abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218444158
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218444211
Wie is die getatoeerde man die Lau vasthoudt in her zwembad?

Dacht in het restaurant in een flits dat ik Koen zag, maar het was de pasta kok. Toch raar zo, je bent gewend ze samen te zien.

Ook raar dat vrienden M shakes en proteïne repen geven. Toch een heel duidelijk signaal.

[ Bericht 3% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 07-08-2025 17:30:10 (Aanvulling) ]
pi_218444223
Ik blijf erbij dat er iets ergs moet zijn gebeurd willen ze de poly opblazen na zoveel moeite, bloed, zweet en tranen. JvP die haar vorige leven achter zich heeft gelaten om met de Bollens verder te gaan. Die eerst nog met haar jongens in een ander huis heeft gewoond.
Daarna bedrijf begonnen, kinderen naar dezelfde school, en huis gekocht zodat iedereen eindelijk een vaste plek had.
Eindelijk zou er stabiliteit komen en toen... De verf was amper droog of de boel stort in elkaar.
Voor de kinderen alleen al moet je er toch alles aan doen om ze niet nog een keer een scheiding aan te doen?
Het begint er nu echter wel op te lijken.
pi_218444232
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:29 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

Een zonnepanelenfiguur uit Brabant, zag ik. Blijkbaar is het daar op Mallorca allemaal 'ons kent ons'.
pi_218444262
Even kort in de herhaling

Accepteer dat niet iedereen dezelfde mening heeft, en laat het sneren achterwege
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218444351
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:32 schreef lila01 het volgende:

[..]
Een zonnepanelenfiguur uit Brabant, zag ik. Blijkbaar is het daar op Mallorca allemaal 'ons kent ons'.
"Een zonnepanelenfiguur uit Brabant" 😂😂😂
pi_218444418
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:31 schreef lila01 het volgende:
Ik blijf erbij dat er iets ergs moet zijn gebeurd willen ze de poly opblazen na zoveel moeite, bloed, zweet en tranen. JvP die haar vorige leven achter zich heeft gelaten om met de Bollens verder te gaan. Die eerst nog met haar jongens in een ander huis heeft gewoond.
Daarna bedrijf begonnen, kinderen naar dezelfde school, en huis gekocht zodat iedereen eindelijk een vaste plek had.
Eindelijk zou er stabiliteit komen en toen... De verf was amper droog of de boel stort in elkaar.
Voor de kinderen alleen al moet je er toch alles aan doen om ze niet nog een keer een scheiding aan te doen?
Ik vind t idd ook dat t raar gaat. Lang gekoesterde droom met zijn allen op de boerderie. De bouw/slaapketen zijn opgeruimd en het gaat mis.
Nu lijkt me in die keten wonen (met zoveel mensen) ook echt niet goed voor je relatie.

Maar ik vond het eerder ook wel vreemd dat de relatie tussen Koen & Michelle eigenlijk op instorten stond en Jacqueline komt erbij en iedereen is weer happy.
Een relatie met zijn drieën zou ik sowieso niet aankunnen, maar waarom is het tussen hen 'ineens' weer koek&ei zodra er een 3e bij komt?
pi_218444451
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:31 schreef lila01 het volgende:
Hier dacht ik laatst ook aan, ik mag toch hopen/neem toch aan dat ze werkelijk nog alles uit de kast hebben getrokken om dit te laten slagen..weet ik veel relatietherapie enz...iig dat je jezelf recht in de spiegel kan aankijken en kan zeggen: ja we hebben echt alles geprobeerd en er keihard aan gewerkt, maar het is helaas niet gelukt met ons drieën. Maar die indruk krijg ik niet echt. Is ook een beetje de trend van tegenwoordig, zit het even tegen, en hop, we gaan uit elkaar (uiteraard uitzonderingen van mensen die bv in een gewelddadige relatie zitten, daar gelaten). Lijkt wel of zij denken, ach het was het toch allemaal net niet zo met z'n drieën, we gaan wel uit elkaar, maar wel 7! kinderen OPNIEUW de dupe..

En ik vind het oprecht ook allemaal heel jammer als ze daadwerkelijk uit elkaar gaan, had mij verheugd op zoetsappige content van een samengesteld gezin vanuit een mooie woonboerderij...
pi_218444464
Maar is het niet zo dat MB verliefd werd op JvP en toen aan haar ouders vertelde dat ze niet meer verliefd was op Koen? (ze was toen zwanger van Laurens) Voorheen was het misschien best goed. Koen heeft de relatie MB en JvP geaccepteerd en ging later ook meer voelen voor JvP.
En zo is de poly ontstaan. Wat wil je dan nog meer, vraag ik me af.

[ Bericht 5% gewijzigd door lila01 op 07-08-2025 18:08:08 ]
pi_218444492
Ik denk echt, maar dat is mijn mening, dat de verhalen over het vreemdgaan van MB kloppen en dat dat voor Koen einde verhaal betekende.

Snap heel goed dat hij, na alles wat ze hebben meegemaakt, dit niet kon accepteren.
pi_218444555
MB is ook wel enorm veranderd in uiterlijk, lifestyle en sociale kring in de afgelopen jaren.
Lijkt me enorm ingewikkeld als echtgenoot: de vrouw wie je ooit trouwde is niet meer. Kan me voorstellen dat dit wrijving geeft
pi_218444766
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind t idd ook dat t raar gaat. Lang gekoesterde droom met zijn allen op de boerderie. De bouw/slaapketen zijn opgeruimd en het gaat mis.
Nu lijkt me in die keten wonen (met zoveel mensen) ook echt niet goed voor je relatie.

Maar ik vond het eerder ook wel vreemd dat de relatie tussen Koen & Michelle eigenlijk op instorten stond en Jacqueline komt erbij en iedereen is weer happy.
Een relatie met zijn drieën zou ik sowieso niet aankunnen, maar waarom is het tussen hen 'ineens' weer koek&ei zodra er een 3e bij komt?
Het zou ook kunnen dat ze voor de kinderen sowieso bij elkaar wilde blijven.
pi_218444774
Camping plaats 6 personen , 2 plekken dit is een aanname maar zal AM zich bewust verteld hebben!
pi_218444787
Ik denk dat ik mijn kinderen ook kort bij me zou houden als ik ze dagelijks voor iedere gek op social media post, inclusief een hoop info wat privé hoort te blijven. Vorig jaar voelden de meiden zich ook zo ongemakkelijk toen ze herkend werden. Maar ben wel van mening dat de magie van een camping voor kinderen toch de vrijheid is om lekker zelf aan te rommelen/struinen, en dat mogen de Geertsen niet.
pi_218444824
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:29 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

Dacht in het restaurant in een flits dat ik Koen zag, maar het was de pasta kok. Toch raar zo, je bent gewend ze samen te zien.

Ook raar dat vrienden M shakes en proteïne repen geven. Toch een heel duidelijk signaal.
Zou het een sneertje zijn? Vrienden geven wel proteïne shakes en repen en K en J niet?
pi_218444923
Junoordzij toevallig nu waar we het laatst over hadden. Ze wil niet delen waar ze zit. Behalve als het een samenwerking is. Want dan moet het. Lijkt me best ingewikkeld dat je er dan toe gedwongen wordt terwijl je normaal een ander principe hebt. Maar ja, dat zal het influencersleven wel zijn.
pi_218444962
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:45 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Zou het een sneertje zijn? Vrienden geven wel proteïne shakes en repen en K en J niet?
Nee, denk dat ze zich zorgen maken om haar
pi_218445007
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:00 schreef lila01 het volgende:
Maar is het niet zo dat MB verliefd werd op JvP en toen aan haar ouders vertelde dat ze niet meer verliefd was op Koen? (ze was toen zwanger van Laurens) Voorheen was het misschien best goed. Koen heeft de relatie MB en JvP geaccepteerd en ging later ook meer voelen voor JvP.
En zo is de poly ontstaan. Wat wil je dan nog meer, vraag ik me af.
Als het allemaal zo gegaan is (dat weet ik natuurlijk niet) dan vind ik het niet zo vreemd dat het nu weer misgaat (als dat ook al het geval is haha). Het was al geen stabiele basis in mijn ogen om mee te starten.
Maar goed, dit is dan compleet af gaan op roddels.
pi_218445009
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:58 schreef NineMilka het volgende:
Junoordzij toevallig nu waar we het laatst over hadden. Ze wil niet delen waar ze zit. Behalve als het een samenwerking is. Want dan moet het. Lijkt me best ingewikkeld dat je er dan toe gedwongen wordt terwijl je normaal een ander principe hebt. Maar ja, dat zal het influencersleven wel zijn.
En inmiddels zijn er volgers die dan al uitgezocht hebben waar ze zit aan de hand van haar foto’s.
pi_218445048
Ah jongste van minibelle bewijst weer even dat ze hoogbegaafd is hoor omdat zij iets weet wat haar moeder niet wist (pijpenragers).
Waarschijnlijk heeft het meer te maken met moeders niet- Nederlandse achtergrond, maar goed.
pi_218445071
MB kan beter aan de nutri drinken/toetjes om aan te komen
pi_218445086
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:58 schreef NineMilka het volgende:
Deze vind ik ergens heel logisch. Dat zijn haar inkomsten en dat zien ze dan ook als werk denk ik. Als je alles zelf betaald, dan zou ik het ook privé houden.

En betreft AM..ik volgde haar niet meer, maar werd er weer een beetje in meegezogen toen de topic hier samen gingen en kijk dus weer af en toe anoniem.
Maar het staat me inmiddels zo tegen, echt alles wat ik daar zie! Helemaal met de woorden van Wouter in het achterhoofd....
Deze vrouw is zo ontzettend verslaafd en daarmee is de grens van veiligheid voor haar kinderen zo enorm vervaagd. Zum kotsen.
pi_218445088
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:02 schreef lila01 het volgende:

[..]
Nee, denk dat ze zich zorgen maken om haar
Ik denk dat die zorgen terecht zijn. Maar alleen een eiwitshake of reep gaat haar niet helpen. Zeker niet als ze dit gebruikt ter vervanging van een maaltijd.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218445094
Zou chat gpt het antwoordt niet weten wat te doen met de helmpjes? DBM
pi_218445115
Hilarisch die tafel en sneldrogende handdoeken bij AM. Hoezo bedenk je dat niet voor de vakantie? Dus nu zijn er dikke én nieuwe sneldrogende handdoeken die mee verder en weer terug moeten?
En die tafel pas gekocht op de laatste dag met x mensen... de plangoeroe is niet meer blijkbaar 🙈
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')