SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goedermorgen ToT![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mijn schattige motorrugzakjequote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hoop wel een beetje een ergonomische? Want tijdens (langere) wandelingen kan een gewone rugzak flink last gaan geven op de duur.
Die is nu leeg. Het laatste half uur half volIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zo hebben we allemaal wel ons rugzakje. Bij de één zit-ie voller dan bij de ander!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn schattige motorrugzakje
Die is nu leeg. Het laatste half uur half vol![]()
![]()
Ellende voor die mensen daar, gelukkig dat het nu niet echt een vakantieland is
Vrees voor uitbreiding
Artsen wereldwijd waarschuwen voor onbekende verlammingsziekte in Gaza
Artsen uit verschillende landen waarschuwen voor een onbekende verlammingsziekte die rondgaat in Gaza. Patiënten krijgen een infectie en vervolgens kunnen binnen enkele uren de spieren die nodig zijn om adem te halen uitvallen. Meerdere mensen zijn al aan de ziekte overleden. Experts vrezen voor verdere uitbreiding, ook buiten Gaza.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)de-verlammingsziekteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het met je schilderkunsten, nog meer gemaakt?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal wel ons rugzakje. Bij de één zit-ie voller dan bij de ander!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi Vinoquote:
tottedotquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mis pottenbakkenmeisjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik las het net op de Frontpage, ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
Ellende voor die mensen daar, gelukkig dat het nu niet echt een vakantieland is
Vrees voor uitbreiding
Artsen wereldwijd waarschuwen voor onbekende verlammingsziekte in Gaza
Artsen uit verschillende landen waarschuwen voor een onbekende verlammingsziekte die rondgaat in Gaza. Patiënten krijgen een infectie en vervolgens kunnen binnen enkele uren de spieren die nodig zijn om adem te halen uitvallen. Meerdere mensen zijn al aan de ziekte overleden. Experts vrezen voor verdere uitbreiding, ook buiten Gaza.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)de-verlammingsziekte
Ik ga er van uit dat het om een infectie gaat die bij gezonde mensen zonder honger en chronische stress/ellende minder vatbaar zal zijn. Voor verspreiding van de ziekte ben ik niet zo bang, maar voor die mensen daar is het inderdaad weer extra ellende en angst.![]()
ik heb het als eens eerder gevraagd
heeft er iemand wat zin en motivatie over zodat ik het kan overnemen?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je staat weer hoog bovenaan zie ikquote:
Nou ja als de artsen al bang zijn voor uitbreiding buiten gaza ben ik er niet gerust op dat het alleen daar blijftquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las het net op de Frontpage, ja.
Ik ga er van uit dat het om een infectie gaat die bij gezonde mensen zonder honger en chronische stress/ellende minder vatbaar zal zijn. Voor verspreiding van de ziekte ben ik niet zo bang, maar voor die mensen daar is het inderdaad weer extra ellende en angst.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK heb genoeg pak maar watquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:36 schreef Koen66 het volgende:
ik heb het als eens eerder gevraagd
heeft er iemand wat zin en motivatie over zodat ik het kan overnemen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup. HappyCharly heeft opgegevenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je staat weer hoog bovenaan zie ik
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met je schilderkunsten, nog meer gemaakt?
Ben nog druk bezig met deze.![]()
![]()
Als je moet werken dan is dat ook niet te doen een hele nacht opzitten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yup. HappyCharly heeft opgegeven
Er is niet echt animo meer om te winnen lijkt welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk hoor, Mini zal blij verrast zijn als hij terug komtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:39 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben nog druk bezig met deze.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga ik echt wel van uit!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk hoor, Mini zal blij verrast zijn als hij terug komt![]()
![]()
Wanneer komt hij terug?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat ik hem eerst naar de hoek met de Sprunki's en de knuffel mee neem en hem dat laat zien. Daar zie je dan de staart van de slang en dan kan hij die helemaal volgen tot aan de schildering van Dolfje.![]()
![]()
WWe hebben @JustinK nodigquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je moet werken dan is dat ook niet te doen een hele nacht opzitten.
Er is niet echt animo meer om te winnen lijkt welIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Leuk bedacht ToT hij zal vast heel verrast en blij zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:41 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat ik hem eerst naar de hoek met de Sprunki's en de knuffel mee neem en hem dat laat zien. Daar zie je dan de staart van de slang en dan kan hij die helemaal volgen tot aan de schildering van Dolfje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo boodschapjes gedaan en weer verder wandelen
Rugzak vol want de meloenen waren in de aanbieding
O dan heb je nog even om het af te makenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, jammer dat hij weer ineens weg is.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.decathlon.nl/(...)c30-775d81015db7?mc=quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn schattige motorrugzakje
Die is nu leeg. Het laatste half uur half vol
Voor wandelen zou ik zoiets aanraden
Zit ook ruimte in voor een drinkwater zak. Is makkelijker dan zo'n kleine bidon die snel leeg is.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja ik kijk eerst ff in wat voor bui hij zal zijn; als ik hem ophaal bij de ander duurt het soms ff voor hij weer een beetje zichzelf is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk bedacht ToT hij zal vast heel verrast en blij zijn![]()
Ik loop maar 1,5 uurquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.decathlon.nl/(...)c30-775d81015db7?mc=
Voor wandelen zou ik zoiets aanraden
Zit ook ruimte in voor een drinkwater zak. Is makkelijker dan zo'n kleine bidon die snel leeg is.
En dan drink ik niet. Want plassenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Precies.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je nog even om het af te maken
De komende dagen wordt er hier ook nog flink in de badkamer gewerkt, en voor mij zijn dat mooie momenten om weer te gaan schilderen.![]()
Yep, mis het slap lullen wel met hemquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, jammer dat hij weer ineens weg is.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is vaak zo, als ze b ij de ene ouder zijn geweest en ze komen weer terug zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kijk eerst ff in wat voor bui hij zal zijn; als ik hem ophaal bij de ander duurt het soms ff voor hij weer een beetje zichzelf is.
Zag het b ij mijn eigen kinderen en zie het nu ook bij de kleine van mijn dochterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel onverstandig. Je verliest, zeker op warmere dagen, veel vocht. Het eerste wat mij ingeprent werd toen ik begon met langere wandelingenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik loop maar 1,5 uur
En dan drink ik niet. Want plassen
Rust voor je moe wordt
Eet voor je honger krijgt
Drink voor je dorst krijgt
Want anders ben je er al te laat mee.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Bij mij is hij veel spontaner, maar het moet soms even weer op gang komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is vaak zo, als ze b ij de ene ouder zijn geweest en ze komen weer terug zijn.
Zag het b ij mijn eigen kinderen en zie het nu ook bij de kleine van mijn dochter
Hij heeft het nu op vakantie wel erg leuk met de nieuwe partner van zijn moeder.![]()
En pak ieder terrasjequote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heel onverstandig. Je verliest, zeker op warmere dagen, veel vocht. Het eerste wat mij ingeprent werd toen ik begon met langere wandelingen
Rust voor je moe wordt
Want anders ben je er al te laat mee.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze goede pappa hequote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij is hij veel spontaner, maar het moet soms even weer op gang komen.
Hij heeft het nu op vakantie wel erg leuk met de nieuwe partner van zijn moeder.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is het, ze moeten weer op gang k omen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij is hij veel spontaner, maar het moet soms even weer op gang komen.
Hij heeft het nu op vakantie wel erg leuk met de nieuwe partner van zijn moeder.
O je vrouw heeft al een nieuwe partner. Wel fijn dat Mini het daar leuk mee heeft.
Hoe sta jij daar inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik eet en drink van te voren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heel onverstandig. Je verliest, zeker op warmere dagen, veel vocht. Het eerste wat mij ingeprent werd toen ik begon met langere wandelingen
Rust voor je moe wordt
Want anders ben je er al te laat mee.
En moe ben ik niet
Deze man weetquote:
Die kom je in de natuur gebieden niet veel tegenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Doet me deken aan Spaan en Vermegen
Harry was zogenaamd een Griekse Filosoof of zo en moest wijsheden vertellen.
1 daarvan was, en dat heb ik naar vrije interpretatie in een paintje verwerkt:![]()
![]()
Daarom diegene meepakken die je wel tegenkomtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die kom je in de natuur gebieden niet veel tegen
Ja al weer een half jaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het, ze moeten weer op gang k omen.
O je vrouw heeft al een nieuwe partner. Wel fijn dat Mini het daar leuk mee heeft.
Hoe sta jij daar in
Tja moeilijk....aan de ene kant goed aangezien die man een stabiele en positieve factor kan zijn, aan de andere kant doet het me ook wat pijn dat iemand anders mijn rol daar zo overneemt, en het is ook de vraag hoe lang ze bij elkaar zullen zijn.
Als Mini een sterke band met hem ontwikkelt en de relatie gaat uit, dan is het een enorme klap voor hem.![]()
Dat zei je idd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
Als ik drink onderweg moet ik zoveel plassen ook![]()
![]()
Ja ik snap je helemaal, is ook moeilijk om te zien. Ja maar datzelfde zal hij hebben als jij een relatie krijgt en dat gaat over.. Nergens is zeker dat een relatie standhoud helaas.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja al weer een half jaar.
Tja moeilijk....aan de ene kant goed aangezien die man een stabiele en positieve factor kan zijn, aan de andere kant doet het me ook wat pijn dat iemand anders mijn rol daar zo overneemt, en het is ook de vraag hoe lang ze bij elkaar zullen zijn.
Als Mini een sterke band met hem ontwikkelt en de relatie gaat uit, dan is het een enorme klap voor hem.
Voor Mini wel fijn dat het iemand is die hij mag. Voor jou is het een ander verhaal, ik snap dat wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Stevenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:53 schreef StevenHyde het volgende:
Ook namens mij een goeiemorgen voor dot (en iedereen)
Ja meestal wel. En bij de airborne kom je langs genoeg cafés en restaurants ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
Langs georganiseerde wandeltocht staan plees tochIk heb er één en ik ben er trots op
Goedemorgenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:53 schreef StevenHyde het volgende:
snorlax wakker gemaakt en warme melk gegevenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stevenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:53 schreef StevenHyde het volgende:
Like gegevenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
snorlax wakker gemaakt en warme melk gegeven![]()
![]()
Ja nee preciesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
4161 stappenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oh nee de bodem van de rode voerbak is zichtbaar
van de poesjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waarom laat je die beestjes verhongeren man3quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh nee de bodem van de rode voerbak is zichtbaar
van de poesjesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja ik weet hetquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waarom laat je die beestjes verhongeren man3![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
horloge maar aan de oplader
nog even bestellingen inpakken en dan ontbijtenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar krijgen ze vieze poepjes vanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik zou ook liever natvoer hebbenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die van mij eten heel de dag droogvoer en dan zet ik rond 17 uur een bordje natvoer neer en die gaat ook op.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Bij mij is het droogvoer 4lifeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En als ik ze nat geef dan kotsen ze het er meestal weer uit
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: