In elk geval geen gek gedoe met aanbiedingen waardoor het nś 'moet', dus we gaan eens een pak AH Classic vaatwastabletten halen en kijken hoe dat bevalt, zou heel veel keuzestress schelen als de vaat daar ook gewoon schoon mee wordtquote:
Meestal kijken we wel naar aanbiedingen en halen we dingen die ergens goedkoper zijn dan bij andere supermarkten, wat in de praktijk neerkomt op dat onze boodschappen van AH, Nettorama, Lidl en soms Aldi of Plus komen, maar het ligt ook een beetje aan de dag (vriendin werkt bijvoorbeeld praktisch naast de Nettorama, dus soms is dat gewoon even handiger).quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:12 schreef Armani XL het volgende:
Als je de kosten laag wilt houden dan moet je sowieso niet bij de Albert Heijn zijn. Ga dan naar Dirk of Lidl/Aldi.
of via deze site:quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meestal kijken we wel naar aanbiedingen en halen we dingen die ergens goedkoper zijn dan bij andere supermarkten, wat in de praktijk neerkomt op dat onze boodschappen van AH, Nettorama, Lidl en soms Aldi of Plus komen, maar het ligt ook een beetje aan de dag (vriendin werkt bijvoorbeeld praktisch naast de Nettorama, dus soms is dat gewoon even handiger).
Maar voor dit soort dingen gaan we Lidl en Aldi ook zeker eens in de gaten houden, en de hierboven genoemde Action gaan we ook uitproberen voor dit soort zaken
Die van Dreft zijn inderdaad het beste! Pas had de Lidl een mooie aanbieding.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:16 schreef Lienekien het volgende:
Wel eens de vaatwastabletten van de Lidl geprobeerd, maar toch betere resultaten met die van Dreft. Een of twee keer per jaar worden die met een mooie aanbieding ingeslagen.
Die ga ik eens bekijkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:08 schreef maily het volgende:
[..]
of via deze site:
https://www.supermarktscanner.nl/
Helaas denk ik dat het voordeel van naar Duitsland gaan ruimschoots teniet wordt gedaan door de kosten die we dan gaan hebben voor een treinkaartjequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die van Dreft zijn inderdaad het beste! Pas had de Lidl een mooie aanbieding.
Als je niet te ver van de Duitse grens woont kan je ook bij de DM shoppen, deze heeft ook altijd goed aanbiedingen.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die van Dreft zijn inderdaad het beste! Pas had de Lidl een mooie aanbieding.
Als je niet te ver van de Duitse grens woont kan je ook bij de DM shoppen, deze heeft ook altijd goed aanbiedingen.
Hier schaffen we ze in bulk aan, meestal op internet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helaas denk ik dat het voordeel van naar Duitsland gaan ruimschoots teniet wordt gedaan door de kosten die we dan gaan hebben voor een treinkaartje
En anders tegen de tijd dat je nieuwe voorraad moet halen het product googlen. Dan krijg je ook vaak de prijzen en andere winkels te zien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die ga ik eens bekijken
Edit: helaas geen Lidl en Boni/Nettorama, zie ik, precies twee supermarkten die ook een kutsite hebben en waar je het volledig moet hebben van de folder óf er naar toe gaan
Luister maar goed naar de reclames: "Gaat 3X langer mee dan VERDUNDE immitaties!"quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:15 schreef marc0871 het volgende:
Dreft zegt al 40 jaar dat hun afwasmiddel 3 keer langer meegaat dan vergelijkbare afwasmiddelen.
En naar de t.h.t.-datum. Ik heb wel eens een volkomen niet meer schuimend wasmiddel gekocht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:18 schreef ToT het volgende:
Meeste spul van de Lidl is super goed.
Verder regelmatig bij Kruidvat kijken voor vaatwastabletten (nog steeds schijnt Lidl een betere prijs/kwaliteitverhouding te hebben), en voor pods voor in de wasmachine.
En dan nog moet je opletten: mammoetverpakkingen zijn niet altijd in verhouding goedkoper dan veel kleine pakjes!
Ik kijk met alles wat ik koop naar de prijs per kilogram / liter / stuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |