Maar gelukkig zijn er ook nog vice-aanvoerders, dus hij hoeft niet te spelen. We kunnen altijd nog terugvallen op Berghuis en Pasvequote:
Als hij mister 1-0 blijft dan is het primaquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn er ook nog vice-aanvoerders, dus hij hoeft niet te spelen. We kunnen altijd nog terugvallen op Berghuis en Pasve
oh kut
Belangrijke spelert Regeer ook niet uitsluitenquote:
Als je in weghorst je 1e spits ziet was dat wel een goede optie. Anders Taylor maar daarvan weet je weer niet of die blijft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:03 schreef Bofjijff het volgende:
Wie had er aanvoerder moeten worden volgens jullie?
Taylor. Wedstrijd tegen Monaco leek hij wel echt de leider in het veld. Maar goed dat bandje om je arm bepaald niet op je een natuurlijk leider binnen de lijnen bent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:03 schreef Bofjijff het volgende:
Brubbie natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:03 schreef Bofjijff het volgende:
Eentje die ervoor zorgt dat ze gaan muiten tegen Sjon .quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:03 schreef Bofjijff het volgende:
Die van Telstar pist op hem op alle vlakken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:34 schreef bbuddybb het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nu moet ik zeggen dat Hans het 'm iets moeilijker maakt dan de gemiddelde interviewer, maar Sjon voor de camera blijft toch ongemakkelijk.
En goede kans dat die nog vertrektquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:34 schreef bbuddybb het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nu moet ik zeggen dat Hans het 'm iets moeilijker maakt dan de gemiddelde interviewer, maar Sjon voor de camera blijft toch ongemakkelijk.
Het voetbal het voetbal hou het simpel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Gelachen, ik weet zeker dat user @:buitendam dit ook kan waarderen.
Gouden teksten. Ik geef hem tot half november.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het voetbal het voetbal hou het simpel.
Wat een dom gelul, in de afgelopen jaren waren Peter Bos, Erik ten Hag en Fairioli zeker goede coaches op het juiste moment....Ja er zitten zeker een hoop dieptepunten tussen, maar om de afgelopen 10 jaar alleen maar slechte keuzes te benoemen maakt je wel een beetje een Feyenoord supporter....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:39 schreef Shreyas het volgende:
John Heitinga zou prima kunnen als assistent-trainer, maar als hoofdtrainer komt hij op alle vlakken tekort.
Ajax blijft maar slechte trainer keuzes maken.
Het begon al met die kneus Alfred Schreuder, want hij was toevallig kampioen geworden in de Kabouter Plop competitie in België omdat ze daar zo een achterlijk play-off systeem hebben (anders was Club Brugge gewoon tweede).
Toen Maurice Steijn, de overperformer die voornamelijk eerste divisie clubs degradatiekandidaten heeft getraind en dus geen ervaring heeft moet topclubs.
Daarna dacht men de verlosser Farioli gevonden te hebben, de grootste non-valeur in het hedendaagse voetbal met gladde praatjes, Italiaanse charmes, maar nul verstand van voetbal. Wederom iemand die nooit iets heeft gewonnen en nooit iets heeft laten zien.
En nu het vierde proefballonnetje in drie jaar tijd de lucht in. En niemand bij Ajax die ingrijpt, zelfs niet topadviseur Louis van Gaal. Plek 3 en voorronde CL is het maximaal haalbare.
Afgelopen jaren? Peter Bosz is inmiddels al acht jaar geleden hè. En wat heeft Ajax gewonnen met hem dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat een dom gelul, in de afgelopen jaren waren Peter Bos, Erik ten Hag en Fairioli zeker goede coaches op het juiste moment....Ja er zitten zeker een hoop dieptepunten tussen, maar om de afgelopen 10 jaar alleen maar slechte keuzes te benoemen maakt je wel een beetje een Feyenoord supporter....
Farioli een slechte keus noemen is wel armoedig....Hij heeft echt 3x het maximale behaald met het brandhout dat Mislintat heeft aangekocht.....Ja het was geen Ajax-swing-voetbal, maar soms moet je accepteren dat je de spelers niet hebt. Ik had graag nog een jaar Farioli gezien, kan toch niet slechter zijn dan Heitingaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Afgelopen jaren? Peter Bosz is inmiddels al acht jaar geleden hè. En wat heeft Ajax gewonnen met hem dan?
De keuze van Erik ten Hag was de enige goede keuze ja, want hij is toch mooi een aantal keer kampioen geworden met Ajax terwijl PSV een betere selectie had. Maar kom op, één goede trainer in de afgelopen tien jaar is toch vrij matig.
En Farioli was een zeer slechte coach. Het onverwachte verval van PSV én Feyenoord dat je waarschijnlijk nooit meer in die hoedanigheid gaat meemaken, maakte Ajax (en dus Farioli) favoriet voor het kampioenschap. Maar man, man, man wat speelde Ajax kapot slecht. Dat moet jou toch ook niet ontgaan zijn?
Het klopt dat PSV en Feyenoord een veel betere selectie hadden vorig seizoen, maar als je met één goal verschil voorstaat tegen Willem II, NAC, RKC, etc en dan met elf man achter de bal gaat staan, dan is dat Ajax onwaardig.
Als je verdedigend of behoudend speelt tegen PSV of Feyenoord snap ik dat (dat heeft overigens gewerkt, want 12 punten uit die directe ontmoetingen). Maar als je zo gaat spelen tegen degradatiekandidaten terwijl je werkelijk op iedere positie een betere speler hebt rondlopen, dan snap je geen hol van voetbal.
Het brandhout waar jij het over hebt, was nog altijd beter dan wat NAC, Willem II, RKC, Groningen, NEC, etc. hebben. Toch was Ajax in die wedstrijden eigenlijk steeds de mindere ploeg, ook al werden sommige wedstrijden wel winnend afgesloten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:30 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Farioli een slechte keus noemen is wel armoedig....Hij heeft echt 3x het maximale behaald met het brandhout dat Mislintat heeft aangekocht.....Ja het was geen Ajax-swing-voetbal, maar soms moet je accepteren dat je de spelers niet hebt. Ik had graag nog een jaar Farioli gezien, kan toch niet slechter zijn dan Heitinga
Dus je zegt dat Farioli ondermaats heeft gepresteerd?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:38 schreef Shreyas het volgende:
Het brandhout waar jij het over hebt, was nog altijd beter dan wat NAC, Willem II, RKC, Groningen, NEC
Hij heeft ongetwijfeld zijn best gedaan, maar ik denk dat hij (zeker voor) Ajax) gewoon geen goede trainer is. Over een paar jaar denk ik dan niemand meer van hem zal horen. Het lijkt me ook niet een trainer die veel prijzen zal winnen, maar dat is allemaal speculatie natuurlijk. De tijd zal het leren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:45 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dus je zegt dat Farioli ondermaats heeft gepresteerd?
Het is juist jammer dat Ajax op dit vlak weer twee stappen terug heeft moeten doen. Maar het blijft natuurlijk bizar dat je destijds met 100 miljoen euro meer dan Feyenoord en PSV niet in staat bent geweest om een selectie te formeren die beter is dan die van hun.quote:Zelfs met een topteam kun je uiteraard een wedstrijd verliezen, tuurlijk zitten er beschamende wedstrijden bij....
Toch geloof ik niet dat Ajax terug is op het niveau om dominant voetbal te spelen, dan is een team bouwen vanuit verdedigend aspect het goede beginpunt (tenzij je een coach hebt dat elke speler boven zichzelf kan laten presteren, wat ten Hag zou kunnen)
We zullen zien, hopelijk zijn de juiste aankopen een stap naar een financiel gezond Ajax, dat is dit jaar wel belangrijk, gezien de salarissen te bizar waren.
Sjon is een cadeautje, ik kan niet anders zeggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Je naam is Sjonnie Heitinga, je heet Sjonnie Heitinga, Heitinga dat is je naam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |