Inderdaad, het weergeven van een droombeeld kan een vorm van kunst zijn. In het geval van een zeemeermin lijkt me dat sowieso het geval te zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:03 schreef Hexagon het volgende:
Overigens
’Mannelijke fantasie van wat een vrouwenlichaam zou moeten zijn’
Dat is toch ook gewoon onderdeel van kunst? Je fantasie laten werken?
En voor de verandering eens geen puntige knieën.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:42 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Dat beeld heeft wel lekkere tieten
Urk?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef Hexagon het volgende:
Kan niet een Nederlandse gemeente dat beeld overnemen?
Sterker noch, een zeemeermin is een zeemannelijke fantasie en bestaat niet echt, en heeft geen vrouwenlichaam maar dat van een zeemeermin.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:03 schreef Hexagon het volgende:
Overigens
’Mannelijke fantasie van wat een vrouwenlichaam zou moeten zijn’
Dat is toch ook gewoon onderdeel van kunst? Je fantasie laten werken?
Ze maar hier in Den Helder neer hoor. Aan drie kanten zee, mogelijkheden genoeg.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef Hexagon het volgende:
De helft vindt het niet mooi?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En daar nog achteraan: teveel gericht op wat mannen mooi vinden.
Nee, we moeten vooral beelden maken die de helft van de bevolking niet kan bekoren…
Nog afgezien van dat het onwaar is. Want het is zeker niet zo dat alle mannen grote borsten mooi vinden.
Om den helder af te steken en weg te duwen ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze maar hier in Den Helder neer hoor. Aan drie kanten zee, mogelijkheden genoeg.
Precies. Genoeg andere zaken om je druk om te maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De helft vindt het niet mooi?
Heb je bewijs?
Daarmee, ik vind al die moderne kunstwerken in de openbare ruimte ook meestal geen moer aan. Ga ik lopen mekkeren dat het weg moet? Nee. Ik denk er het mijne van, loop door en kijk er niet meer naar.
Zouden er meer moeten doen.
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De helft vindt het niet mooi?
Heb je bewijs?
Daarmee, ik vind al die moderne kunstwerken in de openbare ruimte ook meestal geen moer aan. Ga ik lopen mekkeren dat het weg moet? Nee. Ik denk er het mijne van, loop door en kijk er niet meer naar.
Zouden er meer moeten doen.
Heb me altijd afgevraagd hoe dit soort wezens zich voortplanten. Want: half vis, half zoogdier.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sterker noch, een zeemeermin is een zeemannelijke fantasie en bestaat niet echt, en heeft geen vrouwenlichaam maar dat van een zeemeermin.
Aan de onderkant is het een vis, dus zoals een vis lijkt me.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heb me altijd afgevraagd hoe dit soort wezens zich voortplanten. Want: half vis, half zoogdier.
Goh, wat origineel ben je.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Om den helder af te steken en weg te duwen ja.
Aaaaaaah zo!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt.
Het commentaar op dit beeld is dat het beeld een vrouwbeeld (zeemeerminbeeld...) vertegenwoordigd zoals mannen vrouwen graag zien. Daarop is mijn commentaar dat het vrij zot is om te zeggen: mannen vinden dit mooi, dus dat mag niet. Moeten beelden dan zo gemaakt worden dat mannen (de helft van de wereldbevolking) het niet mooi vinden?
Woke, feminisme, religie, angstige ambtenaren, deugdenken, vergeet ik nog iets.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 03:37 schreef michaelmoore het volgende:
het is een kenmerk van een verouderende sexloze samenleving dat ze een afkeer van bloot ontwikkeld, het omgekeerde deed zich voor in de jaren 60 van de vorige eeuw
Hoe orale seks ruikt lijkt mij dan weer minder raadselachtig.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heb me altijd afgevraagd hoe dit soort wezens zich voortplanten. Want: half vis, half zoogdier.
Stel je voor; Asha t B. als zeemeermin.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt.
Het commentaar op dit beeld is dat het beeld een vrouwbeeld (zeemeerminbeeld...) vertegenwoordigd zoals mannen vrouwen graag zien. Daarop is mijn commentaar dat het vrij zot is om te zeggen: mannen vinden dit mooi, dus dat mag niet. Moeten beelden dan zo gemaakt worden dat mannen (de helft van de wereldbevolking) het niet mooi vinden?
Ik heb wel plek.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef Hexagon het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |