Eerste 40 minuten waren uitstekend. Daarna tot de 60e minuut eigenlijk best matig. Vervolgens kwam je er wel weer wat beter in en nam je weer de controle. Fenerbahce eigenlijk geen echte kans gehad (wij overigens ook maar 1), maar die goal van Amrabat was wel genot hoor. Bohh.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:03 schreef Haringkop het volgende:
Maximale resultaat, gezien alle mutaties. Knappe prestatie. Bij vlagen goed voetbal, onderlinge afstemming moet beter maar dat is ook niet meer dan logisch.
goed voetbal vond ik het nog niet, wel meer dan ik had verwacht, maar goed zeker nog niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:03 schreef Haringkop het volgende:
Maximale resultaat, gezien alle mutaties. Knappe prestatie. Bij vlagen goed voetbal, onderlinge afstemming moet beter maar dat is ook niet meer dan logisch.
Die zijn leuk ja, heerlijke deuzen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Een superlieve Drentsche Patrijshont
En Slotfit worden want daar moeten nog vele stappen voor worden gemaakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
goed voetbal vond ik het nog niet, wel meer dan ik had verwacht, maar goed zeker nog niet.
Individueel zie ik veel potentie, en wanneer het elkaar beter gaat aanvoelen en begrijpen zal dat goede voetbal wel komen.
Ohja, Slot. Die was nog niet van stal gehaald.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En Slotfit worden want daar moeten nog vele stappen voor worden gemaakt.
Ik heb dus ooit wel eens gelezen dat dat niet tegen liplezers is, maar omdat er in zo'n stadion zoveel lawaai is dat het geluid een beetje "vervliegt" en je dus totaal onverstaanbaar bent voor je gesprekspartner. Met handjes niet.quote:
Morgen maar even een extra-extra-lange wandeling makenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die zijn leuk ja, heerlijke deuzen.
Ben jij de Feyenoord-variant van @Shreyas ?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:15 schreef denieuweVBLmod het volgende:
Je had hier minimaal 3 keer moeten scoren en de nul houden. Nu ga je er met 4-0 af in Istanboel. Deze spelersgroep kan de druk nog niet aan. Mourinho is The Speciall One, die gaat dit klusje zo klaren tegen RVP. Wel lichtpuntjes in de selectie.
Het ergste is dat Shreyas zijn act al minstens 14 jaar volhoudt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ben jij de Feyenoord-variant van @:Shreyas ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |