Gezondheid.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadj blijft een beetje druistig.
Jawel, we gaan in september verder. Maar een beetje ritme blijven houden is wel handig.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ligt dat niet stil in de vakantieperiode dan?
Ah zo, nee dat snap ik welquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jawel, we gaan in september verder. Maar een beetje ritme blijven houden is wel handig.
Gestopt met lezen na Feyenoord topicquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
In het Feyenoord topic vinden ze er niks aan de hand.
En wees gerust, over twee weken zit ik in Sevilla.quote:
slagquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En wees gerust, over twee weken zit ik in Sevilla.
Maar dan heb je een week geen dart aangeraakt. Weg is het ritme, en überhaupt je slag.
Pak je een wedstrijdje mee?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar dan heb je een week geen dart aangeraakt. Weg is het ritme, en überhaupt je slag.
Gohquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
In het Feyenoord topic vinden ze er niks aan de hand.
Daar is toch ook wel een café waar je even een uurtje kan gooien?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die bloedzuigers hebben Cordoba v Las Palmas en Sevilla v Getafe op de maandagavond gedaan dat ik weer naar huis ga.quote:
Mallerd. Mag ik ook een keer de bon vivant zijn?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar is toch ook wel een café waar je even een uurtje kan gooien?
Het is derdewereldland Spanje, gewoon naar het stadion lopen rond aanvangstijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die bloedzuigers hebben Cordoba v Las Palmas en Sevilla v Getafe op de maandagavond gedaan dat ik weer naar huis ga.
Betis v Alavés zou kunnen, maar ik snap niets van die site nog.
Al besprokenquote:
Akkoord.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mallerd. Mag ik ook een keer de bon vivant zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |