SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zijn onwetende en ongelovige heidenen die mentaal beperkt zijn en het grotere plaatje niet snappen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zie prachtige filmpjes van Ferrari fans trouwens die Express nu pasta breken, tomaten ketchup op de pasta doen, etc
Omdat ze boos zijn over de strategie bij ronde 41 in Hongarije
De strategie is om lager in het kampioenschap te eindigen waardoor we meer CFD en windtunnel tijd voor 2026 krijgen en meer budget.
Daarnaast is het een psychologisch trucje om Leclerc richting volgend jaar voor te bereiden als hij wel de meest dominante wagen en beste strategieën krijgt sinds de Micheal God Schumi jaren![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ananas in de appeltaart is wel een teken dat onze lieve heer ons voorgoed verlaten heeftquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Compromis maken?
Jij ananas op de pizza, ik in de appeltaart.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Wie kijkt er nou verder vooruit dan de volgende racequote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn onwetende en ongelovige heidenen die mentaal beperkt zijn en het grotere plaatje niet snappen.
De strategie is om lager in het kampioenschap te eindigen waardoor we meer CFD en windtunnel tijd voor 2026 krijgen en meer budget.
Daarnaast is het een psychologisch trucje om Leclerc richting volgend jaar voor te bereiden als hij wel de meest dominante wagen en beste strategieën krijgt sinds de Micheal God Schumi jaren![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oei ja, dan is de aftakeling begonnen! RIP jijquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Rustig aan sowieso, ben ook alweer 30
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Mooie OP welIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zullen we het ananappeltaart noemen dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ananas in de appeltaart is wel een teken dat onze lieve heer ons voorgoed verlaten heeftI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat hoor ik vaker ja, hoop het toch nog uit te kunnen stellenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei ja, dan is de aftakeling begonnen! RIP jij![]()
![]()
Honda had in 2007 en 2008 ook alles op alles gezet om de wagens van die jaren zo goed mogelijk te krijgen en het 2009 seizoen helemaal opgegeven voor nog een klein beetje gloriequote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou verder vooruit dan de volgende race
Gat in de markt!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zullen we het ananappeltaart noemen dan?
De anappeltraart![]()
Vond ik ook wel.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ijdele hoop.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker ja, hoop het toch nog uit te kunnen stellen
Welkom bij de club van aftakelende mensen.
Gvdquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ijdele hoop.
Welkom bij de club van aftakelende mensen.![]()
![]()
Heerlijk met een pizza Hawaiiquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:35 schreef devzero het volgende:
Tijd voor een kopje koffie![]()
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
100% arabica instant coffeequote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:35 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ananaspizza-tolerant, ananasappeltaart-curious, maar ananas koffie gaat me te ver. Denk ik. Zou waarschijnlijk alsnog een keertje proberen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:35 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]🐙![]()
Dat word dus sowieso geen snoei en snoeihard n0ikenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Wij zijn geen eet en drink match
Lekker prosciutto snacken terwijl ik wacht op de gyozaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ligt een beetje aan de ananas die gebruikt word. Zoete kan ik ergens nog wel snappen, maar zodra er beetje zuurheid in zit icm het bittere van koffie lijkt het me weer smerig worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:35 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heerlijk met een pizza Hawaiiquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:35 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]Welquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Wij zijn geen eet en drink matchIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een varkenslapje met gegrilde ananasschijf kan ook lekker zijn. Maar ik weet niet zo goed wat ik van die koffie moet denkenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben ananaspizza-tolerant, ananasappeltaart-curious, maar ananas koffie gaat me te ver. Denk ik. Zou waarschijnlijk alsnog een keertje proberen.![]()
![]()
Nee maar ach, dan krijgen we iig ook geen blauwe plekken daarvanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word dus sowieso geen snoei en snoeihard n0iken
Dan zou ik als ik jou was maar niet naar het tuinhuisje komenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee maar ach, dan krijgen we iig ook geen blauwe plekken daarvan![]()
Ik heb geen idee wat je hier zegtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus geen robusta bonen, kennelijk willen ze zich als kwaliteitsmerk aanprijzen
Maar misschien wel in het tuinhuisje komenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was maar niet naar het tuinhuisje komen![]()
12-jarige is weer aan het woord hier
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je hier zegtgoogle AI. Robusta groeien is goedkoper en wordt vaker in goedkopere koffie gebruiktquote:Arabica en robusta zijn twee hoofdsoorten koffiebonen, elk met hun eigen kenmerken. Arabica staat bekend om zijn zachtere, mildere smaak en hogere zuurgraad, terwijl Robusta sterker, bitterder is en een hoger cafeïnegehalte heeft.![]()
Op zich ook wel weer positief dat je geen ruzie krijgt omdat je elkaars voedsel hebt opgegetenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heerlijk met een pizza Hawaii
[..]
Wel
En we kunnen altijd nog saté saus eten
Wel kant en klare, hequote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Op zich ook wel weer positief dat je geen ruzie krijgt omdat je elkaars voedsel hebt opgegeten
En we kunnen altijd nog saté saus etenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh oh niet de kinky tuinhuisjesquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar misschien wel in het tuinhuisje komen
12-jarige is weer aan het woord hierHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh nee, alleen vanilla tuinhuisjes voor mij natuurlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh oh niet de kinky tuinhuisjes
Versteegenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zat vanmiddag wat op marktplaats en er werd een tuinhuisje te koop aangeboden. Denk dat die mensen een andere hobby hebben gekregenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Deze man weet.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel een van de redenen waar ik sambal voor heb, voor als ik zelf saté saus maakquote:
Ik weet het niet. Straks maar eens kijken bij de supermarktquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
In de ping! @gebrokenglasquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Satesaus kun je makkelijk zelf maken.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik zoek ook nog een tuinhuisje voor mijn tuin. Maar wel een 1-persoons versiequote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:45 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zat vanmiddag wat op marktplaats en er werd een tuinhuisje te koop aangeboden. Denk dat die mensen een andere hobby hebben gekregen![]()
![]()
Je kan ook ananas in appeltaart doen en zeggen dat het lekker isquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Satesaus kun je makkelijk zelf maken.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gekke mensen, ananas in de appeltaart
De combinatie appel an ananas kan prima werkenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je kan ook ananas in appeltaart doen en zeggen dat het lekker is![]()
![]()
Flashbacks naar American Pie, al was dat geen ananas in de appeltaartquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:48 schreef MooieTop6 het volgende:
Gekke mensen, ananas in de appeltaart![]()
Luister, ik ben voor creatieve vrijheid in de keuken – echt waar. Maar er zijn grenzen. Appeltaart is een heilig erfgoed. Een warme knuffel van kaneel, appel en een perfect krokante korst. En dan kom jij… met ananas?
Ananas hoort op vakantie, in een cocktail, op een strand – niet in oma’s erfstuk. Het is alsof je een Rembrandt overschildert met neonverf. Alsof je Beethoven onderbreekt met een toeter. Alsof je… oké, je snapt het punt.
En dan die textuur! De sappige chaos van ananas botst met de zachte zoetheid van gegaarde appel als een discobal op een begrafenis. Het is gewoon niet oké.
Dus ja, leef je uit, wees eigenwijs. Maar sommige combinaties zijn nu eenmaal natuurwetten. Zoals zwaartekracht. Of het feit dat ananas niets te zoeken heeft in appeltaart.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
(Klein beetje chatgpt)Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niks mis mee als variantquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:48 schreef MooieTop6 het volgende:
Gekke mensen, ananas in de appeltaartUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jawel, maar ik moet een beetje tegengas geven aan onwetende mensen die geen ananas op pizza tolererenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:48 schreef devzero het volgende:
[..]
De combinatie appel an ananas kan prima werkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
BBQ Chicken en Bacon beste pizzaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moet een beetje tegengas geven aan onwetende mensen die geen ananas op pizza tolereren![]()
Wat voor soort appel? Maakt een groot verschil. Wees toch eens duidelijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Luister, ik ben voor creatieve vrijheid in de keuken – echt waar. Maar er zijn grenzen. Appeltaart is een heilig erfgoed. Een warme knuffel van kaneel, appel en een perfect krokante korst. En dan kom jij… met ananas?
Ananas hoort op vakantie, in een cocktail, op een strand – niet in oma’s erfstuk. Het is alsof je een Rembrandt overschildert met neonverf. Alsof je Beethoven onderbreekt met een toeter. Alsof je… oké, je snapt het punt.
En dan die textuur! De sappige chaos van ananas botst met de zachte zoetheid van gegaarde appel als een discobal op een begrafenis. Het is gewoon niet oké.
Dus ja, leef je uit, wees eigenwijs. Maar sommige combinaties zijn nu eenmaal natuurwetten. Zoals zwaartekracht. Of het feit dat ananas niets te zoeken heeft in appeltaart.![]()
same maar ik heb dan ook niet eens een ping want het heeft weinig meerwaarde in mijn levenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil niet kinkshamen, maar dat kan echt niet.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mag een beetje appel wel op mijn ananas pizza?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moet een beetje tegengas geven aan onwetende mensen die geen ananas op pizza tolereren![]()
Een combi magnetron/grill/oventje kan best makkelijk zijn als je een kleine keuken hebt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
same maar ik heb dan ook niet eens een ping want het heeft weinig meerwaarde in mijn leven![]()
Op een gegeven moment ben je een appeltaart van Theseus aan het bouwen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Mag een beetje appel wel op mijn ananas pizza?🐙![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Mag een beetje appel wel op mijn ananas pizza?
Ik tolereer het wel, maar heb het liever niet op mijn pizza.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moet een beetje tegengas geven aan onwetende mensen die geen ananas op pizza tolereren
Maar ik ben wel ruimdenkend
Neem ook aan dat al die mannen op datingapps het daarover hebben als ze vragen of je ruimdenkend bent
oven, airfryer, gasquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Een combi magnetron/grill/oventje kan best makkelijk zijn als je een kleine keuken hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Van mij welquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Mag een beetje appel wel op mijn ananas pizza?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sorryquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor soort appel? Maakt een groot verschil. Wees toch eens duidelijkGranny Smith natuurlijk
(Maar goudreinet in het echt natuurlijk)quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Het begint steeds meer de definitieve vorm aan te nemen!
De neus heb ik verkut en er zijn nog wat details die wat aangestipt moeten worden, lijntjes moeten netjes getrokken worden, de kop van Dolfje moet wat meer definitie krijgen en er moeten er nog HEUL wat blaadjes bij komen, maar het begint er op te lijken!![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:07 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De neus heb ik verkut en er zijn nog wat details die wat aangestipt moeten worden, lijntjes moeten netjes getrokken worden, de kop van Dolfje moet wat meer definitie krijgen en er moeten er nog HEUL wat blaadjes bij komen, maar het begint er op te lijken!
meneer van loon zou trots zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:07 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De neus heb ik verkut en er zijn nog wat details die wat aangestipt moeten worden, lijntjes moeten netjes getrokken worden, de kop van Dolfje moet wat meer definitie krijgen en er moeten er nog HEUL wat blaadjes bij komen, maar het begint er op te lijken!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
meneer van loon zou trots zijnquote:![]()
![]()
Paul?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
meneer van loon zou trots zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aardappelquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Mag een beetje appel wel op mijn ananas pizza?Uw ADH vitamine Worst
Ja die stond een keer voor ons bij de benzinepomp, hij zat nog lief naar Mini-ToT te kijken, alleen had ik zijn foto nog niet gezien op het boek!quote:
Achteraf: "Verrek!!"
![]()
Ik mis de ananasquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had op vakantie een Calzone, en daar zat aardappel inquote:
kanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had op vakantie een Calzone, en daar zat aardappel in
calzone heb je in vele vullingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb het goedgekeurdquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan
calzone heb je in vele vullingenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Raar. Soms heb je wel eens mensen die alleen maar aardappel in de ananaspuree doenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had op vakantie een Calzone, en daar zat aardappel in![]()
middagquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:17 schreef maily het volgende:
Herman van Veen - Blauwe Plekken
Bekijk deze YouTube-videoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gekke mensenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Raar. Soms heb je wel eens mensen die alleen maar aardappel in de ananaspuree doenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
moet ook wat boter bijquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Raar. Soms heb je wel eens mensen die alleen maar aardappel in de ananaspuree doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En dus ook visquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Had je ook neushoorns die je deur intrappen en exploderen omdat ze aan je cola zaten?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had op vakantie een Calzone, en daar zat aardappel inUw ADH vitamine Worst
hmmm wachten tot de lijst update
nog minstens 1800 stuks te gaan maar kan goed 500 minder zijn afhankelijk van wanneer hij is geupdateHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zonder die neushoorns heb je geen echte calzone gegetenUw ADH vitamine Worst
Dagelijksquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had je ook neushoorns die je deur intrappen en exploderen omdat ze aan je cola zaten?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Een pineapple fish!
Die in het Nederlands Australische denappelvis heet, stelletje losers. Gemiste kans![]()
netjesquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:23 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een pineapple fish!
Die in het Nederlands Australische denappelvis heet, stelletje losers. Gemiste kansHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zou op pizza doenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:23 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een pineapple fish!
Die in het Nederlands Australische denappelvis heet, stelletje losers. Gemiste kansIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Visnetjes?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eat zat pizza..Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
en dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
hmmm wachten tot de lijst update
nog minstens 1800 stuks te gaan maar kan goed 500 minder zijn afhankelijk van wanneer hij is geupdate
Dan ga je voor de volgende plaats?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
jupquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
en dan?
Dan ga je voor de volgende plaats?
dit is de eerste echte grote sprong
laatste inhaalactie was 22 juliHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was dat toen je moest kappen met onzin?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jup
dit is de eerste echte grote sprong
laatste inhaalactie was 22 juliUw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was dat toen je moest kappen met onzin?
*Lust geen koffie*![]()
Bolk.kDon't follow me. I am lost too
![]()
vandaag ga ik nog niet omhoog, ga zo nog even bankhangenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Perazijnzuur op mijn handjes
WeeDon't follow me. I am lost too
Ik zeg minstens 3quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoe snel zal dit topic vol zijn?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
![]()
@KoningWouter is de bank iets wat op hogere levels komt?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
oh heb het maar dan moet ik het geld vastzetten voor een weekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
het ziekenhuis ligt hier vooral voor met overdosis xanaxHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan niet wachten..quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
Liggen al in de winkelquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgende week de pepernotenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mooi manquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgende week de pepernoten
Snel halen..quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
Can't spell pineapple fetish without pineapple fish.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:23 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een pineapple fish!
Die in het Nederlands Australische denappelvis heet, stelletje losers. Gemiste kans🐙![]()
and E.T.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Can't spell pineapple fetish without pineapple fish.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PfffffDon't follow me. I am lost too
Godnondeju nog aan toe!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
nou lijst is iig niet geupdate sinds 1520Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
![]()
Misschien word de lucht wel groen en vrouwen verstandig
dit topic is pas op de helft, gaat wat traag, ik ga naar de bank
*Lust geen koffie*![]()
Nee, als je net begint zit je nog niet in een faction. Een faction is een groep en die hebben een bank daar stort ik mijn geld heen en ik vraag het terug zodra ik het nodig heb. Jij bent net begonnen dus dan heb je volgens mij dat roze spaarvarken. Daar kun je je geld in stoppen zodat het niet van je gejat kan worden bij een overval.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:koningwouter is de bank iets wat op hogere levels komt?![]()
roze spaarvarken?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, als je net begint zit je nog niet in een faction. Een faction is een groep en die hebben een bank daar stort ik mijn geld heen en ik vraag het terug zodra ik het nodig heb. Jij bent net begonnen dus dan heb je volgens mij dat roze spaarvarken. Daar kun je je geld in stoppen zodat het niet van je gejat kan worden bij een overval.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik had dat of die heb ik ergens in de city gekocht.quote:
Daar kun je geld in sparen wat ze je niet kunnen afpakken bij een overval. Om het eruit te krijgen maak je hem kapot. Dan is het ook weg. Je krijgt er maar 1tje.![]()
kinkyquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)huisje-3-00-bij-2-00
Is dit wat? Jij als expertHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ahquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik had dat of die heb ik ergens in de city gekocht.
Daar kun je geld in sparen wat ze je niet kunnen afpakken bij een overval. Om het eruit te krijgen maak je hem kapot. Dan is het ook weg. Je krijgt er maar 1tje.
alsnog wel handig misschien
nu 1500 in de bank gezet, wel een achievement door gehaald
*Lust geen koffie*![]()
verstandigquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah
alsnog wel handig misschien
nu 1500 in de bank gezet, wel een achievement door gehaald![]()
![]()
Ik wil ook 1500 op de bankIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
pipowagen vind ik wel iets voor jouquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik zou best in een groot tuinhuisje willen wonenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik heb daar een keer in geslapenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pipowagen vind ik wel iets voor jou
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
overvallen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
dit topic is pas op de helft, gaat wat traag, ik ga naar de bankUw ADH vitamine Worst
Netjes Netjesquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb ik iedere maand wel een dag ofzoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik liet mijn torn poppetje een lolly eten en nu issie 25 blijerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
en de suggestie dat ik naar de gym ga
jongens, heb blijheid, geen energieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
echt fok waarom krijg ik een popup links vanen als ik dan denk oh nice iemand heeft gebolkt, kan mijn post plaatsenquote:De inhoud van het topic is gewijzigd (2 nieuwe post en 1 gewijzigde post). Klik hier om de wijzigingen weer te geven.
DAN IS ER NIEMAND ANDERS DIE HEEFT GEPOST EN BOLK IK MEZELF
*Lust geen koffie*![]()
en ik moet een computer stelen van super store maar mijn notoriety is te hoog
oke ga nu echt bankhangenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zelfbolk beste bolkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
echt fok waarom krijg ik een popup links van
[..]
en als ik dan denk oh nice iemand heeft gebolkt, kan mijn post plaatsen
DAN IS ER NIEMAND ANDERS DIE HEEFT GEPOST EN BOLK IK MEZELFIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Van wiequote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wil eten, maar moet tot 18:15 uur wachtenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tot zoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
en ik moet een computer stelen van super store maar mijn notoriety is te hoog
oke ga nu echt bankhangen
Lekker eten wanneer je wil
Omdat we vanavond hetzelfde eten en daarom nog samen etenquote:
Dan komt ie maar eerder!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Omdat we vanavond hetzelfde eten en daarom nog samen etenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Werkje bijna klaar. Vanavond naar Breda voor een film.
En ik durf bijna niet te zeggen welke trein ik naar huis neem.🐙![]()
Ja nee maar dan nogquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij is gewoon aan het werk en zoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Welke film en welke trein?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
Werkje bijna klaar. Vanavond naar Breda voor een film.
En ik durf bijna niet te zeggen welke trein ik naar huis neem.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nog 16 minutenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan stop ik met arbeitenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bloemkoolschotel bij pappie en mammie
getsiequote:eet je elke woensdag bij paps en mams?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:15 schreef MooieTop6 het volgende:
Bloemkoolschotel bij pappie en mammieIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dinsdag, maar tegenwoordig maakt moeders dan zoveel klaar dat mijn woensdag ook geregeld isquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
getsie
[..]
eet je elke woensdag bij paps en mams?
De originele Gone in 60 Seconds uit 1974, op 16mm film.quote:Geen idee of het een goede film is. Maar ik ben een sucker voor analoge filmprojectie.quote:It is known for featuring a 40-minute car chase scene, the longest in film history, during which a total of 93 cars were destroyed.🐙![]()
Lekkerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dinsdag, maar tegenwoordig maakt moeders dan zoveel klaar dat mijn woensdag ook geregeld is
Nicequote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De originele Gone in 60 Seconds uit 1974, op 16mm film.
[..]
Geen idee of het een goede film is. Maar ik ben een sucker voor analoge filmprojectie.
Geniet van de film
Eleanorquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De originele Gone in 60 Seconds uit 1974, op 16mm film.
[..]
Geen idee of het een goede film is. Maar ik ben een sucker voor analoge filmprojectie.
Dit geintje doen ze dus iedere maand. Maar ik ben nog nooit gegaan, omdat de laatste trein halen zo kiele kiele is, en de volgende dag werken.quote:
Maar deze film is iets eerder afgelopen, en ik heb morgen vrij. Dus we gaan het zien.🐙![]()
Blijf wel duimenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb wel iets meer ruimte dit keer tussen de overstappen gelukkig.
Dilemma
Wil verder borduren maar de kleur die ik nodig heb is op
Ga ik nog even naar de stad lopen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Om mee te beginnen is het wel leuk, maar leg er wel even een goede fundering onder die minimaal 8 keer zoveel oppervlakte heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)huisje-3-00-bij-2-00
Is dit wat? Jij als expert
Voor je het weet wil je gaan uitbreiden en dan ben je blij met een goede fundering
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ga ik nog even naar de stad lopen?🐙![]()
Rockyquote:
BilbaoDon't follow me. I am lost too
Ken je klassiekersquote:
Even langs mijn matties bij de kinderboerderij ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekkah schnell rennen met die papoa billen
Boem boem dingenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Hier zat ook een goede brommer maar die heeft de kat gevangenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien wassen ?
Ik heb serieus 5 minuten de deur open gehad....quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hier zat ook een goede brommer maar die heeft de kat gevangenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geen kek gordijntje voor de deur?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb serieus 5 minuten de deur open gehad....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
nee die wilde wij nog plaatsen... dit jaar.... nou geen gordijntje maar zo rol dinges systeem.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geen kek gordijntje voor de deur?
maar dat gaan we nu niet meer doen
BadumtsssIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Persoonlijk vind ik dat Wednesday moet beginnen in de herfst 👻Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat vind ik ook, maar ik ga niet wachtenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Wednesday moet beginnen in de herfst 👻
Scherfquote:
![]()
![]()
Lekker slipequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker zwaaienIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zometeen lekker etenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Staat al in de oven
Moet ik Copilot even vragen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
Twijfel de twijfel....
Battlefield 6 kopen of nietHow can I make this topic about me?![]()
Jawel, lekker gearbeitetquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
MooieTop
Een mooie dag gehad?
En u?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
AiScherfquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet ik Copilot even vragen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja is goedquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet ik Copilot even vragen?
Ik heb nog in een CoD-clan gezeten
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: