abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 10:37:59 #276
319979 Fok-it
All is well
pi_218539730
Haha Gia

Smakelijk gelachen zo op de dinsdagmorgen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218539734
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 10:37 schreef Fok-it het volgende:
Haha Gia

Smakelijk gelachen zo op de dinsdagmorgen
Ik denk dat dit de user is waar ik - na epicbeardnerd uiteraard - het meest nieuwsgierig naar ben
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 10:42:36 #278
319979 Fok-it
All is well
pi_218539748
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 10:39 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik denk dat dit de user is waar ik - na epicbeardnerd uiteraard - het meest nieuwsgierig naar ben
Die 2 staan wel in de top 5 denk ik ja. Viesdik ook. De overige 2 is lastig kiezen. Misschien ga ik dan voor Eagles en Roos
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218539775
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2025 14:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik vind lui die zichzelf willen gaan bewapenen omdat ze bang zijn in één of andere burgeroorlog verzeild te raken anders ook behoorlijk gestoord overkomen.
Ja, we weten allemaal onder welke bevolkingsgroepen de kalashnikovs circuleren dus dat wordt een kansloos verhaal.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218539808
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 10:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ja, we weten allemaal onder welke bevolkingsgroepen de kalashnikovs circuleren dus dat wordt een kansloos verhaal.
Nou vertel! Ik ben benieuwd welke bevolkingsgroepen in dit land bekend staan om complete arsenalen aan wapens en specifiek de kalashnikovs.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 11:01:49 #281
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218539832
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 10:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nou vertel! Ik ben benieuwd welke bevolkingsgroepen in dit land bekend staan om complete arsenalen aan wapens en specifiek de kalashnikovs.
Racisten misschien?

https://www.nu.nl/misdaad(...)ou-voorbereiden.html
Huilen dan.
pi_218539989
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 10:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
De Mocromafia? Ik welk Frans stadje waren er ook alweer vuurgevechten met machinegeweren een paar jaar geleden?
pi_218541258
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 11:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
De Mocromafia? Ik welk Frans stadje waren er ook alweer vuurgevechten met machinegeweren een paar jaar geleden?
Ah, ik wist niet dat de Mocromaffia een bevolkingsgroep was.
Allah Al Watan Al Malik
pi_218541263
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 11:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Niet alleen daar.
Complete bommen gaan hier in woonwijken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Forum Admin dinsdag 19 augustus 2025 @ 15:19:47 #285
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218541269
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 15:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nooit gehoord van mocro reizigers? Mo Wagner, Soufian Duits.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218541272
Wilders weet het allemaal niet meer

hij dacht dat hij echt naar de 50 zetels zou gaan hahahahahaha

hij is gewoon genaaid door maurice de hond met zijn kut nep peilingen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218541539
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 15:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Een bevolkingsgroep heeft er meer banden mee dan wij.
pi_218548495
Gewoon allemaal weer vol gas op Wilders zodat de NPO Nederland weer als racisten kan proberen weg te zetten. Uiteindelijk gaat het kwartje wel vallen (hoop ik)

[ Bericht 0% gewijzigd door vul_maar_in op 20-08-2025 14:52:32 ]
pi_218548545
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 14:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Gewoon allemaal weer vol gas op Wilders zodat de NPO Nederland weer als racisten kan proberen weg te zetten. Uiteindelijk gaat het kwartje wel vallen (hoop ik)
Dat een regering onder leiding van Wilders een grote teringbende zal blijven? Ik hoop dat dat kwartje eens valt ja.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_218548592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 14:53 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat een regering onder leiding van Wilders een grote teringbende zal blijven? Ik hoop dat dat kwartje eens valt ja.
Ik bedoel meer dat dat er dan (hopelijk) wat andere partijen met wat ervaring de boodschap begrijpen. De PVV is geen regeringspartij maar ik weiger pertinent een van de anderen zonder koerswijziging weer aan de macht te helpen.
pi_218548595
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 15:01 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ik bedoel meer dat dat er dan (hopelijk) wat andere partijen met wat ervaring de boodschap begrijpen. De PVV is geen regeringspartij maar ik weiger pertinent een van de anderen zonder koerswijziging weer aan de macht te helpen.
En wat is die boodschap precies?
pi_218548623
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 15:01 schreef Monolith het volgende:

[..]
En wat is die boodschap precies?
Ja ik ga jou even in 1 post vertellen wat er mis is gegaan, waarom en hoe het op te lossen. Luister gewoon een paar dagen radio NPO1. Als jij je daarin herkent gewoon lekker stemmen wat goed voelt. Mensen die daar een ander gevoel bij hebben zullen wellicht minder geneigd zijn die koers te volgen.
pi_218548665
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 15:07 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ja ik ga jou even in 1 post vertellen wat er mis is gegaan, waarom en hoe het op te lossen. Luister gewoon een paar dagen radio NPO1. Als jij je daarin herkent gewoon lekker stemmen wat goed voelt. Mensen die daar een ander gevoel bij hebben zullen wellicht minder geneigd zijn die koers te volgen.
Tja, kennelijk is er van alles mis, maar veel verder dan 'alle buitenlanders oprotten' komt de gemiddelde PVV stemmer niet, dus ik was benieuwd of er misschien interessante inzichten te verkrijgen waren. Maar het is me al wel weer duidelijk. Veel geschreeuw, weinig wol.
pi_218548802
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 15:12 schreef Monolith het volgende:

[..]
Tja, kennelijk is er van alles mis, maar veel verder dan 'alle buitenlanders oprotten' komt de gemiddelde PVV stemmer niet, dus ik was benieuwd of er misschien interessante inzichten te verkrijgen waren. Maar het is me al wel weer duidelijk. Veel geschreeuw, weinig wol.
Eerlijk? Ik mocht willen dat ik het antwoord had. Minder immigratie is een prima begin, maar zeker niet zaligmakend. Er moet nog een hoop water onder de brug door voor we hier uit zijn.

Overigens wel een beetje jammer dat als ik aangeef dat het erg complex is, jij me even een "alle buitenlanders raus" stropop aannaait.
pi_218548828
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 15:32 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Eerlijk? Ik mocht willen dat ik het antwoord had. Minder immigratie is een prima begin, maar zeker niet zaligmakend. Er moet nog een hoop water onder de brug door voor we hier uit zijn.

Overigens wel een beetje jammer dat als ik aangeef dat het erg complex is, jij me even een "alle buitenlanders raus" stropop aannaait.
Omdat je de PVV contrasteert met letterlijk het hele politieke spectrum. Het enige waar ze afwijken is nog rabiatere retoriek op het gebied van migranten (of nazaten van migranten) dan het gros van de andere partijen.

De PVV kan natuurlijk zo hard schreeuwen omdat ze nooit en te nimmer ergens verantwoordelijkheid voor nemen. En daar wringt te schoen natuurlijk elke keer weer. Moet de PVV gaan leveren dan krijgen we mevrouw 'ik ben beleid' die werkelijk niets heeft bereikt omdat de AIVD een initiële keuze voor een dubbelagent van de Mossad niet zo zag zitten.
pi_218548866
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 15:37 schreef Monolith het volgende:

[..]
Omdat je de PVV contrasteert met letterlijk het hele politieke spectrum. Het enige waar ze afwijken is nog rabiatere retoriek op het gebied van migranten (of nazaten van migranten) dan het gros van de andere partijen.

De PVV kan natuurlijk zo hard schreeuwen omdat ze nooit en te nimmer ergens verantwoordelijkheid voor nemen. En daar wringt te schoen natuurlijk elke keer weer. Moet de PVV gaan leveren dan krijgen we mevrouw 'ik ben beleid' die werkelijk niets heeft bereikt omdat de AIVD een initiële keuze voor een dubbelagent van de Mossad niet zo zag zitten.
helemaal gelijk het zijn een stel koekenbakkers :'(
pi_218548879
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 15:43 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
helemaal gelijk het zijn een stel koekenbakkers :'(
Het zijn koekenbakkers omdat ze radicaal zijn en geen realistische, werkbare ideeën hebben. Dus als dat is waar je voor stemt, dan kan je lang wachten tot er een koerswijziging komt bij anderen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_218548891
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 15:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Het zijn koekenbakkers omdat ze radicaal zijn en geen realistische, werkbare ideeën hebben. Dus als dat is waar je voor stemt, dan kan je lang wachten tot er een koerswijziging komt bij anderen.
Die komt er in ieder geval niet als we ze gewoon weer lekker verder laten gaan waar ze gebleven waren. Maar wij gaan elkaar niet overtuigen en dat geeft niet, je mag me zo dom wegzetten als je nodig acht. Maar je kan je misschien ook afvragen waarom mensen het opportuun achten om op de clownswagen die de PVV is te stemmen.
pi_218548895
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:43 schreef tesssssssss het volgende:
Wilders heeft eigelijk het premierschap aan Timmermans gegeven.
Nee aan Israël
pi_218548905
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 15:47 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Die komt er in ieder geval niet als we ze gewoon weer lekker verder laten gaan waar ze gebleven waren. Maar wij gaan elkaar niet overtuigen en dat geeft niet, je mag me zo dom wegzetten als je nodig acht. Maar je kan je misschien ook afvragen waarom mensen het opportuun achten om op de clownswagen die de PVV is te stemmen.
Ik heb nergens gezegd dat je dom bent, en we gaan elkaar inderdaad niet overtuigen. Want als je het opportuun acht om op de clownswagen te stemmen dan zit je inderdaad ver, ver, ver, ver van mijn belevingswereld / normen en waarden af.

Maar die mensen die op de clownswagen stemmen mogen zich ook afvragen of het wel zo opportuun is om op de PVV te stemmen. Ik heb niet de indruk dat ze dat namelijk doen, na de zoveelste faalhazerij van deze partij.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')