Hoe doet ze dat als ze eventueel weer naar Spanje gaat en bovenop een berg zit?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:00 schreef mignonne het volgende:
Ik snap dat ze het irritant vindt hoor, maar ze heeft het over 1x per drie weken waarin ze straks moet gaan prikken en dan eventueel oppas voor B. moet regelen. Dat is geen logistieke puzzel, dat is gewoon een kwestie van anticiperen, even vooruit denken en plannen. Die data zijn straks al vooruit bekend en het gaat om het kind van school halen om 14u(?) dus dan is het 1-2 uur oppas wat geregeld moet worden.
Je kunt ook moeilijk doen om het moeilijk doen zeg maar. Dat jij vindt dat het voor jou logistiek handiger is als het anders gaat is 1 ding maar dat betekent niet dat het voor 20 anderen ook handig is.
Verbaasd me niks. Melissa zei ooit eens nu niet meer, maar we zeggen geen nooit meer.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bij de familie Verleg komt er ook weer gezinsuitbreiding. Kind 6.
Ik vind het wel slim. Net zoals de schoolreisjes bij de kleuters.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:41 schreef Lodelie het volgende:
Am:"het is druk dus iedereen heeft een maatje."
Wie moet er precies op wie letten dan? Ze hebben twee kleine kinderen, dus pa en ma kunnen die een handje geven. Lijkt mij dat de anderen prima voor zichzelf kunnen zorgen allemaal, mochten ze "de grote groep" even uit het oog verliezen.
precies en Maarten moest dan op Lot zo te zien en dan alleen Jet en de rest kan toch goed opletten dat ze in de groep blijvenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:41 schreef Lodelie het volgende:
Am:"het is druk dus iedereen heeft een maatje."
Wie moet er precies op wie letten dan? Ze hebben twee kleine kinderen, dus pa en ma kunnen die een handje geven. Lijkt mij dat de anderen prima voor zichzelf kunnen zorgen allemaal, mochten ze "de grote groep" even uit het oog verliezen.
Ik vind het raar. Er zijn 2 kinderen bij van onder de 11 jaar en die van 11 jaar zijn altijd bij elkaar. De rest kan prima op zichzelf letten lijkt mij. Spreek gewoon een tijdstip en een plek af waar je elkaar weer ontmoet (misschien is dat heel raar, maar zo doen wij dat). Het is een marktje in een of ander plaatsje, wat kan er misgaan? De twee jongere kinderen zou ik zelf onder mijn hoede nemen, dat is geen taak van de oudere kinderen, tenzij ze het leuk vinden (het gebeurt hier wel, maar dat is vooral omdat ze er zelf om vragen).quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:52 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ik vind het wel slim. Net zoals de schoolreisjes bij de kleuters.
Nee maar goed, volgens mij zitten er her en der wat dromerige kinderen tussen die een afslag later zouden kunnen pakken.
Lot liep eerst aan de hand van een van demeiden, later pakte Maarten haar vast tijdens het oversteken want Lot liep "los". AM moet filmen, die heeft geen tijd om op te letten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:55 schreef miep123456 het volgende:
[..]
precies en Maarten moest dan op Lot zo te zien en dan alleen Jet en de rest kan toch goed opletten dat ze in de groep blijven
Het moet allemaal zoals AM het wil en daarmee uit!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:24 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik vind het raar. Er zijn 2 kinderen bij van onder de 11 jaar en die van 11 jaar zijn altijd bij elkaar. De rest kan prima op zichzelf letten lijkt mij. Spreek gewoon een tijdstip en een plek af waar je elkaar weer ontmoet (misschien is dat heel raar, maar zo doen wij dat). Het is een marktje in een of ander plaatsje, wat kan er misgaan? De twee jongere kinderen zou ik zelf onder mijn hoede nemen, dat is geen taak van de oudere kinderen, tenzij ze het leuk vinden (het gebeurt hier wel, maar dat is vooral omdat ze er zelf om vragen).
Ik vind al die regeltjes heel vreemd: het lijkt meer op een scoutingkamp (afgezien van het koken) dan een vakantie. Maar misschien was dat juist de bedoeling. Ik word altijd een beetje kriegel van "alles samen doen en altijd op elkaar letten", kan het niet goed uitleggen, misschien omdat ik als kind ook altijd al het liefst mijn eigen gang ging (en die ruimte ook godzijdank kreeg).
Ik vind haar altijd zo zaniken over futiliteiten!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:41 schreef Earring het volgende:
Judith die haar ‘gouden’ gebakje wil declareren omdat ze parkeerkosten aan het uitsparen is
Echt 🫣
‘En het was nog zelfbediening ook’quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:28 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd zo zaniken over futiliteiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |