Nee.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zolang de vijand oorlog met ze voert en zich niet overgeeft is hamas verantwoordelijk voor al het kwaad in dat stukje kanker op de wereld.
ff dimmen joh..quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wel volgens de officiele definitie van genocide en de daden die ze plegen.
[..]
Owh? Omdat ik oproep tot vrede ben ik degene die los zou gaan?
Ik denk dat je eerder bang moet zijn voor de pro-racisme/pro-Israël/pro-genocide groep.
Als je het uitmoorden van burgers goed praat dan kun je weinig goede daden van zo iemand verwachten.
Waarom zouden die typetjes op FOK! die dit goedkeuren dan niet morgen even een pistool kopen en wat moslims neer knallen?
Vinden ze ja toch super als Israël dat doet.
Ik heb zelf een fanatieke bekeerling in mijn familie, dus dit gaat niet echt werken hier?quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:38 schreef bianconeri het volgende:
Ik denk dat je eerder bang moet zijn voor de pro-racisme/pro-Israël/pro-genocide groep.
Dat klinkt inderdaad als dat familielid. Zou je graag willen voorstellen, maar je begrijpt dat dit soort types niet echt gevonden willen worden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:38 schreef bianconeri het volgende:
Waarom zouden die typetjes op FOK! die dit goedkeuren dan niet morgen even een pistool kopen en wat moslims neer knallen?
Vinden ze ja toch super als Israël dat doet.
Ook de Erasmus zijn reputatie ging even door het putje.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Net zo erg is de desinformatie, zoals afgelopen week waarbij de NOS op basis van één bron bericht over een mysterieuze ziekte in Gaza en hier allerlei mogelijke oorzaken voor gaat verzinnen.
Lees simpelweg de berichten van sommigen door.quote:
Ja, en?quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:06 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
En hierom vind ik het zo absurd om alles wat Israëlisch is af te stoten. Dit is één van de vele protesten in één stad in Israël. Een groot deel van de burgers daar wil een einde aan wat er in Gaza gebeurt. Dit zijn 60k potentiële bondgenoten en stemmen voor je zaak.
Maar nee, strijkkwartetten en andere artiesten mogen hier niet optreden, films worden geboycott, studenten en docenten geïntimideerd, samenwerkingsverbanden met andere (notoir liberale) universiteiten onmogelijk gemaakt, toeristen worden in elkaar gemept, uit restaurants getrapt, hun reserveringen worden geannuleerd, noem maar op.
Dat is de schuld van Hamas en niet Israël.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ze proberen Hamas te vernietigen dmv genocide.
Ze bombarderen doelbewust locaties met burgers.
Omdat voor een hoop 'Pro-Palestina' jankers het niet gaat om vrede, maar om Jodenhaat.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:06 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
En hierom vind ik het zo absurd om alles wat Israëlisch is af te stoten. Dit is één van de vele protesten in één stad in Israël. Een groot deel van de burgers daar wil een einde aan wat er in Gaza gebeurt. Dit zijn 60k potentiële bondgenoten en stemmen voor je zaak.
Maar nee, strijkkwartetten en andere artiesten mogen hier niet optreden, films worden geboycott, studenten en docenten geïntimideerd, samenwerkingsverbanden met andere (notoir liberale) universiteiten onmogelijk gemaakt, toeristen worden in elkaar gemept, uit restaurants getrapt, hun reserveringen worden geannuleerd, noem maar op.
Wat maakt een land?quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lees simpelweg de berichten van sommigen door.
En overigens werd ik daarvan beschuldigd, dus.....
[..]
Ja, en?
Niemand geeft ALLE burgers in Israel de schuld, maar wel het land en dan met name de regering.
Vergelijk het met Rusland. Ook daar zijn veel burgers het er helemaal niet mee eens, maar boycotten we massaal alles wat Russisch is.
Is dat per se anti-elke burger? Nee, maar wel om te voorkomen dat zo'n land minder kan.
Precies, ook de zeer linkse joden zijn alsnog joden en dienen uitgeroeid te worden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat voor een hoop 'Pro-Palestina' jankers het niet gaat om vrede, maar om Jodenhaat.
Ik zag al wat pro-pallywappies die protesten spinnen dat ze alleen maar van de oorlog af willen omdat er teveel Israelische soldaten stervenquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat voor een hoop 'Pro-Palestina' jankers het niet gaat om vrede, maar om Jodenhaat.
Vrees het.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Onze zwart/witte vriend gaat binnenkort nog wel een keer goed los (in de echte wereld).
Dus volgens jou is elke burger in een land schuldig aan de misdaden van de leider?quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat maakt een land?
Oh ja.
Burgers.
Echt, kap toch met je religie-gedreven pseudo-verontwaardiging. Is gewoon genant aan het worden.
Pro-vrede zijn is radicaalquote:Op maandag 11 augustus 2025 00:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vrees het.
Flink aan het radicaliseren die halve zool.
Ik heb nog niemand gezien hier die onder 1 van die categorien valt....quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
En ja, voor mij is na anderhalf jaar het wel duidelijk.
Het gros van 'pro-Palestina' hier bestaat uit antisemieten, Joden-haters en moslimfundi's.
Die journalist is openlijk gewaarschuwd weg te blijven.quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:15 schreef bianconeri het volgende:
Israël valt een pers tent aan. Hoe walgelijk, alweer.
IDF propaganda leugens: Ja maaaaaar Hamas strijder.
Lekker laf gedrag weer om je als terrorist te vermommen als journalist.quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die journalist is openlijk gewaarschuwd weg te blijven.
Het was een gerichte liquidatie.
Maar er zijn er nog 5 geloof ik die gewaarschuwd zijn, ook werkzaam voor al jazeera.
Die gaan allemaal dood als ze daar nog zitten.
quote:Greta Thunberg gaat samen met andere anti-Israël activisten een nieuwe vloot naar de kust van Gaza varen in tientallen boten
https://www.israelnieuws.(...)r-de-kust-van-gaza-v
De pro-Palestijnse activiste Greta Thunberg en andere activisten kondigden vanavond (zondag) aan dat ze opnieuw naar de kust van Gaza zullen vertrekken – dit keer met tientallen boten. "We komen om de blokkade te doorbreken die Israël 18 jaar geleden aan de Gazastrook heeft opgelegd", beweerden ze, meldt N12News.
De anti-Israël-activisten, waaronder Hollywood-actrice Susan Sarandon, zeiden dat ze de reis op 31 augustus vanuit Spanje zouden beginnen met tientallen boten. Op 4 september zullen andere activisten zich bij hen voegen met tientallen andere boten die vanuit Tunesië vertrekken.
quote:Protesten in heel Griekenland wijzen Israëlische toeristen af: 'Zionisten zijn niet welkom'
https://www.israelnieuws.(...)ten-zijn-niet-welkom
Griekse anti-Israël-activisten zwaaiden met Palestijnse vlaggen en hielden borden omhoog om te protesteren tegen Israëlische toeristen. Dit gebeurde tijdens een gecoördineerd massaprotest op meer dan 100 eilanden en steden, aldus de organiserende groepen BDS (Boycot, Desinvestering en Sancties) Griekenland, March to Gaza Griekenland en de Palestijnse Gemeenschap Griekenland.
We weten natuurlijk allemaal dat je 'Israëliërs' wel kunt verleggen naar 'Joden'.quote:
'Pro-vrede' zonder Joden en Israel ja.quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Pro-vrede zijn is radicaal
Hoe ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |