Neequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat jonge influencers wel dat soort figuren aantrekken, dus zo gek is dat toch niet?
Vreselijk wijfquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Zelfmoord faken met oudersgenot.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Vermakelijk talentloos secreet wel.
Dit is voor het eerst dat het met je eens ben , ziekelijk jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:21 schreef Eagles89 het volgende:
Ik word hier heel verdrietig van. Welke meisje van 18 is in staat nee te zeggen tegen miljoenen euro’s en de rest van je leven financieel onafhankelijk te worden? En ja te zeggen tegen een zwaar bijbaantje van 15 euro per uur om je nuttige studie voor de samenleving te volgen? Dat doet dan toch helemaal niemand meer? Dit is geen kwestie meer een vrije markt en van vraag en aanbod in mijn ogen. Dit is ziek. Dat meisje ziet er ook uit als 12, zieke wereld.
Dit onderschat je heel ergquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Volgens mij betaalt vrijwel niemand daaraan. Niemand is zo gek om geld uit te geven voor wat plaatjes terwijl het hele internet volstaat ermee, gratis. En als je googled op een bepaald persoon dan krijg je daarvan ook vaak wel de meeste onlyfans afbeeldingen gratis gevonden via anders sites.
Zoals een wijs Vlaams filosoof in de jaren 70 al schreef: De wereld is om zeep!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit soort kut kinderen zitten dus bij onze kinderen op de mobiel, sommigen van die kinderen vinden dat “cool” want nepgeld.
Als dit de nieuwe wereld is vind ik er niks aan.
Soit, als ik nu 18 zou zijn zou ik only fans ook gebruiken als side hussel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Daarom gaat ze op Only Fans he. Omdat ze verder (waarschijnlijk) niets kan.
Ik vind het tamelijk sneu. Ben je 18, en dan ga je je lijf/jezelf verkopen op internet voor geld. Vraag mij dan altijd af waar het is misgegaan bij de opvoeding?
Daarbij moet ik wel toegeven dat ik wel jaloers ben op haar inkomen. Aan de ándere kant van de medaille denk ik dat ik een gelukkiger leven heb met mijn modale inkomen en de mensen om mij heen, dan zij met d'r belachelijke inkomen en veelal oppervlakkige relaties die daar uit voortkomen.
Nee, dat zie ik aan de OP.....quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Volgens mij betaalt vrijwel niemand daaraan.
Wie is die ene persoon?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel erg meevalt, maar ik wil best een poll doen.
[poll=9113]
Ik heb iets gehad met een mevrouw die haar geld via de webcam verdiende.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel erg meevalt, maar ik wil best een poll doen.
[poll=9113]
Met mijn ex ook weleens over dat soort dingen gesproken ja. Die was ook gewoon lekker kinky en ik zag daar ook wel mogelijkheden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik heb iets gehad met een mevrouw die haar geld via de webcam verdiende.
In haar beste maand haalde ze ooit iets van 15000 euro binnen, heel veel mannen zijn gewoon hopeloos.
primaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Met mijn ex ook weleens over dat soort dingen gesproken ja. Die was ook gewoon lekker kinky en ik zag daar ook wel mogelijkheden.
Is echter nooit echt van de grond gekomen.
Daar gaat nog wel belasting vanaf neem ik aan? En waarom is het uit? En woont ze nu in een dikke villa? En wie is het?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik heb iets gehad met een mevrouw die haar geld via de webcam verdiende.
In haar beste maand haalde ze ooit iets van 15000 euro binnen, heel veel mannen zijn gewoon hopeloos.
Geld was dan ook nooit de hoofdreden, maar het zou er ongetwijfeld wel aan hebben bijgedragen. Al met al had het ook bijgedragen aan het gevoel van wantrouwen, dus het resultaat zal wel hetzelfde zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:34 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
prima
als ze eenmaal aan een flink inkomen zijn gewend zijn veel ook niet meer te redden
Wat was dan wel de hoofdreden? Ze kickte er gewoon op?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geld was dan ook nooit de hoofdreden, maar het zou er ongetwijfeld wel aan hebben bijgedragen. Al met al had het ook bijgedragen aan het gevoel van wantrouwen, dus het resultaat zal wel hetzelfde zijn geweest.
Dat zijn er best wat. Een vage kennis van me, getrouwd, kinderen, eigen zaak, heeft ook een tijdje achter de webcam gezeten, gewoon voor de lol.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat was dan wel de hoofdreden? Ze kickte er gewoon op?
Dat geldt voor alles natuurlijk. Anders kun je ook wel drugsdealer worden of zo, als het alleen om geld gaat. Ik ben zo'n meid die 15 jaar in de boeken heeft gezeten en naar de maatstaven van SuperNeger ben ik een boomer. Maar ben toch erg trots op wat ik gedaan en bereikt heb. Benieuwd of zij dat later ook is. Of nu. Maar als je geld en dommigheid het belangrijkste vindt, prima.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, begrijp jij het? En wat krijg je er dan voor terug? Een knipoog, of ze noemt je naam?
Wat een treurigheid. Ook die normalisatie is om te jannken. Duik je als jonge meid 15 jaar in de boeken om huisrtarts te worden of rechter komt er een onnozele domme meid die een shirt uitdoet en lacht haar financieel keihard uit.²
Er waren wederzijdse belangen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat was dan wel de hoofdreden? Ze kickte er gewoon op?
Waarom moet je trots zijn? Een bitcoin miljonair zal ook niet per sé trots zijn op het geluk dat hij deels heeft gehad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat geldt voor alles natuurlijk. Anders kun je ook wel drugsdealer worden of zo, als het alleen om geld gaat. Ik ben zo'n meid die 15 jaar in de boeken heeft gezeten en naar de maatstaven van SuperNeger ben ik een boomer. Maar ben toch erg trots op wat ik gedaan en bereikt heb. Benieuwd of zij dat later ook is. Of nu. Maar als je geld en dommigheid het belangrijkste vindt, prima.
Dat kan je allemaal op een kinky website vinden als je dat zou willen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou mij niet. En (vrouwelijk achtige) shemales, sissies, en ladyboys ook niet. Succes om die in een doorsnee club of café te vinden.
Oh nee helemaal niet. Is ook prima als zij daar blij mee is. Maar ik ben wel trots dat ik intelligent ben, dat mag toch ook? Net als zij wellicht trots is op haar lichaam. Dat ik ook plezier kan hebben met mijn hersenen en niet alleen met mijn lichaam. En echt geen afgunst hoor, dat vind ik altijd zo flauw om dat er bij te halen als je iets of iemand afkraakt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom moet je trots zijn? Een bitcoin miljonair zal ook niet per sé trots zijn op het geluk dat hij deels heeft gehad.
Maar dat zal hem aan z'n reet roesten. Uiteindelijk draait het om hoeveel vermogen je hebt kunnen vergaren, zolang het geen crimineel geld is.
En als je het geluk hebt een lekker wijf te zijn met een goed lichaam dan is een hele goede kans om iets mee te doen, als je er ook de juiste persoonlijkheid hebt om ermee om te gaan. En dat laatste heeft lang niet iedereen. En roept bij jou volgens mij ook een beetje afgunst op.
blelasting lmaoquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Daar gaat nog wel belasting vanaf neem ik aan? En waarom is het uit? En woont ze nu in een dikke villa? En wie is het?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |