SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Mooie OP.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is bijna kwart voor 12Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Grote blij.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kan die niet vinden. Dacht aan Roos en haar mannen maar niks.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat er roze koeken zijn
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wespen op de appeltaartquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan die niet vinden. Dacht aan Roos en haar mannen maar niks.![]()
Mensen veranderen in vlindersquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Je moet nog wel even 30 rollen tape regelen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Krassen in het tafelblad.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Naja, lekker zweven nadienquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mensen veranderen in vlinders![]()
Jij hebt geen vleugels gekregen. Misschien was het te kort![]()
![]()
En toen was het stil.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben nog aan het nagenietenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij doet betaald poepen net eventjes anderquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Spinvis, staat nu aan.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: