SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zeer herkenbaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:44 schreef Dr_Flash het volgende: Godverdomme zeg ik spreek toch geen Spaans of zo??
Doe gewoon wat ik je vraag, hoe moeilijk moet het zijn? Ik ben letterlijk dagnelang bezig geweest om een hele mappenstructuur op Sharepoint in te richten met alle rechten. Ik vraag mensen om de bewijsstukken / documenten in de betreffende mapjes op Sharepoint te plaatsen. Wat gebeurt er? Antwoorden op dat mailtje met de documenten als attachment. Niet alle documenten natuurlijk. EN ook nog wat documenten waar niet om gevraagd was. HOPPA Zoek het maar uit. Documenten die als attachment in het ticketsysteem geplaatst worden. Heb ik allemaal niet om gevraagd, heb ik allemaal NOG meer werk aan en ik was al lichtelijk gestoord van die mensonterende hersenverrotting die "externe audit" heet. Nog eentje. Biljetjesgazet. Komende nummer gaat over de geldzuivering in Nederland in 1945 i.v.m. 80 jaar bevrijding. Wat krijg ik? "Ik weet niks van de geldzuivering in Nederland in 1945 maar hier heb je een stuk over de geldzuivering in Tanzania in 1992". Als ik nogeens wat vraag, hou me tegen
![]()
Ik speel zowat de hele dag tussendoor Star Trek Fleet Command. Kan op PC, tablet en telefoon. Handig is dat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deden we vroeger op kantoor wel eens op de vrijdagmiddag, al was Red Alert 2 nog leuker om te doen
Wij maakten er met collega's gewoon een soort LAN-party van inclusief borrels en snacksquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik speel zowat de hele dag tussendoor Star Trek Fleet Command. Kan op PC, tablet en telefoon. Handig is dat.
Gewoon melden bij de Autoriteit Persoonsgegevens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Zeer herkenbaar.Of dan stuur je een link mee, zodat ze de bestanden beveiligd terug kunnen sturen. Nee hoor, gewoon als bijlage erbij. AVG, nee, daar doen we niet aan.
Die van de GLA waren leukerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was Generals als je met China speelde.
AVG? Nee vanavond eten we curry met rijstquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zeer herkenbaar.Of dan stuur je een link mee, zodat ze de bestanden beveiligd terug kunnen sturen. Nee hoor, gewoon als bijlage erbij. AVG, nee, daar doen we niet aan.
Zou ook AGV moeten zijn hihahoquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
AVG? Nee vanavond eten we curry met rijst
quote:
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
maar vanavond heb ik rundquote:
zeker. en een kolfje maisquote:
'Armeense voeger met bakkerij in Rusland' klinkt wel wat discutabelquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
1 van die Armeense voeger had vroeger een eigen bakkerij in Rusland
En hij vindt mijn keekses erg lekker
Ookquote:
Ja dat voegt niet helemaalquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Armeense voeger met bakkerij in Rusland' klinkt wel wat discutabel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |