WE gaan schitteren bij het kanopoloquote:
Ach, zo lang die niet serieus in de buurt komen van een plek op de Olympische Spelen vind ik het helemaal primaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik ben normaal gesproken niet iemand die (serieus) iets niet een sport noemt, maar ik zie hier een paar 'sporten' bijstaan, die de grenzen opzoeken.
Ik zet hem hier nu voor het eerst eens aan, gaat nog niet helemaal soepel - haperingen en steeds van die hele felle dingetjes in het geluid waar je je steeds de tyfus van schrikt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:00 schreef elitair het volgende:
Lopen de streams bij jullie ook steeds vast?
Even op Totallympics forum gelezen en daar klaagt men ook al de hele ochtend ja, het ligt dus in elk geval niet aan jouquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:00 schreef elitair het volgende:
Lopen de streams bij jullie ook steeds vast?
Leuk dat ze eerst beginnen met kanovaren en dan doorgaan met touwtrekken, alsof het bij elkaar hoortquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:48 schreef heywoodu het volgende:
Morgen gaan we touwtrekken jaaaaa
En verder doen WE mee aan karate (daar worden ook gelijk de medailles beslist) en de kanomarathon en korfballen tegen één van de twee gevaarlijke niet-Nederlandse teams en we hebben een reddingszwemmer
[ afbeelding ]
Ja, dat resultaatsysteem is een beetje...matigquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Leuk dat ze eerst beginnen met kanovaren en dan doorgaan met touwtrekken, alsof het bij elkaar hoort
(Followed by)
Gelukkig dan maar dat ze het niet met echte drenkelingen doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:19 schreef heywoodu het volgende:
Roelof Stoetzer kreeg zijn mannequin niet goed aangehaakt bij het keerpunt in het reddingszwemmen, helaas. Wel tof, met de 'fins', 50m in een goede 17 seconden
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ze het niet met echte drenkelingen doen.
Maar dat is alleen in teamverband toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:40 schreef Szura het volgende:
Schloessergod
Over 3 jaar goud ophalen in LA aub
Mixed teams dacht ik, maar ook daar kunnen we hoge ogen gooien. Schloesser/De Laat wonnen al een WB en Europees goud en het jonge duo Willems (21)/Stallen (14) pakte laatst op Papendal goud op de European Grand Prix.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat is alleen in teamverband toch?
Goud pakken met alle vijftien pijlen in de 10 in de finale, bohquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:40 schreef Szura het volgende:
Schloessergod
Over 3 jaar goud ophalen in LA aub
Ik vind het wel supertof om te zien hoe hard ze door het water vliegenquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
33.81 voor 100 meterWat een gekke sport. Met hun rare snorkels ook
We hebben het aan David Berkoff (de vader van Katie Berkoff, maar dat geheel terzijde) en zijn Berkoff Blastoff te danken dat de FINA daar regels voor is gaan maken in het langebaanzwemmen. Eerst alleen nog voor de rugslag, later voor alle slagen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het wel supertof om te zien hoe hard ze door het water vliegen
Het gaat trouwens nog wat harder bij het onderwaterzwemmen, maar dat is wat minder leuk om te zien want dat is, nou ja, volledig onder water
Deze wist ik zowaarquote:Op zondag 10 augustus 2025 13:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
We hebben het aan David Berkoff (de vader van Katie Berkoff, maar dat geheel terzijde) en zijn Berkoff Blastoff te danken dat de FINA daar regels voor is gaan maken in het langebaanzwemmen. Eerst alleen nog voor de rugslag, later voor alle slagen.
Bekijk deze YouTube-video
Neem je toch even mee op een zondagmiddag
Sow die durft.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:26 schreef heywoodu het volgende:
Kijk deze dan @:Pino112
[ afbeelding ]
Ook zo opmerkelijk Duits, met Brazilië ook als topland, waarbij het dan volgens mij de Duitse gemeenschap is die het daar speelt, en nota bene een WK in Namibiëquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dit resulteerde in een al even gevarieerde dag aan medaillewedstrijden morgenquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:14 schreef heywoodu het volgende:
Goede variatie in de halvefinalisten bij het floorball
[ afbeelding ]
Jeetje altijd mooi zo'n onverwachte medaillequote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Jeetje altijd mooi zo'n onverwachte medaille
Komt hard aan.quote:Belgische korfballers kunnen op Wereldspelen niet stunten tegen eeuwige rivaal Nederland en pakken zilver: “Dit komt hard aan”
De Belgische korfballers hebben dinsdag op de Wereldspelen in het Chinese Chengdu een zilveren medaille veroverd. In de finale verloren ze met 23-16 van eeuwige rivaal Nederland.
Voor de Belgian Diamonds was het al de tiende zilveren medaille ooit op de Wereldspelen. Daarnaast behaalden ze ook één keer brons. In Chengdu ging het brons naar Taiwan.
“We weten dat het tegen hen altijd moeilijk is. Het komt hard aan, omdat we onszelf altijd veel druk opleggen: wij willen altijd winnen”, vertelde bondscoach Detlef Elewaut na de wedstrijd. “Zo zijn we deze wedstrijd ook gestart.
Als je droomt van veel en het lukt niet, doet dat wel wat pijn. Maar uiteindelijk mogen we supertevreden zijn. Ik kan alleen maar fier zijn, al hadden we natuurlijk graag goud gehad. Ik heb mijn spelers en speelsters nog niet gesproken, maar ik denk dat ze tegelijkertijd fier en teleurgesteld zijn. Ze hebben het eigenlijk heel goed gedaan. Gisteren kostte de halve finale krachten, terwijl Nederland nog bijna geen energie heeft moeten leveren. Ook tegen Suriname hebben we iets te veel moeten geven en dat betalen we nu allemaal cash.”
Damnquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:16 schreef Starflyer het volgende:
Even wat minder goed nieuws van de Wereldspelen![]()
De Italiaanse oriënteerder Mattia Debertolis is overleden nadat hij vorige week tijdens de Wereldspelen in China in elkaar zakte.
https://www.bbc.com/sport/articles/c24zr5590nvo
Bakker wint om het brons van Unruh, die dus in Parijs en hier individueel vierde werd.quote:Op maandag 11 augustus 2025 05:42 schreef heywoodu het volgende:
Willem Bakker begint prima bij het recurveboogschieten in het veld: vierde in de eerste kwalificatieronde, waar de afstanden tot de doelwitten niet aangegeven worden en dus ingeschat moeten worden. Beste score is voor Florian Unruh, voor de vaste boogschutkijker niet onbekend.
Gaby Schloesser zat er wat minder lekker in, achtste in die eerste ronde. Later vanochtend de ronde waarbij de afstanden wel zijn aangegeven.
Genevieve Bogers in het jiu-jitsu naar de halve finales, die zijn rond 08.45 uur.
Doet Eddy Merckx nog mee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:45 schreef heywoodu het volgende:
Dick Jaspers trouwens gewoon twee keer verloren in de groepsfase en dus niet naar de kwartfinales, dat is wel een domper
Therese Klompenhouwer won alles, domineerde de halve finale en speelt morgen de finale.
De twee finalisten (of Xiao toch in ieder geval) zou je wel moeten kennen als je het snooker redelijk volgt.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doet Eddy Merckx nog mee?
Snooker mogen ze overigens wel afschaffen bij de World Games, ik ken gewoon niemand die meedoet.
Wordt daar ook veel onder water getrokken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 06:18 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaa kwartfinale kanopolo net gewonnen, 19 tegen, toch jammer, 1
Het is soms wel een beetje alsof ze met botskano's varen ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 06:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Wordt daar ook veel onder water getrokken?
Even de kano metertje terug trekken
Lijkt zwemmen welquote:Op zondag 17 augustus 2025 00:35 schreef heywoodu het volgende:
Dan denk je dat het programma van de Wereldspelen soms wat vergezocht is....dat van de Aziatische Spelen van volgend jaar is bekend en bij het paardenspringen hebben ze daar een wedstrijd met hindernissen van 140-150 centimeter en een losse wedstrijd met hindernissen van 150-155 centimeter![]()
Die hoeven dus niet meer terug te komen naar Nederland.quote:Op zondag 17 augustus 2025 10:37 schreef heywoodu het volgende:
Beachkorfbalfinale was zowaar geweldig, Nederland - Taiwan, razendspannend en.....WE hebben verloren
In de laatste seconde gooit een Taiwanees op 6-6 van de andere kant van het veld raak, boh
Ach, ik vond het al lang leuk om eens wat korfbal te kijken wat ook daadwerkelijk echt spannend wasquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lijkt zwemmen wel
[..]
Die hoeven dus niet meer terug te komen naar Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |