WE gaan schitteren bij het kanopoloquote:
Ach, zo lang die niet serieus in de buurt komen van een plek op de Olympische Spelen vind ik het helemaal primaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik ben normaal gesproken niet iemand die (serieus) iets niet een sport noemt, maar ik zie hier een paar 'sporten' bijstaan, die de grenzen opzoeken.
Ik zet hem hier nu voor het eerst eens aan, gaat nog niet helemaal soepel - haperingen en steeds van die hele felle dingetjes in het geluid waar je je steeds de tyfus van schrikt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:00 schreef elitair het volgende:
Lopen de streams bij jullie ook steeds vast?
Even op Totallympics forum gelezen en daar klaagt men ook al de hele ochtend ja, het ligt dus in elk geval niet aan jouquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:00 schreef elitair het volgende:
Lopen de streams bij jullie ook steeds vast?
Leuk dat ze eerst beginnen met kanovaren en dan doorgaan met touwtrekken, alsof het bij elkaar hoortquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:48 schreef heywoodu het volgende:
Morgen gaan we touwtrekken jaaaaa
En verder doen WE mee aan karate (daar worden ook gelijk de medailles beslist) en de kanomarathon en korfballen tegen één van de twee gevaarlijke niet-Nederlandse teams en we hebben een reddingszwemmer
[ afbeelding ]
Ja, dat resultaatsysteem is een beetje...matigquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Leuk dat ze eerst beginnen met kanovaren en dan doorgaan met touwtrekken, alsof het bij elkaar hoort
(Followed by)
Gelukkig dan maar dat ze het niet met echte drenkelingen doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:19 schreef heywoodu het volgende:
Roelof Stoetzer kreeg zijn mannequin niet goed aangehaakt bij het keerpunt in het reddingszwemmen, helaas. Wel tof, met de 'fins', 50m in een goede 17 seconden
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ze het niet met echte drenkelingen doen.
Maar dat is alleen in teamverband toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:40 schreef Szura het volgende:
Schloessergod
Over 3 jaar goud ophalen in LA aub
Mixed teams dacht ik, maar ook daar kunnen we hoge ogen gooien. Schloesser/De Laat wonnen al een WB en Europees goud en het jonge duo Willems (21)/Stallen (14) pakte laatst op Papendal goud op de European Grand Prix.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat is alleen in teamverband toch?
Goud pakken met alle vijftien pijlen in de 10 in de finale, bohquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:40 schreef Szura het volgende:
Schloessergod
Over 3 jaar goud ophalen in LA aub
Ik vind het wel supertof om te zien hoe hard ze door het water vliegenquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
33.81 voor 100 meterWat een gekke sport. Met hun rare snorkels ook
We hebben het aan David Berkoff (de vader van Katie Berkoff, maar dat geheel terzijde) en zijn Berkoff Blastoff te danken dat de FINA daar regels voor is gaan maken in het langebaanzwemmen. Eerst alleen nog voor de rugslag, later voor alle slagen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het wel supertof om te zien hoe hard ze door het water vliegen
Het gaat trouwens nog wat harder bij het onderwaterzwemmen, maar dat is wat minder leuk om te zien want dat is, nou ja, volledig onder water
Deze wist ik zowaarquote:Op zondag 10 augustus 2025 13:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
We hebben het aan David Berkoff (de vader van Katie Berkoff, maar dat geheel terzijde) en zijn Berkoff Blastoff te danken dat de FINA daar regels voor is gaan maken in het langebaanzwemmen. Eerst alleen nog voor de rugslag, later voor alle slagen.
Bekijk deze YouTube-video
Neem je toch even mee op een zondagmiddag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |