SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goedermorgen ToT![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mijn schattige motorrugzakjequote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hoop wel een beetje een ergonomische? Want tijdens (langere) wandelingen kan een gewone rugzak flink last gaan geven op de duur.
Die is nu leeg. Het laatste half uur half volIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zo hebben we allemaal wel ons rugzakje. Bij de één zit-ie voller dan bij de ander!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn schattige motorrugzakje
Die is nu leeg. Het laatste half uur half vol![]()
![]()
Ellende voor die mensen daar, gelukkig dat het nu niet echt een vakantieland is
Vrees voor uitbreiding
Artsen wereldwijd waarschuwen voor onbekende verlammingsziekte in Gaza
Artsen uit verschillende landen waarschuwen voor een onbekende verlammingsziekte die rondgaat in Gaza. Patiënten krijgen een infectie en vervolgens kunnen binnen enkele uren de spieren die nodig zijn om adem te halen uitvallen. Meerdere mensen zijn al aan de ziekte overleden. Experts vrezen voor verdere uitbreiding, ook buiten Gaza.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)de-verlammingsziekteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het met je schilderkunsten, nog meer gemaakt?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal wel ons rugzakje. Bij de één zit-ie voller dan bij de ander!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi Vinoquote:
tottedotquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mis pottenbakkenmeisjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik las het net op de Frontpage, ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
Ellende voor die mensen daar, gelukkig dat het nu niet echt een vakantieland is
Vrees voor uitbreiding
Artsen wereldwijd waarschuwen voor onbekende verlammingsziekte in Gaza
Artsen uit verschillende landen waarschuwen voor een onbekende verlammingsziekte die rondgaat in Gaza. Patiënten krijgen een infectie en vervolgens kunnen binnen enkele uren de spieren die nodig zijn om adem te halen uitvallen. Meerdere mensen zijn al aan de ziekte overleden. Experts vrezen voor verdere uitbreiding, ook buiten Gaza.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)de-verlammingsziekte
Ik ga er van uit dat het om een infectie gaat die bij gezonde mensen zonder honger en chronische stress/ellende minder vatbaar zal zijn. Voor verspreiding van de ziekte ben ik niet zo bang, maar voor die mensen daar is het inderdaad weer extra ellende en angst.![]()
ik heb het als eens eerder gevraagd
heeft er iemand wat zin en motivatie over zodat ik het kan overnemen?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je staat weer hoog bovenaan zie ikquote:
Nou ja als de artsen al bang zijn voor uitbreiding buiten gaza ben ik er niet gerust op dat het alleen daar blijftquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las het net op de Frontpage, ja.
Ik ga er van uit dat het om een infectie gaat die bij gezonde mensen zonder honger en chronische stress/ellende minder vatbaar zal zijn. Voor verspreiding van de ziekte ben ik niet zo bang, maar voor die mensen daar is het inderdaad weer extra ellende en angst.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK heb genoeg pak maar watquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:36 schreef Koen66 het volgende:
ik heb het als eens eerder gevraagd
heeft er iemand wat zin en motivatie over zodat ik het kan overnemen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup. HappyCharly heeft opgegevenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je staat weer hoog bovenaan zie ik
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met je schilderkunsten, nog meer gemaakt?
Ben nog druk bezig met deze.![]()
![]()
Als je moet werken dan is dat ook niet te doen een hele nacht opzitten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yup. HappyCharly heeft opgegeven
Er is niet echt animo meer om te winnen lijkt welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk hoor, Mini zal blij verrast zijn als hij terug komtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:39 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben nog druk bezig met deze.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga ik echt wel van uit!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk hoor, Mini zal blij verrast zijn als hij terug komt![]()
![]()
Wanneer komt hij terug?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat ik hem eerst naar de hoek met de Sprunki's en de knuffel mee neem en hem dat laat zien. Daar zie je dan de staart van de slang en dan kan hij die helemaal volgen tot aan de schildering van Dolfje.![]()
![]()
WWe hebben @JustinK nodigquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je moet werken dan is dat ook niet te doen een hele nacht opzitten.
Er is niet echt animo meer om te winnen lijkt welIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Leuk bedacht ToT hij zal vast heel verrast en blij zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:41 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat ik hem eerst naar de hoek met de Sprunki's en de knuffel mee neem en hem dat laat zien. Daar zie je dan de staart van de slang en dan kan hij die helemaal volgen tot aan de schildering van Dolfje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo boodschapjes gedaan en weer verder wandelen
Rugzak vol want de meloenen waren in de aanbieding
O dan heb je nog even om het af te makenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, jammer dat hij weer ineens weg is.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.decathlon.nl/(...)c30-775d81015db7?mc=quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn schattige motorrugzakje
Die is nu leeg. Het laatste half uur half vol
Voor wandelen zou ik zoiets aanraden
Zit ook ruimte in voor een drinkwater zak. Is makkelijker dan zo'n kleine bidon die snel leeg is.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja ik kijk eerst ff in wat voor bui hij zal zijn; als ik hem ophaal bij de ander duurt het soms ff voor hij weer een beetje zichzelf is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk bedacht ToT hij zal vast heel verrast en blij zijn![]()
Ik loop maar 1,5 uurquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.decathlon.nl/(...)c30-775d81015db7?mc=
Voor wandelen zou ik zoiets aanraden
Zit ook ruimte in voor een drinkwater zak. Is makkelijker dan zo'n kleine bidon die snel leeg is.
En dan drink ik niet. Want plassenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Precies.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je nog even om het af te maken
De komende dagen wordt er hier ook nog flink in de badkamer gewerkt, en voor mij zijn dat mooie momenten om weer te gaan schilderen.![]()
Yep, mis het slap lullen wel met hemquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, jammer dat hij weer ineens weg is.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is vaak zo, als ze b ij de ene ouder zijn geweest en ze komen weer terug zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kijk eerst ff in wat voor bui hij zal zijn; als ik hem ophaal bij de ander duurt het soms ff voor hij weer een beetje zichzelf is.
Zag het b ij mijn eigen kinderen en zie het nu ook bij de kleine van mijn dochterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel onverstandig. Je verliest, zeker op warmere dagen, veel vocht. Het eerste wat mij ingeprent werd toen ik begon met langere wandelingenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik loop maar 1,5 uur
En dan drink ik niet. Want plassen
Rust voor je moe wordt
Eet voor je honger krijgt
Drink voor je dorst krijgt
Want anders ben je er al te laat mee.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Bij mij is hij veel spontaner, maar het moet soms even weer op gang komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is vaak zo, als ze b ij de ene ouder zijn geweest en ze komen weer terug zijn.
Zag het b ij mijn eigen kinderen en zie het nu ook bij de kleine van mijn dochter
Hij heeft het nu op vakantie wel erg leuk met de nieuwe partner van zijn moeder.![]()
En pak ieder terrasjequote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heel onverstandig. Je verliest, zeker op warmere dagen, veel vocht. Het eerste wat mij ingeprent werd toen ik begon met langere wandelingen
Rust voor je moe wordt
Want anders ben je er al te laat mee.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze goede pappa hequote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij is hij veel spontaner, maar het moet soms even weer op gang komen.
Hij heeft het nu op vakantie wel erg leuk met de nieuwe partner van zijn moeder.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is het, ze moeten weer op gang k omen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij is hij veel spontaner, maar het moet soms even weer op gang komen.
Hij heeft het nu op vakantie wel erg leuk met de nieuwe partner van zijn moeder.
O je vrouw heeft al een nieuwe partner. Wel fijn dat Mini het daar leuk mee heeft.
Hoe sta jij daar inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik eet en drink van te voren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heel onverstandig. Je verliest, zeker op warmere dagen, veel vocht. Het eerste wat mij ingeprent werd toen ik begon met langere wandelingen
Rust voor je moe wordt
Want anders ben je er al te laat mee.
En moe ben ik niet
Deze man weetquote:
Die kom je in de natuur gebieden niet veel tegenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Doet me deken aan Spaan en Vermegen
Harry was zogenaamd een Griekse Filosoof of zo en moest wijsheden vertellen.
1 daarvan was, en dat heb ik naar vrije interpretatie in een paintje verwerkt:![]()
![]()
Daarom diegene meepakken die je wel tegenkomtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die kom je in de natuur gebieden niet veel tegen
Ja al weer een half jaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het, ze moeten weer op gang k omen.
O je vrouw heeft al een nieuwe partner. Wel fijn dat Mini het daar leuk mee heeft.
Hoe sta jij daar in
Tja moeilijk....aan de ene kant goed aangezien die man een stabiele en positieve factor kan zijn, aan de andere kant doet het me ook wat pijn dat iemand anders mijn rol daar zo overneemt, en het is ook de vraag hoe lang ze bij elkaar zullen zijn.
Als Mini een sterke band met hem ontwikkelt en de relatie gaat uit, dan is het een enorme klap voor hem.![]()
Dat zei je idd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
Als ik drink onderweg moet ik zoveel plassen ook![]()
![]()
Ja ik snap je helemaal, is ook moeilijk om te zien. Ja maar datzelfde zal hij hebben als jij een relatie krijgt en dat gaat over.. Nergens is zeker dat een relatie standhoud helaas.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja al weer een half jaar.
Tja moeilijk....aan de ene kant goed aangezien die man een stabiele en positieve factor kan zijn, aan de andere kant doet het me ook wat pijn dat iemand anders mijn rol daar zo overneemt, en het is ook de vraag hoe lang ze bij elkaar zullen zijn.
Als Mini een sterke band met hem ontwikkelt en de relatie gaat uit, dan is het een enorme klap voor hem.
Voor Mini wel fijn dat het iemand is die hij mag. Voor jou is het een ander verhaal, ik snap dat wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Stevenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:53 schreef StevenHyde het volgende:
Ook namens mij een goeiemorgen voor dot (en iedereen)
Ja meestal wel. En bij de airborne kom je langs genoeg cafés en restaurants ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
Langs georganiseerde wandeltocht staan plees tochIk heb er één en ik ben er trots op
Goedemorgenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:53 schreef StevenHyde het volgende:
snorlax wakker gemaakt en warme melk gegevenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stevenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:53 schreef StevenHyde het volgende:
Like gegevenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
snorlax wakker gemaakt en warme melk gegeven![]()
![]()
Ja nee preciesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
4161 stappenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oh nee de bodem van de rode voerbak is zichtbaar
van de poesjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waarom laat je die beestjes verhongeren man3quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh nee de bodem van de rode voerbak is zichtbaar
van de poesjesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja ik weet hetquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waarom laat je die beestjes verhongeren man3![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
horloge maar aan de oplader
nog even bestellingen inpakken en dan ontbijtenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar krijgen ze vieze poepjes vanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik zou ook liever natvoer hebbenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die van mij eten heel de dag droogvoer en dan zet ik rond 17 uur een bordje natvoer neer en die gaat ook op.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Bij mij is het droogvoer 4lifeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En als ik ze nat geef dan kotsen ze het er meestal weer uit
Ik geef ze ook altijd droogvoer
Behalve als ze zo braaf zijn geweest een rondje rond de buurt mee te lopen, dan krijgen ze natvoer.![]()
Had ie maar geen merkkat moeten wordenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
het is lekker moestuin weerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, niet heel goed geslapen maar het moet er maar mee door voor vandaag.
*Lust geen koffie*![]()
nog steeds mooiquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
10.350 maar
Ik heb langzaam gelopen.
dacht dat je 2 uur deedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wandel vanavond nog half uurtje of 3 kwartier.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog steeds mooi
dacht dat je 2 uur deed
Rondjes van 2 uur is moeilijk in te schatten hier
ah ja
ik durf geen twee uur rondes te doen, heb geleerd dat twee keer de helft beter is
of ik loop naar een plek waar ik met het ov terug kanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
2 keer de helftquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
ah ja
ik durf geen twee uur rondes te doen, heb geleerd dat twee keer de helft beter is
of ik loop naar een plek waar ik met het ov terug kan![]()
Dat wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is lekker moestuin weer
Ik had nog wat werk mee naar huis genomen dat ik zo even ga doen.Kan ik het hopelijk op m'n werk droppen als ik naar m'n tuintje ga.
🐙![]()
wachten tot de lamineerder piep piep piep zegt is lang wachten mensenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
pas op hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat wel.
Ik had nog wat werk mee naar huis genomen dat ik zo even ga doen.Kan ik het hopelijk op m'n werk droppen als ik naar m'n tuintje ga.
dat soort grappen kun je ruzie met je vrouw krijgenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pas op hoor
dat soort grappen kun je ruzie met je vrouw krijgen
🐙![]()
ja dudje had het gisteren zwaar met de exvrouwquote:
want soms als het kind er is, dan gaan we naar de sportschool
en als het kind er is, dan moet je toch tijd doorbrengen met het kind?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ja. Alsof je de hele dag daar zit ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja dudje had het gisteren zwaar met de exvrouw
want soms als het kind er is, dan gaan we naar de sportschool
en als het kind er is, dan moet je toch tijd doorbrengen met het kind?🐙![]()
kan niet eens, de openingstijden in het weekend zijn beperktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed idee.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
man ik moet nog ontbijten🐙![]()
MogguhhDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ik ben al uren op kantoor….quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
man ik moet nog ontbijten
How can I make this topic about me?![]()
Het is tijd...Don't follow me. I am lost too
Jeetje..quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
Don't follow me. I am lost too
![]()
Weer poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wat een ochtend, kat besluit aan mijn voet te likken
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Kat met fetishquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
wat een ochtend, kat besluit aan mijn voet te likkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
lekker hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
wat een ochtend, kat besluit aan mijn voet te likken
Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:40 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben aan het sparen voor een high speed DVD writer.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
Geen geldquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:40 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben aan het sparen voor een high speed DVD writer.
Wat ga je erop writen dan
![]()
![]()
quote:quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Wat ga je erop writen dan
In zijn spel wel.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Illegale filmsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Wat ga je erop writen dan![]()
![]()
![]()
http://www.torn.comquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja weet ik veel
Wat voor spel speel je dan @:koningwouter ?![]()
![]()
![]()
Zit bij een mafia familie, en we hebben een oorlog morgenavond.
Aangezien ik level 8 ben moet ik zo snel mogelijk het ziekenhuis in zodat de vijand geen punten kan scoren.![]()
Dat deed ik vroeger irlquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nog 9 levels en dan kan ik een shop opzetten om illegale dvd's te verkopen
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan de schijven in duitsland halen want dat was goedkoperHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik kijk bijna nooit tv dus als ik even tv wil kijken neem ik een trial abbo van 24 uur op een tijdelijk emailadres![]()
![]()
Gewoon online met 1000 tegelijk. Ik had ook zo'n printer, dan kon je op de cd het etiket printen, niet van echt te onderscheidenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
en dan de schijven in duitsland halen want dat was goedkoperIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oeh dat doet me denken aan LEGO stickers plakken. Ook zo'n ellende.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon online met 1000 tegelijk. Ik had ook zo'n printer, dan kon je op de cd het etiket printen, niet van echt te onderscheiden![]()
branders los van de pc waar je kopies mee kon trekken ookquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon online met 1000 tegelijk. Ik had ook zo'n printer, dan kon je op de cd het etiket printen, niet van echt te onderscheidenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bolkdagje.Don't follow me. I am lost too
dacht dat je dat juist leuk vondquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh dat doet me denken aan LEGO stickers plakken. Ook zo'n ellende.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mooie tijden, heb daar wel een paar vakanties mee verdiend. Ik heb nu niet eens meer een branderquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
branders los van de pc waar je kopies mee kon trekken ookIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
LEGO bouwen is leuk. Stickers ben ik een ramp in. En je hebt maar een kans om het goed te doen, als hij scheef zit moet je pulken en beschadig je de sticker.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dacht dat je dat juist leuk vond
Nee niet mijn favo bezigheid.![]()
![]()
![]()
samequote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mooie tijden, heb daar wel een paar vakanties mee verdiend. Ik heb nu niet eens meer een brander
als ik nu ergens een dvd in wil stoppen moet ik al zoekenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Laptops van tegenwoordig hebben niet eens meer een drive aan boort...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mooie tijden, heb daar wel een paar vakanties mee verdiend. Ik heb nu niet eens meer een brander![]()
maar het maakt jouw bouwwerk uniekquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
LEGO bouwen is leuk. Stickers ben ik een ramp in. En je hebt maar een kans om het goed te doen, als hij scheef zit moet je pulken en beschadig je de sticker.
Nee niet mijn favo bezigheid.
*Lust geen koffie*![]()
dat bedoel ik jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Laptops van tegenwoordig hebben niet eens meer een drive aan boort...
heb nog een oude dikke laptop die ik voor de etsy gebruik, die heeft er een
maar de andere laptop niet
de pc niet
dus nu is er nog de ps4Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
Mijn pc heeft dat ook niet, alleen wat extra USBsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Laptops van tegenwoordig hebben niet eens meer een drive aan boort...Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oke bestellingen weggewerkt
ontbijt gegeten
ontbijt ingevoerd
tijd om aan te kledenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
context man contextquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:52 schreef KoningWouter het volgende:
Nog 8 minuten en dan ga ik iemand overvallen.
*Lust geen koffie*![]()
Ik niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
same
als ik nu ergens een dvd in wil stoppen moet ik al zoeken🐙![]()
Consoles hebben idd nog wel drives maar ik zie ook wel gebeuren dat dat op een gegeven moment volledig naar downloaden gaat en dus geen drive meer.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat bedoel ik ja
heb nog een oude dikke laptop die ik voor de etsy gebruik, die heeft er een
maar de andere laptop niet
de pc niet
dus nu is er nog de ps4
Wij hebben expliciet een PS5 met drive gekocht, ook omdat we nog veel oude spellen hebben voor de 4 die daarop gespeeld kunnen worden.![]()
Terug naar deze dingenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mijn pc heeft dat ook niet, alleen wat extra USBs![]()
![]()
![]()
![]()
mijn zusje dacht dat dit een 3d print was van de opslaan knopquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Terug naar deze dingen
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn zusje dacht dat dit een 3d print was van de opslaan knop![]()
![]()
tbf de floppy die ik heb is nog van mijn oudoom die bij de NS werkte
het treinrooster van 2001 staat eropHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
If a player told you about TORN, who was it?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Terug naar deze dingen
[ afbeelding ]
Ik natuurlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
If a player told you about TORN, who was it?![]()
Heb er ook nog wel wat liggen van vroeger. Wel eens benieuwd of de data nog steeds uit te lezen is. Heb alleen geen drive ervoor dus wordt lastig.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
tbf de floppy die ik heb is nog van mijn oudoom die bij de NS werkte
het treinrooster van 2001 staat erop
En ik ga geen oude PC aanschaffen, vind emulatie net wat makkelijker.![]()
Ik heb nog geen klachten gehad.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je dat goed ja?
dvds in dingen stoppen🐙![]()
Yupquote:
You have successfully referred Loveislikeakiss. Once they have validated, they will be added to your referral list and you will start earning rewards from them as they level up.
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mogguhh Fruitquote:
Heer Versquote:
Freon from Harns.quote:
Pas een beetje op met de newbie chat. In ieder geval ik zoek daar mijn targets om te overvallen uit.quote:![]()
![]()
Ik neig weer naar een 3/4Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer MT6quote:
Hoe is het?quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Dikke prima. En bij u?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
moet gewoon vragen beantwoorden om een baan te krijgen in dit spelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja net echt toch.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
moet gewoon vragen beantwoorden om een baan te krijgen in dit spel
Welke baan wil je doen? Ik zit bij het leger. Krijg je strength boost van![]()
Categorie 3 en 4quote:
ja ik dacht ook leger is het handigstequote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja net echt toch.
Welke baan wil je doen? Ik zit bij het leger. Krijg je strength boost vanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
4 is ook wel fijnquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan jij gewoon.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
moet gewoon vragen beantwoorden om een baan te krijgen in dit spel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik heb wel de antwoorden opgezocht. Als je faalt voor het interview moet je een dag wachten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja ik dacht ook leger is het handigste![]()
En anders heb je ChatGPT nogIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
It gietquote:Don't follow me. I am lost too
Chad Deppity.quote:
Of Copilot
[ Bericht 17% gewijzigd door gebrokenglas op 06-08-2025 10:10:29 ]How can I make this topic about me?![]()
Oan ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou mooi zijn.quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon stompenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niet dood gaan hequote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:06 schreef KoningWouter het volgende:
Wel bijna dood gegaan net bij de overval. Had 3 life over.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zal eens kijkenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je die wel equipped vanuit het items lijstje links in het menu?
tevens
nudist?
*Lust geen koffie*![]()
Ff voorzichtig aan dan maarquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb het overleefd. Alleen duurt het nu weer anderhalf uur voordat ik op full life zit.
Haha ja geen idee waarom dat er staat. Volgens mij hebben ze dat van de faction bedacht en dat staat dus onder mijn naam.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zal eens kijken
tevens
nudist?
[ link | afbeelding ]![]()
Hoi kree.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zal eens kijken
tevens
nudist?
[ link | afbeelding ]
Gewoon lekker helikopteren jatochquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja geen idee waarom dat er staat. Volgens mij hebben ze dat van de faction bedacht en dat staat dus onder mijn naam.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daarom!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon lekker helikopteren jatoch![]()
OlaDon't follow me. I am lost too
Ja als je dan de dummy gaat aanvallen staat hij naast je poppetje. Als je daar op klikt slaat hij.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb hem equipped staan bij melee![]()
![]()
ik ben op de profielpagina van de dummy, ik zie niets van mezelf daarquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja als je dan de dummy gaat aanvallen staat hij naast je poppetje. Als je daar op klikt slaat hij.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
Staat Vino nou nog te douchen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna volIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is even geleden maar wat is de missie? Die aanvallen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben op de profielpagina van de dummy, ik zie niets van mezelf daar
Want op het profiel zie je dan rechts een knop met een pistooltje. Daarmee kun je de aanval starten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: