SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anel in de basis morgen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg sterk, maar ik laat mij graag verrassen.
Het kan de Hancko of Soren Larsen kant op, wat dat betreft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Anel in de basis morgen.
Een aankoop die je een shirtje aan doet en direct mee kan doen. Daar houden we van.
Het moet allemaal nog blijken hoe de puzzelstukjes in elkaar gaan vallenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan de Hancko of Soren Larsen kant op, wat dat betreft.
Ik moet altijd enorm lachen als mensen zoals Willem Vissers enorm boos worden als hij met een realistisch wedstrijdplan succes heeft. Men zal en moet aanvallen en DOELPUNTEN MAKEN. Het chips en cola volk moet vermaakt worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:19 schreef Scrummie het volgende:
MourinhoGod. Altijd al een prima gozer gevonden
Volgens mij doet hij dit iedere keer, om vervolgens voor de return in eigen huis het vuurtje op te poken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:16 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Gaat ‘ie nu ineens sympathiek zitten lopen te doen
quote:Ahmedhod¸ić speelgerechtigd voor Champions League-duels met Fenerbahçe
vandaag, 20:19 91 reacties
Feyenoord heeft Anel Ahmedhod¸ić op tijd ingeschreven voor de derde voorronde van de Champions League. De centrale verdediger, die dinsdag werd overgenomen van Sheffield United, is speelgerechtigd voor het tweeluik met Fenerbahçe.
De Rotterdammers werkten de afgelopen dagen met man en macht om de transfer van Ahmedhod¸ić af te ronden en alle benodigde formaliteiten voor zijn registratie op tijd in orde te krijgen. Mede dankzij de hulp van de KNVB kon Feyenoord de inschrijving voor de deadline voltooien, waardoor de verdediger woensdagavond al zijn debuut kan maken in De Kuip.
Direct inzetbaar
Trainer Robin van Persie ziet in Ahmedhod¸ić een belangrijke versterking voor het hart van de defensie, na het vertrek van Dávid Hancko en blessureproblemen bij andere centrumverdedigers. De fysiek sterke mandekker moet direct klaarstaan om een rol van betekenis te spelen in de jacht op een plek in de play-offs van het miljardenbal.
''Hij komt fris binnen, al kun je er ook voor kiezen om met hem toe te werken naar het weekend'', besprak Van Persie tijdens de persconferentie een mogelijke basisplaats. ''Anel heeft ervaring in het Championship en de Premier League. Dat is een plusje. Zijn Engels is heel goed, dus dat is makkelijker communiceren. En als hij start, dan heeft hij een topper naast zich staan, die ook gewend is om een verdediging te leiden.
Ik vond het zeker de laatste jaren juist wel een zwaktebod bij hem. Dat je met een club met ongeveer vier keer het budget van je meeste tegenstanders ternauwernood succes boekt met onsympathiek afbraakvoetbal, tja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet altijd enorm lachen als mensen zoals Willem Vissers enorm boos worden als hij met een realistisch wedstrijdplan succes heeft. Men zal en moet aanvallen en DOELPUNTEN MAKEN. Het chips en cola volk moet vermaakt worden.
Laatste jaren wel minder natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:17 schreef hhh38 het volgende:
MATCHDAYIk ben vooral blij dat het weer begint allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar omdat je zowel bij verlies tegen Fenerbahce als bij verlies in de volgende ronde uit gaat komen in de poulefase van de Europa League (iets wat ik tot een paar weken geleden trouwens niet eens wist), zit ik er vooral bij van "tja, misschien maar verliezen van Fener, van Benfica win je over 2 wedstrijden toch niet, dan lekker die 2 potjes uitsparen"Al zal dat wel anders zijn zodra het eerste fluitsignaal geklonken heeft
![]()
Of je denkt gewoon voor 1 keer aan het landsbelang en wint gewoon die potjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat het weer begint allemaal
Maar omdat je zowel bij verlies tegen Fenerbahce als bij verlies in de volgende ronde uit gaat komen in de poulefase van de Europa League (iets wat ik tot een paar weken geleden trouwens niet eens wist), zit ik er vooral bij van "tja, misschien maar verliezen van Fener, van Benfica win je over 2 wedstrijden toch niet, dan lekker die 2 potjes uitsparen"Al zal dat wel anders zijn zodra het eerste fluitsignaal geklonken heeft
Landsbelangquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Of je denkt gewoon voor 1 keer aan het landsbelang en wint gewoon die potjes.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Of je denkt gewoon voor 1 keer aan het landsbelang en wint gewoon die potjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |