abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218470732
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 16:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zolang de vijand oorlog met ze voert en zich niet overgeeft is hamas verantwoordelijk voor al het kwaad in dat stukje kanker op de wereld.
Nee.
  Forum Admin zondag 10 augustus 2025 @ 18:47:15 #277
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218470755
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 18:38 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wel volgens de officiele definitie van genocide en de daden die ze plegen.
[..]
Owh? Omdat ik oproep tot vrede ben ik degene die los zou gaan?

Ik denk dat je eerder bang moet zijn voor de pro-racisme/pro-Israël/pro-genocide groep.

Als je het uitmoorden van burgers goed praat dan kun je weinig goede daden van zo iemand verwachten.

Waarom zouden die typetjes op FOK! die dit goedkeuren dan niet morgen even een pistool kopen en wat moslims neer knallen?
Vinden ze ja toch super als Israël dat doet.

ff dimmen joh..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 10 augustus 2025 @ 19:06:06 #278
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218470857
twitter

En hierom vind ik het zo absurd om alles wat Israëlisch is af te stoten. Dit is één van de vele protesten in één stad in Israël. Een groot deel van de burgers daar wil een einde aan wat er in Gaza gebeurt. Dit zijn 60k potentiële bondgenoten en stemmen voor je zaak.

Maar nee, strijkkwartetten en andere artiesten mogen hier niet optreden, films worden geboycott, studenten en docenten geïntimideerd, samenwerkingsverbanden met andere (notoir liberale) universiteiten onmogelijk gemaakt, toeristen worden in elkaar gemept, uit restaurants getrapt, hun reserveringen worden geannuleerd, noem maar op.
pi_218470918
quote:
Ik denk dat je eerder bang moet zijn voor de pro-racisme/pro-Israël/pro-genocide groep.
Ik heb zelf een fanatieke bekeerling in mijn familie, dus dit gaat niet echt werken hier?

quote:
Waarom zouden die typetjes op FOK! die dit goedkeuren dan niet morgen even een pistool kopen en wat moslims neer knallen?
Vinden ze ja toch super als Israël dat doet.
Dat klinkt inderdaad als dat familielid. Zou je graag willen voorstellen, maar je begrijpt dat dit soort types niet echt gevonden willen worden.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218471352
quote:
9s.gif Op zondag 10 augustus 2025 13:17 schreef Aether het volgende:

[..]
Net zo erg is de desinformatie, zoals afgelopen week waarbij de NOS op basis van één bron bericht over een mysterieuze ziekte in Gaza en hier allerlei mogelijke oorzaken voor gaat verzinnen.
Ook de Erasmus zijn reputatie ging even door het putje.

Die Palestina cult is een rottend iets wat alle codes en integriteit beleid opvreet.
pi_218471388
quote:
4s.gif Op zondag 10 augustus 2025 18:47 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
ff dimmen joh..
Lees simpelweg de berichten van sommigen door.
En overigens werd ik daarvan beschuldigd, dus.....

quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 19:06 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

En hierom vind ik het zo absurd om alles wat Israëlisch is af te stoten. Dit is één van de vele protesten in één stad in Israël. Een groot deel van de burgers daar wil een einde aan wat er in Gaza gebeurt. Dit zijn 60k potentiële bondgenoten en stemmen voor je zaak.

Maar nee, strijkkwartetten en andere artiesten mogen hier niet optreden, films worden geboycott, studenten en docenten geïntimideerd, samenwerkingsverbanden met andere (notoir liberale) universiteiten onmogelijk gemaakt, toeristen worden in elkaar gemept, uit restaurants getrapt, hun reserveringen worden geannuleerd, noem maar op.
Ja, en?
Niemand geeft ALLE burgers in Israel de schuld, maar wel het land en dan met name de regering.

Vergelijk het met Rusland. Ook daar zijn veel burgers het er helemaal niet mee eens, maar boycotten we massaal alles wat Russisch is.
Is dat per se anti-elke burger? Nee, maar wel om te voorkomen dat zo'n land minder kan.
pi_218472227
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 18:36 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ze proberen Hamas te vernietigen dmv genocide.
Ze bombarderen doelbewust locaties met burgers.
Dat is de schuld van Hamas en niet Israël.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zondag 10 augustus 2025 @ 22:33:41 #283
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218472458
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 19:06 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

Omdat voor een hoop 'Pro-Palestina' jankers het niet gaat om vrede, maar om Jodenhaat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 10 augustus 2025 @ 22:35:38 #284
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218472477
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 20:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Lees simpelweg de berichten van sommigen door.
En overigens werd ik daarvan beschuldigd, dus.....
[..]
Ja, en?
Niemand geeft ALLE burgers in Israel de schuld, maar wel het land en dan met name de regering.

Vergelijk het met Rusland. Ook daar zijn veel burgers het er helemaal niet mee eens, maar boycotten we massaal alles wat Russisch is.
Is dat per se anti-elke burger? Nee, maar wel om te voorkomen dat zo'n land minder kan.
Wat maakt een land?

Oh ja.

Burgers.

Echt, kap toch met je religie-gedreven pseudo-verontwaardiging. Is gewoon genant aan het worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 10 augustus 2025 @ 22:46:51 #285
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218472539
En ja, voor mij is na anderhalf jaar het wel duidelijk.

Het gros van 'pro-Palestina' hier bestaat uit antisemieten, Joden-haters en moslimfundi's.

Gutteguttegut wat zijn deze heroïsche figuren ineens begaan met mensenrechten.

Laat me niet lachen. Of ja, toch wel, wanneer ik weer zo'n roedel besjaalde hypocrieten zie zwaaien met vlaggetjes, in tergend slecht Engels slogans roepend terwijl de plaatselijke drumband het geheel weer van hersenloos gestamp voorziet.

Om daarna weer netflixend op de bank te hangen c.q. executiefilmpjes van IS te downloaden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218472903
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Omdat voor een hoop 'Pro-Palestina' jankers het niet gaat om vrede, maar om Jodenhaat.
Precies, ook de zeer linkse joden zijn alsnog joden en dienen uitgeroeid te worden.

In WOII moest ook elke jood eraan, ook al sprak ie keurig Duits en vond ie Duitsland fantastisch.
pi_218472906
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik zag al wat pro-pallywappies die protesten spinnen dat ze alleen maar van de oorlog af willen omdat er teveel Israelische soldaten sterven
pi_218472982
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 17:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Onze zwart/witte vriend gaat binnenkort nog wel een keer goed los (in de echte wereld).
Vrees het.

Flink aan het radicaliseren die halve zool.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218473475
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat maakt een land?

Oh ja.

Burgers.

Echt, kap toch met je religie-gedreven pseudo-verontwaardiging. Is gewoon genant aan het worden.
Dus volgens jou is elke burger in een land schuldig aan de misdaden van de leider?

Wat een onzin. En dan beschuldig je mij van dingen haha.

Owh en onderbouw je anti-Israel en joden belediging nou eens dan?
Kun je niet.
pi_218473477
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 00:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vrees het.

Flink aan het radicaliseren die halve zool.
Pro-vrede zijn is radicaal :')
Hoe ziek.
pi_218473479
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
En ja, voor mij is na anderhalf jaar het wel duidelijk.

Het gros van 'pro-Palestina' hier bestaat uit antisemieten, Joden-haters en moslimfundi's.

Ik heb nog niemand gezien hier die onder 1 van die categorien valt....

Je verzint weer een hoop
pi_218473481
Israël valt een pers tent aan. Hoe walgelijk, alweer.

IDF propaganda leugens: Ja maaaaaar Hamas strijder.

:')
pi_218473497
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 07:15 schreef bianconeri het volgende:
Israël valt een pers tent aan. Hoe walgelijk, alweer.

IDF propaganda leugens: Ja maaaaaar Hamas strijder.

:')
Die journalist is openlijk gewaarschuwd weg te blijven.
Het was een gerichte liquidatie.

Maar er zijn er nog 5 geloof ik die gewaarschuwd zijn, ook werkzaam voor al jazeera.
Die gaan allemaal dood als ze daar nog zitten.
Vakman pur sang
pi_218473609
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 07:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Die journalist is openlijk gewaarschuwd weg te blijven.
Het was een gerichte liquidatie.

Maar er zijn er nog 5 geloof ik die gewaarschuwd zijn, ook werkzaam voor al jazeera.
Die gaan allemaal dood als ze daar nog zitten.
Lekker laf gedrag weer om je als terrorist te vermommen als journalist.
pi_218473625

Hopsakee, opruimen dat tuig.
pi_218473701
Daar komt ze weer ;(
quote:
Greta Thunberg gaat samen met andere anti-Israël activisten een nieuwe vloot naar de kust van Gaza varen in tientallen boten
https://www.israelnieuws.(...)r-de-kust-van-gaza-v

De pro-Palestijnse activiste Greta Thunberg en andere activisten kondigden vanavond (zondag) aan dat ze opnieuw naar de kust van Gaza zullen vertrekken – dit keer met tientallen boten. "We komen om de blokkade te doorbreken die Israël 18 jaar geleden aan de Gazastrook heeft opgelegd", beweerden ze, meldt N12News.

De anti-Israël-activisten, waaronder Hollywood-actrice Susan Sarandon, zeiden dat ze de reis op 31 augustus vanuit Spanje zouden beginnen met tientallen boten. Op 4 september zullen andere activisten zich bij hen voegen met tientallen andere boten die vanuit Tunesië vertrekken.
quote:
Protesten in heel Griekenland wijzen Israëlische toeristen af: 'Zionisten zijn niet welkom'
https://www.israelnieuws.(...)ten-zijn-niet-welkom

Griekse anti-Israël-activisten zwaaiden met Palestijnse vlaggen en hielden borden omhoog om te protesteren tegen Israëlische toeristen. Dit gebeurde tijdens een gecoördineerd massaprotest op meer dan 100 eilanden en steden, aldus de organiserende groepen BDS (Boycot, Desinvestering en Sancties) Griekenland, March to Gaza Griekenland en de Palestijnse Gemeenschap Griekenland.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 11 augustus 2025 @ 08:39:48 #297
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218473825
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 08:09 schreef Aether het volgende:
Daar komt ze weer ;(
[..]
[..]

Leuk schoolreisje weer.
pi_218473839
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 08:09 schreef Aether het volgende:
Daar komt ze weer ;(
[..]
[..]

We weten natuurlijk allemaal dat je 'Israëliërs' wel kunt verleggen naar 'Joden'.

Maar Griekenland heeft ook niet een al te beste geschiedenis met vriendelijkheid jegens Joden, in Thessaloniki zijn ze nog altijd maar wat blij dat de halve stad werd afgevoerd naar Auschwitz. De Joden daar waren nog niet afgevoerd en de Joodse begraafplaatsen werden gesloopt om de grafstenen te gebruiken als bouwstenen voor huizen en stoeptegels.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 11 augustus 2025 @ 08:42:45 #299
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218473841
Een vloot van Hamas vriendjes, wat islamisten en de useful idiots zoals Greta.
pi_218473864
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 07:13 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Pro-vrede zijn is radicaal :')
Hoe ziek.
'Pro-vrede' zonder Joden en Israel ja.

Dat is wat je er niet bij zegt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016