet delen waar ze zit. Behalve als het een samenwerking is. Want dan moet het. Lijkt me best ingewikkeld dat je er dan toe gedwongen wordt terwijl je normaal een ander principe hebt. Maar ja, dat zal het influencersleven wel zijn.
Ik denk dat die zorgen terecht zijn. Maar alleen een eiwitshake of reep gaat haar niet helpen. Zeker niet als ze dit gebruikt ter vervanging van een maaltijd.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:02 schreef lila01 het volgende:
[..]
Nee, denk dat ze zich zorgen maken om haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |