En terecht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik had een keer een nieuw e-mailadres en die wist ik dus net niet uit m'n hoofd. Ik met Allianz bellen voor wat met de auto, wou die vrouw me gewoon niet helpen omdat ik die mail niet precies meer wist. Was één letter verschil. Terwijl naam, geboortedatum, etc. alles gewoon goed was.
Nee, want een half uur later belde ik nog een keer en toen kreeg ik iemand anders aan het woord en toen werd het gewoon geregeld.quote:
En dat is dan toch juist de persoon die het verkeerd doet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, want een half uur later belde ik nog een keer en toen kreeg ik iemand anders aan het woord en toen werd het gewoon geregeld.
Who cares, af en toe menselijke maat is prima.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:36 schreef rival het volgende:
[..]
En dat is dan toch juist de persoon die het verkeerd doet.
Je kwam niet door de controle dus mocht niks doen de eerste keer. Daarvoor is toch die controle
ik ruil 99 % iedere fatbiker voor een extra skateboarder.quote:
ik moest lachen.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:34 schreef maily het volgende:
Als je met iemand in gesprek bent en zegt dat je pas nog een leuke foto hebt gemaakt ergens van, en ze komen meteen bij je staan terwijl jij je telefoon nog moet opstarten en gaan scrollen.
quote:Op donderdag 4 september 2025 17:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik moest lachen.
In datzelfde kader: ongewenste screenshots omdat je 2 knopjes per ongeluk indrukt. Wil ik iemand iets laten zien en ja hoor binnen 20 fotos zit er een onbedoelde screenshot van faphouse tussen.
Daarom: hobbezakkenquote:Op woensdag 3 september 2025 14:59 schreef Zorro het volgende:
Dat je een T-shirt aandoet als je nog een beetje klam bent van het afdrogen na uit de douche gekomen te zijn en dat het dan op je rug oprolt en je er op geen enkele manier fatsoenlijk bij kan om het naar beneden te trekken
That’s on you.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:59 schreef Zorro het volgende:
Dat je een T-shirt aandoet als je nog een beetje klam bent van het afdrogen na uit de douche gekomen te zijn en dat het dan op je rug oprolt en je er op geen enkele manier fatsoenlijk bij kan om het naar beneden te trekken
sowieso handhaven zwembaden daar echt heel slecht op, om het dan ook maar niet over het schoonmaak beleid te hebbenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
That’s on you.![]()
Over nat gesproken: bij het zwembad heb je na de kleedkamers, richting het bad zelf, een zone waar je alleen met blote voeten óf over-schoentjes mag lopen. Dus niet op je ranzige buiten schoenen.![]()
9/10 ouders zie je bij zwemles toch doodleuk lekker modderen.
In het begin zag ik nog wel dat die ouders er op aangesproken werden maar sommige van hun doen het na 8 maanden nog.quote:Op vrijdag 5 september 2025 01:22 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso handhaven zwembaden daar echt heel slecht op, om het dan ook maar niet over het schoonmaak beleid te hebben
Ik ben al 30 jaar of zo niet meer naar de kapper geweestquote:Op donderdag 4 september 2025 20:38 schreef Evangelion het volgende:
Kappers die je shamen als je lang niet bent geweest. Ik rock gewoon liever een haagse sjonnie look dan vaak naar de kapper te gaan.
Haha, ja dat had ik laatst ook. 'Ik heb er best een stuk vanaf gehaald, dan kan je er weer even tegen aan. Het was al lang geleden dat je je haar hebt laten knippen '. Euh ja, i know.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:38 schreef Evangelion het volgende:
Kappers die je shamen als je lang niet bent geweest. Ik rock gewoon liever een haagse sjonnie look dan vaak naar de kapper te gaan.
Moeilijk te zeggen of ik er nog vaak heen zal moeten. De buitenwereld ziet tegenwoordig weinig meer van m'n haar.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben al 30 jaar of zo niet meer naar de kapper geweest
Ach dat klinkt rotquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen of ik er nog vaak heen zal moeten. De buitenwereld ziet tegenwoordig weinig meer van m'n haar.
Het is na een bepaald soort medicatie niet meer geheel terug gegroeid. De souvenirs die je eraan overhoudt zijn een klacht op zich.
he bah .....quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen of ik er nog vaak heen zal moeten. De buitenwereld ziet tegenwoordig weinig meer van m'n haar.
Het is na een bepaald soort medicatie niet meer geheel terug gegroeid. De souvenirs die je eraan overhoudt zijn een klacht op zich.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |