Het was historische televisiequote:Op vrijdag 5 december 2025 12:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ga kijken. Geen zin in de show er om heen..
Heb het ook gekeken totdat bekend was dat NL nog een play-off land uit europa treft.quote:
Lekker manquote:Op zondag 7 december 2025 08:54 schreef franklop het volgende:
Wat op zich niet erg is, want buren kwamen langs en waren om 01.00 weg na een x aantal drankjes
quote:Op zondag 7 december 2025 20:33 schreef borisz het volgende:
We zijn live!
Olympische Winterspelen 2026 Milaan
Nice!quote:
Vervelend sportweekend voor de boegquote:
Morgen de hele dag alleen met de kleine. Dat wordt weinig sport kijken vrees ik.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Morgen de hele dag alleen met de kleine. Dat wordt weinig sport kijken vrees ik.
Vandaag nog een kansquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Morgen de hele dag alleen met de kleine. Dat wordt weinig sport kijken vrees ik.
Teveel gepropt?quote:Op woensdag 17 december 2025 09:56 schreef franklop het volgende:
Vooral de nacht erna was een feest. Mini opeens naast/in bed en niet veel later moesten we hele bed verschonen om 2 uur snachts
Niet eens!quote:
Ugh wat een ellende.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet eens!
Vermoedelijk koekjes in kerstpakket mevrouw-lob die niet helemaal goed waren. Mevrouw lob had zelf (in mindere mate) last.
Vorig jaar (bij de peuters toen nog) was er een lunch georganiseerd, waarbij de ouders dan de hapjes mochten verzorgen. We waren de enige die iets met kleur en soort van gezond hadden verzorgdquote:Op woensdag 17 december 2025 12:50 schreef mitt het volgende:
[..]
Ugh wat een ellende.
Bij ons hebben ze vanavond kerstdiner. We drukken ze altijd op hun hart vooral niet teveel ranzigheid te eten. Niet normaal wat er allemaal op tafel komt te staan.
Dat is wel kutquote:
Nooit gehad maar voelde wel dat het wat anders was dan bij een normaal virus.quote:
Vandaag voor het eerst dat het niet minder wordt. Dus ik ben tevreden. Maar is niet aan te raden.quote:
Dank!quote:Op maandag 22 december 2025 17:15 schreef Felagund het volgende:
Beterschap nog @:mitt! Hopelijk wordt het nu snel beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |