SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zeer herkenbaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:44 schreef Dr_Flash het volgende: Godverdomme zeg ik spreek toch geen Spaans of zo??
Doe gewoon wat ik je vraag, hoe moeilijk moet het zijn? Ik ben letterlijk dagnelang bezig geweest om een hele mappenstructuur op Sharepoint in te richten met alle rechten. Ik vraag mensen om de bewijsstukken / documenten in de betreffende mapjes op Sharepoint te plaatsen. Wat gebeurt er? Antwoorden op dat mailtje met de documenten als attachment. Niet alle documenten natuurlijk. EN ook nog wat documenten waar niet om gevraagd was. HOPPA Zoek het maar uit. Documenten die als attachment in het ticketsysteem geplaatst worden. Heb ik allemaal niet om gevraagd, heb ik allemaal NOG meer werk aan en ik was al lichtelijk gestoord van die mensonterende hersenverrotting die "externe audit" heet. Nog eentje. Biljetjesgazet. Komende nummer gaat over de geldzuivering in Nederland in 1945 i.v.m. 80 jaar bevrijding. Wat krijg ik? "Ik weet niks van de geldzuivering in Nederland in 1945 maar hier heb je een stuk over de geldzuivering in Tanzania in 1992". Als ik nogeens wat vraag, hou me tegen
![]()
Ik speel zowat de hele dag tussendoor Star Trek Fleet Command. Kan op PC, tablet en telefoon. Handig is dat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deden we vroeger op kantoor wel eens op de vrijdagmiddag, al was Red Alert 2 nog leuker om te doen
Wij maakten er met collega's gewoon een soort LAN-party van inclusief borrels en snacksquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik speel zowat de hele dag tussendoor Star Trek Fleet Command. Kan op PC, tablet en telefoon. Handig is dat.
Gewoon melden bij de Autoriteit Persoonsgegevens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Zeer herkenbaar.Of dan stuur je een link mee, zodat ze de bestanden beveiligd terug kunnen sturen. Nee hoor, gewoon als bijlage erbij. AVG, nee, daar doen we niet aan.
Die van de GLA waren leukerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was Generals als je met China speelde.
AVG? Nee vanavond eten we curry met rijstquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zeer herkenbaar.Of dan stuur je een link mee, zodat ze de bestanden beveiligd terug kunnen sturen. Nee hoor, gewoon als bijlage erbij. AVG, nee, daar doen we niet aan.
Zou ook AGV moeten zijn hihahoquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
AVG? Nee vanavond eten we curry met rijst
quote:
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
maar vanavond heb ik rundquote:
zeker. en een kolfje maisquote:
'Armeense voeger met bakkerij in Rusland' klinkt wel wat discutabelquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
1 van die Armeense voeger had vroeger een eigen bakkerij in Rusland
En hij vindt mijn keekses erg lekker
Ookquote:
Ja dat voegt niet helemaalquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Armeense voeger met bakkerij in Rusland' klinkt wel wat discutabel
het is een hüftensteak (want van de kaufland) dus volgens google is het een rumpsteak of sirloinsteakquote:
Als het maar geen huftersteak isquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is een hüftensteak (want van de kaufland) dus volgens google is het een rumpsteak of sirloinsteak
Geen idee, ik heb nooit hufter gegeten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het maar geen huftersteak is
Biefstukje dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is een hüftensteak (want van de kaufland) dus volgens google is het een rumpsteak of sirloinsteak
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nooit hufter gegeten.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Over een paar weekjes in Texas kijken of ik een goede beef brisket van de BBQ kan scoren![]()
[ afbeelding ]
Misschien dat ze dat daar ook daadwerkelijk kunnen bereiden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Over een paar weekjes in Texas kijken of ik een goede beef brisket van de BBQ kan scoren![]()
[ afbeelding ]
In utrecht laatst ook beef short ribs besteld. Dat was me een enorme teleurstelling.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien dat ze dat daar ook daadwerkelijk kunnen bereiden?
Ik heb ze hier weleens besteld en dat leek me niet helemaal hoe het hoort te zijn.
Het is wel dé plek voor BBQ tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien dat ze dat daar ook daadwerkelijk kunnen bereiden?
Ik heb ze hier weleens besteld en dat leek me niet helemaal hoe het hoort te zijn.
hallo medemensquote:
Supquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Verslijt je ze zo snel ja?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg weer een nieuwe leidinggevend
Zo jammer als ze dat niet kunnen. Het kan zo lekker zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In utrecht laatst ook beef short ribs besteld. Dat was me een enorme teleurstelling.
Dat zijn de beste.quote:
ja, als je van die filmpjes ziet waarbij het praktisch van de bot af valt en dan een bord krijgt met stukken vlees die je met een steakmes moet doorzagenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Zo jammer als ze dat niet kunnen. Het kan zo lekker zijn
Hebben dus eigenlijk geen leiding nodig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ons team wordt gewoon van leidinggevende naar leidinggevende gehopt, omdat niemand weet wat ze met ons aan moeten.
Zo kreeg ik ze ook in Oostenrijk. Zo zonde.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als je van die filmpjes ziet waarbij het praktisch van de bot af valt en dan een bord krijgt met stukken vlees die je met een steakmes moet doorzagen
Geef.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
en dit loopt bij jullie gewoon rond?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Mister hamas is hier in opspraak geraakt omdat die echt onwijs onbeschoft is geweest tegen een medewerker en nu zie ik hem op 9gag met iets anders![]()
https://9gag.com/gag/aMVy(...)tm_medium=post_share
Jawel, iemand moet prio aangevenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:18 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hebben dus eigenlijk geen leiding nodig.
Nu al klaar?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat mijn ijsjes de rit naar huis overleefd hebben.
Ja ze hebben meerdere soorten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Hij staat in de folder ook met krakeling
Half uurtje rijden. Het is ook niet de dichtstbijzijnde supermarkt vanaf hier maar wel mijn favoriet.quote:
Tip: koeltas oid meenemenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze hebben meerdere soorten.Maar ik had nog nooit ijs meegenomen dus durfde niet meer mee te nemen eerst.
Maar de doos was nog koud net dus ik denk dat het wel goed is gegaan.
Ja da's wel een voordeel voor Ama om dicht bij de grens te wonen. Ik ga 1 keer per maand met de auto naar Duitsland op de tankpas van m'n maat.quote:
Maar ik heb zelf geen auto he dus ben wel afhankelijk van wanneer vrienden gaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja da's wel een voordeel voor Ama om dicht bij de grens te wonen. Ik ga 1 keer per maand met de auto naar Duitsland op de tankpas van m'n maat.
Ja same hier, maar is wel vaste prik 1 keer p/m op een zaterdagochtend vroeg.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik heb zelf geen auto he dus ben wel afhankelijk van wanneer vrienden gaan.
Normaal ga ik altijd met een andere vriendin maar deze vriend wou wel een keer mee. Volgens mij vooral omdat ik graag voor mijn kat snacks wou halen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:00 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja same hier, maar is wel vaste prik 1 keer p/m op een zaterdagochtend vroeg.
Bij mij ook al. Uiteindelijk kwamen ze 11:36.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag komt er een pakje tussen 8 en 18. Benieuwd wanneer ze komen.
Hier zijn ze nog niet geweestquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij ook al. Uiteindelijk kwamen ze 11:36.
DHL
ART3?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Mijn pakketje is vanmorgen gebracht. Zwaar doosje. Een heavy duty extra lange Axa-ketting voor m'n fiets met zo'n sok eromheen. Ziet er stevig uit.
Is het ook lekker?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:33 schreef AirwiN het volgende:
@:essnhills @:LTVDK @:Ieniminimuis en alle andere mensen mét goede smaak. Kijk eens wat ik tegenkwam op vakantie?
[ afbeelding ]
Daar zou ik graag in willen wonen denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:33 schreef AirwiN het volgende:
@:essnhills @:LTVDK @:Ieniminimuis en alle andere mensen mét goede smaak. Kijk eens wat ik tegenkwam op vakantie?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet geproefd maar het kan haast niet anders dan lekker zijn.quote:
Ik wil de verpakking best opsturen naar je als het leeg is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar zou ik graag in willen wonen denk ik
Ik kom eraan!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Hou maar lekker daar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil mezelf een voelen met het ijs.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil de verpakking best opsturen naar je als het leeg is.
Misgunner dat je bent.quote:
natuurlijk niet.quote:
Je bent welkom hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil mezelf een voelen met het ijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |