Ik vind het wel supertof om te zien hoe hard ze door het water vliegenquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
33.81 voor 100 meterWat een gekke sport. Met hun rare snorkels ook
We hebben het aan David Berkoff (de vader van Katie Berkoff, maar dat geheel terzijde) en zijn Berkoff Blastoff te danken dat de FINA daar regels voor is gaan maken in het langebaanzwemmen. Eerst alleen nog voor de rugslag, later voor alle slagen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het wel supertof om te zien hoe hard ze door het water vliegen
Het gaat trouwens nog wat harder bij het onderwaterzwemmen, maar dat is wat minder leuk om te zien want dat is, nou ja, volledig onder water
Deze wist ik zowaarquote:Op zondag 10 augustus 2025 13:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
We hebben het aan David Berkoff (de vader van Katie Berkoff, maar dat geheel terzijde) en zijn Berkoff Blastoff te danken dat de FINA daar regels voor is gaan maken in het langebaanzwemmen. Eerst alleen nog voor de rugslag, later voor alle slagen.
Bekijk deze YouTube-video
Neem je toch even mee op een zondagmiddag
Sow die durft.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:26 schreef heywoodu het volgende:
Kijk deze dan @:Pino112
[ afbeelding ]
Ook zo opmerkelijk Duits, met Brazilië ook als topland, waarbij het dan volgens mij de Duitse gemeenschap is die het daar speelt, en nota bene een WK in Namibiëquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit resulteerde in een al even gevarieerde dag aan medaillewedstrijden morgenquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:14 schreef heywoodu het volgende:
Goede variatie in de halvefinalisten bij het floorball
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |