Hij is Sigaartjequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Vergane glorie? Je bent er sinds.. sept 2023?
Of ben je een voortzetting van een ouder account?
Wanneer je in slaap valt in de stoel is het in ieder geval een hele goede stoel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:11 schreef Candaasje het volgende:
Mooi concept van IKEA inderdaad!![]()
Weekend!![]()
Morgen boogschietbaan opzetten en daarna kijken of ik zelf nog wat kan raken![]()
Nu de vandaag gearriveerde stoel op de werkkamer/hobbykamer uittesten met een goed boek. (Als ik m’n ogen open kan houden, maar goed, het gaat om het idee)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s best wel een soort van nachtmerrie of heb je nog een reserve?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat is mooi shit zeg. Ik deed gisteren ook zo'n soort actie maar milder. Alleen bril van het nachtkastje en geschrokken kat. Ik had de mug nog te pakken ook.
Ik hoop dat je lenzen of een reservebril hebt. Of niet al te blind bent/
Ik zie niet heel best zonder bril, maar heb inderdaad een reserve (wat wel een uitdaging was, want andere sterkte en van die dingen). Bril zit weer in elkaar, mug is dood, ik bijnaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:10 schreef AnneX het volgende:
Succes met de bril @:Queller hopelijk te fiksen. Kun je zonder bril? Fietsen, autorijden naar de opticiën…
Wat een belevenissen @:Lonaa Afwisselend ook wel met een belabberde W.
Ik ga toch ook maar eens een nieuwe kopen. Want mét bril zie ik eigenlijk ook te weinig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn dat de wereld weer scherp is. Ik kan dinsdag de nieuwe bril ophalen. En de huidige zal dan reserve worden
2e bril wordt altijd de zonnebrilquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:09 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb de laatste keer zo’n tweede bril gratis actie gebruikt dus nu heb ik ook een reserve. Eén van de twee zit ook minder fijn dus die werd vanzelf al reserve.
Ik heb de laatste keer Eyelove gedaan. ¤60 voor een nieuwe bril.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik vond Charlie Temple echt ideaal. Maar ja.
Goedemorgen.
Volgens mij is dit de reden dat ik al 3 jaar zeg dat ik 'binnenkort echt eens een nieuwe bril moet gaan kopen'. Ow, en de reden dat ik per ongeluk een reservebril heb met glazen (redelijk) op de juiste sterkte.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit in dubio. Laatste keer zijn we naar tevredenheid naar Pearle geweest voor J's bril. Maar hij wil daar (en naar soortgelijke winkels) niet meer naartoe wegens die rare rekenmethodes. En hij heeft een punt.
"1 bril kost een fortuin meneer maar als u er twee neemt, dan gaan wij goocheltrucs X, Y én Z toepassen en dan kost het nog maar minder dan de helft. Dan moet u nog even kiezen uit pakket A, B, C, D en E, waarbij u natuurlijk nooit de goedkoopste neemt want dat geeft een slecht gevoel."
Ik vind het lastig om naar de lokale opticien te gaan. Ik weet niets over de prijs. En stel dat ze geen leuk montuur hebben, voel ik me verplicht. Is stomme logica die ik normaal niet heb maar nu ineens wel.
En ik hoef niet echt meer want mijn kapotte zonnebril op sterkte is naar tevredenheid vervangen door een overzetbril. Maar nu heb ik dus geen reserve.
Dus. Volgens mij moet ik gewoon niet zo moeilijk doen.
Kunnen ze ook niet tegen dus. Fijn dat je dat getest hebt; hoef ik dat niet meer te doen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:54 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik had nadat ik de hoofdbril écht zoekgemaakt had wel een reserve op exact gelijke sterkte. Toen heb ik de hoofdbril maar opnieuw gekocht. Toen ben ik daar eventjes op gaan staan (in Nieuw Zeeland). Die heb ik toen genoodrepareerd en in NL draag ik nu nog steeds de reservebril
Wait, whut! Wat had je daarvoor dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Enige keer dat het qua reservebrillen wat spannend was, was toen ik naar multifocaal overging.
Dutten dan, het is weekendquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:10 schreef Tele6 het volgende:
Ik had om 9:00 de wekker zodat ik nog lekker kon sporten, beetje opruimen, en boodschappen/koken voor vanmiddag.
Uiteindelijk 2,5 uur gepanikeerd totdat B wakker was en me door het uitkiezen van een tempehspiezenrecept en een pastasaladerecept heen kon coachen![]()
![]()
En nu ben ik eigenlijk weer aan een dutje toe. Faal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |