Als het een creditcard is maar dan virtueel dan zou ie niet gewist moeten kunnen worden ALS ie gebruikt is. DAT ie gebruikt is is ergens bekend na inchecken lijkt me. Het is een mogelijke bug. Ergens moet de nog onbekende schade toch wel te verhalen zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:07 schreef Toine51 het volgende:
Waarom is dit eigenlijk mogelijk gemaakt vraag ik mij af?
Voor wie en waarom?
Elke debiel had toch van te voren kunnen zien dat dit fraudegevoelig was?
Klinkt inderdaad meer dat de banken gewoon niet willen meewerken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja zo werkt het inderdaad. Maar de "trace" zeg maar gaat toch niet verloren in het oneindige universum zou men zeggen. Het is terug te voeren naar degene die de "virtuele" creditcard heeft aangemaakt en ook weer gewist. Waarom valt het geld daar niet te halen vraag ik me af. Het is m.a.w. niet bepaald anoniem. Dus waar in het proces stokt het, dat wil ik weten.
Niks mis mee, we klagen er graag over maar het ov is in nl helemaal zo slecht nog niet geregeld, mak er graag gebruik van en waarom het voor paupers zou zijn is me totaal niet duidelijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Of op de terugweg in de trein al.Niet op de heenweg, zo gek is het ook weer niet.
Ja ik ook hoor. Men onthoudt wel de keren dat het fout ging en dan is het vaak heel erg fout omdat alles vastloopt. Maar meestal gaat het goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niks mis mee, we klagen er graag over maar het ov is in nl helemaal zo slecht nog niet geregeld, mak er graag gebruik van en waarom het voor paupers zou zijn is me totaal niet duidelijk
mdat ik hopeloos ouderwets ben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet op de goede forums om ons, je vrienden van Fok, hiervan op de hoogte te brengen?
Ns doet nu huilie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:32 schreef Basp1 het volgende:
Aangezien er een rekeningnummer is geweest kan de ns dan niet gewoon hun geld claimen bij de revolts die zulke diensten leveren.
Alhoewel de ns moet niet zeiken of moeilijk doen als we onderstaand stukje over fout uitgecheckte ov fietsen lezen en hun beleid.. vooral de schuld bij de consument leggen terwijl ze zelf een fout gevoelig systeem invoeren.
NS slingert honderden OV-fietsgebruikers onterecht op de bon: 'Alsof je crimineel bent'
Ze kunnen toch zorgen dat na het uitchecken je transactie direct in een queue komt om verwerkt te worden. Dan heb je geen rij bij het poortje maar alleen op de server die de betalingen verwerkt. Dat zou dan nog net snel genoeg zijn dat je niet direct na het poortje die pas kan verwijderen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:21 schreef Farenji het volgende:
[..]
De betaling en de validatie daarvan vindt pas na het uitchecken plaats. Anders staat ook iedereen daar in een enorme rij.
Hoeveel tijd heb je nodig om zo'n kaart te verwijderen? Dat gaat vast sneller dan de queue met betaaltransacties te legen in de spits.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:25 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ze kunnen toch zorgen dat na het uitchecken je transactie direct in een queue komt om verwerkt te worden. Dan heb je geen rij bij het poortje maar alleen op de server die de betalingen verwerkt. Dat zou dan nog net snel genoeg zijn dat je niet direct na het poortje die pas kan verwijderen.
Das ook weer zo. Dan moet een verwijderde pas gewoon te herleiden zijn naar de persoon. En als dit 2 keer gedaan is moet hier gewoon strafrechtelijk vervolgd worden. Hekel aan klaplopers.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:42 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb je nodig om zo'n kaart te verwijderen? Dat gaat vast sneller dan de queue met betaaltransacties te legen in de spits.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |