SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Mooie OP.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is bijna kwart voor 12Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Grote blij.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kan die niet vinden. Dacht aan Roos en haar mannen maar niks.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat er roze koeken zijn
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wespen op de appeltaartquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan die niet vinden. Dacht aan Roos en haar mannen maar niks.![]()
Mensen veranderen in vlindersquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Je moet nog wel even 30 rollen tape regelen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Krassen in het tafelblad.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Naja, lekker zweven nadienquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mensen veranderen in vlinders![]()
Jij hebt geen vleugels gekregen. Misschien was het te kort![]()
![]()
En toen was het stil.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben nog aan het nagenietenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij doet betaald poepen net eventjes anderquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Spinvis, staat nu aan.quote:
2 voor twaalfIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De nekharen van @maily staan overeind nuIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is je weer gelukt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:59 schreef MooieTop6 het volgende:
De nekharen van @:maily staan overeind nu
How can I make this topic about me?![]()
Wat is jouw bier? Hertog Jan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Echt bier? Of ga je voor dat armetierige pils?How can I make this topic about me?![]()
Alcoholvrije ipa want dat wil het bezoekquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Echt bier? Of ga je voor dat armetierige pils?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb ook wel eens cola in huis omdat bezoek dat wilHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb ook wel eens cola in huis omdat bezoek dat wil
Nietes hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:59 schreef MooieTop6 het volgende:
De nekharen van @:maily staan overeind nu![]()
Ik hou van jopenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het is jopen en eiwit gewordenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
IJwitquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het is jopen en eiwit geworden![]()
Het kind van Asha.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is een binder? Is dat SFW om te googlen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
Helemaal trots dat haar kind van 9 jaar een binder wilde.
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Anti tieten gordelquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat is een binder? Is dat SFW om te googlen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb het gegoogled en ben nu boosIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Borsten afbinden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat is een binder? Is dat SFW om te googlen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoveel zondequote:![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
#FreeTheTietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het plet ze vooral.quote:
Prima dat het bestaat wel, als zoiets simpels helpt om je prettiger te voelen bij hoe je je aan de wereld toont.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
#FreeTheTietenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijn bier?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is jouw bier? Hertog Jan?
Blond, tripel, weizen, Irish red, stout
Hertog Jan is pils.![]()
I like youquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:16 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mijn bier?
[ afbeelding ]
Blond, tripel, weizen, Irish red, stoutHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker likkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Onderweg naar Sneeuwwitjequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar een kind van 9 r zo opvoeden IJsdraakje? De andere is 11 en al voorbestemd dat ze mannen moet haten en lesbo moet worden. Ik vind daar iets van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het plet ze vooral.
Prima dat het bestaat wel, als zoiets simpels helpt om je prettiger te voelen bij hoe je je aan de wereld toont.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ken die hele Asha niet en reageerde op de binder als een neutraal iets.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar een kind van 9 r zo opvoeden IJsdraakje? De andere is 11 en al voorbestemd dat ze mannen moet haten en lesbo moet worden. Ik vind daar iets van.
Overigens zou ik ook die tieten weg willen hebben als die al op m'n fucking 9e merkbaar aanwezig waren geweest. Die shit zit alleen maar in de weg dan.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Het klinkt als een ongezonde situatie maar dat staat los van of binders mogen bestaan
Is een beetje als zeggen dat auto's kut zijn omdat er iemand is die een ongeluk heeft veroorzaaktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wil een korte broek aan maar ben bang dat het koud is op de fietsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het klinkt als een ongezonde situatie maar dat staat los van of binders mogen bestaan
Is een beetje als zeggen dat auto's kut zijn omdat er iemand is die een ongeluk heeft veroorzaaktJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dit is toch dat stukje dat ze zingen, off to work we go?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dit is de kant die ze op gaan naar huis...![]()
Mij lijken binders fysiologisch gezien niet heel erg gezond maar ik ben niet afgestudeerd in de BinderkunstenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan geen kwaad als je het goed doet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Mij lijken binders fysiologisch gezien niet heel erg gezond maar ik ben niet afgestudeerd in de BinderkunstenJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik zeg nergens dat ze niet mogen bestaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is een beetje als zeggen dat auto's kut zijn omdat er iemand is die een ongeluk heeft veroorzaakt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eerste keer zingen ze het naar huis toequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dit is toch dat stukje dat ze zingen, off to work we go?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:29 schreef MooieTop6 het volgende:
maar ik ben niet afgestudeerd in de Binderkunsten
Oh never mind.🐙![]()
Ik ga in deze mee met de gedachtengang van Heer Vers. Het is niet goed om als ouders jouw gedachtengoed aan je kinderen op te dringen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoofd onder water en krijsen helptquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Is het nu gedaan met het gezeur?
Dan kan ik ademhalen hihiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pinniequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Is het nu gedaan met het gezeur?
Dan kan ik ademhalen hihi
In praktijk doen de meeste ouders dat, alleen zijn de gedachtengoeden bij het gros wat minder extreem.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:32 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga in deze mee met de gedachtengang van Heer Vers. Het is niet goed om als ouders jouw gedachtengoed aan je kinderen op te dringen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja, weet ik veel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Eerste keer zingen ze het naar huis toe
Ze laten altijd dat stukje zien dat ze naar de mijn gaan.
Ik heb hem vorig jaar pas voor het eerst helemaal gezien.![]()
Ik zou ook zingen als ik onderweg naar Sneeuwwitje wasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wel Sneeuwwitje van het moderne sprookje, niet die van de origineleIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die is meer voor KreeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Blub blub blubquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hoofd onder water en krijsen helptWerewolf![]()
Boterham zalm komkommer
Maar de burgervader
Boterham is nog bevrorenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In China deden ze vroeger voetjes afbinden, ook zo leuk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In praktijk doen de meeste ouders dat, alleen zijn de gedachtengoeden bij het gros wat minder extreem.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of nekken verlengen in Aziatische en Afrikaanse stammenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In China deden ze vroeger voetjes afbinden, ook zo leuk.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb te lang te kleine schoenen gehad als kind dus jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In China deden ze vroeger voetjes afbinden, ook zo leuk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Auquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb te lang te kleine schoenen gehad als kind dus jaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Koffie over de datum is vrij relatief. Er moet een datum opstaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet helemaal mee eens, vers gebrande bonen zijn echt een stuk lekkerderquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koffie over de datum is vrij relatief. Er moet een datum opstaan.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tenmiste, dat is wat mijn brein mij verteldIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zijn er nog punten?Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Er staat zelfs een datum op zoutquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koffie over de datum is vrij relatief. Er moet een datum opstaan.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vacuüm verpakt is de regel een jaar+ 1 dag. Maar daarna is het heus nog drinkbaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, vers gebrande bonen zijn echt een stuk lekkerder“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Drinkbaar zekerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vacuüm verpakt is de regel een jaar+ 1 dag. Maar daarna is het heus nog drinkbaar.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ach ja.Don't follow me. I am lost too
IddDon't follow me. I am lost too
Die was geniaal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er staat zelfs een datum op zout![]()
Zout wat al meer dan zoveel jaar oud was gewonnen met een THT.
Ook op flesjes water zit een tht op
Water is al een miljoenmiljard jaar oud, maar goedIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gektequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die was geniaal.![]()
Zout wat al meer dan zoveel jaar oud was gewonnen met een THT.
Don't follow me. I am lost too
Soul gaat naar de winkel en krijgt even een buitje.
Om te gillenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Arme Soulquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
Soul gaat naar de winkel en krijgt even een buitje.
Moet jij haar weer drogen enzo straksIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Klopt, was nog prima te drinken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koffie over de datum is vrij relatief. Er moet een datum opstaan.![]()
Die kwam net hier over..quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
Soul gaat naar de winkel en krijgt even een buitje.Don't follow me. I am lost too
nu is ze gruwelijk natquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
Soul gaat naar de winkel en krijgt even een buitje.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Parapluutje dan maarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kwaliteit gaat wel wat achteruit idd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, vers gebrande bonen zijn echt een stuk lekkerder![]()
![]()
Parapluutje dan maarHij maakt hem gewoonquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Buitjes...Don't follow me. I am lost too
DruppeltjesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo oud als ons universumquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:54 schreef MooieTop6 het volgende:
Water is al een miljoenmiljard jaar oud, maar goed![]()
Old and WiseDon't follow me. I am lost too
We zijn allemaal gemaakt van sterrenstofquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De paraplu staat nog in de meterkast.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
RIP Soulquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
De paraplu staat nog in de meterkast.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
GoDon't follow me. I am lost too
Loesoe in the sky.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
We zijn allemaal gemaakt van sterrenstof“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarheen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Moby.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
We zijn allemaal gemaakt van sterrenstof![]()
![]()
Daar ga ik niet over oordelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:59 schreef hemarookworst het volgende:
sommigen mensen mogen ook wel een tht datum hebben“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yesquote:
3:51quote:
Wordt nu afgespeeld
Why Does My Heart Feel So Bad?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
even naar de cardioloogquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
3:51
Wordt nu afgespeeld
Why Does My Heart Feel So Bad?Uw ADH vitamine Worst
Bad JokeDon't follow me. I am lost too
Zeker en vastIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Joke ken nie koke?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Noiken in de KoikenDon't follow me. I am lost too
Orgel Joke
Zeg ken jij de mosselman?Don't follow me. I am lost too
Sterktequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Genietse dan maarquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom, het gaat altijd soepelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
We zijn allemaal gemaakt van sterrenstof![]()
Een 4?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:16 schreef hemarookworst het volgende:
Zo dat was een snelle soepele sessie weerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
In Nederland lopen er nog zat in enkellange rokken omdat ze opgroeien met het idee dat er een God bestaat die ze straft als ze het niet doen, wat is je punt? Ik noem bewust minder extreem, met een extreem voorbeeld komen maakt niet dat welk punt je ook probeert te maken beter overkomt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In China deden ze vroeger voetjes afbinden, ook zo leuk.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Bijna half 2quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De Bristol Stool Chart? Zo ja, dan is het idd een 4quote:Uw ADH vitamine Worst
Wel scherp blijven, je hebt een naam te verdedigenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Terecht welIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij bent mijn back-up, toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:30 schreef MooieTop6 het volgende:
Wel scherp blijven, je hebt een naam te verdedigen
* gebrokenglas bladert in de aantekeningen…How can I make this topic about me?![]()
Yep, maar ik ben nog een traineequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij bent mijn back-up, toch?
* gebrokenglas bladert in de aantekeningen…Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Toch gaat het al aardig goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, maar ik ben nog een trainee
Dank u Senpaiquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Net teams vergadering gehad die korter was dan mijn sessie in het kleine kamertje, grote blij
Uw ADH vitamine Worst
Hema blij
Ik blijIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
geen aanwezigen….quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:37 schreef hemarookworst het volgende:
Net teams vergadering gehad die korter was dan mijn sessie in het kleine kamertje, grote blijHow can I make this topic about me?![]()
even naar de groentewinkel die leuke aanbiedingen heeft om mijn vezels aan te vullen
Uw ADH vitamine Worst
jawel, maar de coordinator is met vakantie, die heeft altijd miljoenmiljard bespreekpuntenquote:Uw ADH vitamine Worst
Stevenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:43 schreef StevenHyde het volgende:
Bolk. Weer thuis. Tijd voor koffie.
Alles wel met u op deze mooie dag?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wel wel...Don't follow me. I am lost too
Ja nee preciesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja toch,niet dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het gaat, maar ligt buiten mijn macht dus maar proberen zo min mogelijk druk over te makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Alles wel met u op deze mooie dag?
Hoe gaat het met jou?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik krijg geen hoofdpijn van jouw hoofdquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat krijg ik ook van 'me' hoofd![]()
![]()
dat bedoel ik ook nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik krijg geen hoofdpijn van jouw hoofdUw ADH vitamine Worst
In deze huizenmarkt en dan onder dw vraagprijs bieden.... wist niet dat dat nog gebeurde
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Met mij gaat het redelijk goed vandaag. En je moet je alleen maar druk maken over dingen die je zelf kunt beïnvloeden inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Het gaat, maar ligt buiten mijn macht dus maar proberen zo min mogelijk druk over te maken
Hoe gaat het met jou?
Heb je al meerdere biedingen gehad?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die andere moeten gewoon meer bieden, allemaalquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kan gewoon, of het geaccepteerd wordt is een ander verhaalquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
In deze huizenmarkt en dan onder dw vraagprijs bieden.... wist niet dat dat nog gebeurde![]()
Hier is vandaag iemand langs geweest voor de technische inspectie van het huis. Hij vond het er allemaal wel OK uitzien
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dit was het tweede bod.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heb je al meerdere biedingen gehad?
Maar onder de vraagprijs. Met een hele motivatie brief en gun factorIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Motivatiebrief WTF!?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dit was het tweede bod.
Maar onder de vraagprijs. Met een hele motivatie brief en gun factorI'm surrounded by morons!
Zeker iets als: we zijn een jong gezin en je zou ons heel erg uit de brand redden hiermeequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dit was het tweede bod.
Maar onder de vraagprijs. Met een hele motivatie brief en gun factor
bla bla bla![]()
Jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zeker iets als: we zijn een jong gezin en je zou ons heel erg uit de brand redden hiermee
bla bla bla
Whoehoequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:22 schreef Fogel het volgende:
Hier is vandaag iemand langs geweest voor de technische inspectie van het huis. Hij vond het er allemaal wel OK uitzien
Met gunfactor kan je geen dikke auto kopen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dit was het tweede bod.
Maar onder de vraagprijs. Met een hele motivatie brief en gun factorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
"Koop een huis wat wel in jullie budget past, sukkels"quote:I'm surrounded by morons!
Met een gekopieerde handtekening eronderquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zeker iets als: we zijn een jong gezin en je zou ons heel erg uit de brand redden hiermee
bla bla blaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beetje op je schuldgevoel proberen in te spelenquote:![]()
Heb ook altijd het idee dat dit gewoon van die opkopers zijn, helemaal geen jonge gezinnen![]()
"Gewoon lappen, en veel!"quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Koop een huis wat wel in jullie budget past, sukkels"Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Om het vervolgens binnen een jaar met 50k overwaarde te verkopenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beetje op je schuldgevoel proberen in te spelen![]()
Heb ook altijd het idee dat dit gewoon van die opkopers zijn, helemaal geen jonge gezinnenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
NAISquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:22 schreef Fogel het volgende:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Indien het niet meer is na 1 jaar alquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Om het vervolgens binnen een jaar met 50k overwaarde te verkopen![]()
Of eerlijk antwoorden dar het geld hard nodig is voor de scheiding. Lekker terug tranen trekkenquote:
Nooit van gehoordquote:I'm surrounded by morons!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 372 / +90 / +12 / 1102 / 1273
2. HappyCharly / 297 / +0 / +0 / 141 / 191
3. loveislikeakiss / 177 / +34 / +8 / 778 / 933
4. _UserName_ / 174 / +50 / +62 / 242 / 301
5. FreshFruit / 147 / +13 / +35 / 574 / 687
6. greysbones / 126 / +69 / +2 / 253 / 268
7. MooieTop6 / 123 / +21 / +28 / 792 / 881
8. Bargehassus / 108 / +8 / +0 / 283 / 325
9. KillemWieft / 103 / +71 / +29 / 77 / 111
10. X55 / 103 / +10 / +0 / 455 / 504
11. devzero / 89 / +8 / +41 / 147 / 177
12. gebrokenglas / 80 / +11 / +7 / 294 / 350
13. marc0871 / 66 / +2 / +6 / 212 / 260
14. MizzezAmy / 66 / +29 / +4 / 194 / 222
15. Koen66 / 65 / +0 / +2 / 157 / 177
16. hemarookworst / 56 / +6 / +23 / 160 / 198
17. maily / 53 / +21 / +2 / 398 / 441
18. StevenHyde / 47 / +10 / +12 / 161 / 189
19. Pinnenmutske / 41 / +6 / +2 / 156 / 192
20. DerRabbit / 37 / +1 / +0 / 126 / 148SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Die kan Vino gewoon terugkaatsen. "Geef meer geld want scheiding!" En dat ze dan 20k meer biedenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of eerlijk antwoorden dar het geld hard nodig is voor de scheiding. Lekker terug tranen trekken
Maar @Vino_Tinto je moet gewoon verkopen aan diegene waar jij je goed bij voelt, laat ons maar lekker lullenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Minimaal 20k erbij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:30 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die kan Vino gewoon terugkaatsen. "Geef meer geld want scheiding!" En dat ze dan 20k meer biedenI'm surrounded by morons!
We hebben ze gezien want we doen de rondleidingen zelfquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beetje op je schuldgevoel proberen in te spelen![]()
Heb ook altijd het idee dat dit gewoon van die opkopers zijn, helemaal geen jonge gezinnenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik ga niet verkopen onder de vraagprijs gekkiequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:31 schreef MooieTop6 het volgende:
Maar @:vino_tinto je moet gewoon verkopen aan diegene waar jij je goed bij voelt, laat ons maar lekker lullen
Dan maar wat langer in dit huis wonen samenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik geef 2 euroIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Moet je snel verkopen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar ja. Het is ook midden in de vakantieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kusje deropquote:I'm surrounded by morons!
Ieder zijn eigen fetishquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kreeg mailtje van spoordeelwinkel en zag Moco museum maar las mocromuseum
Uw ADH vitamine Worst
Dit is een mooie top 6 hoor
/edit en NEE dit is geen sneer of wat dan ook, gewoon een mooie verwijzing naar mijn nick
JeJe had beter gelijk de goede kunnen kopenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja verkeerde inschatting gemaaktquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:03 schreef MooieTop6 het volgende:
Je
[..]
Je had beter gelijk de goede kunnen kopen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: