abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:50:09 #151
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218424573
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 12:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik vind het wel aandoenlijk om een hobby hoerenloper te zien klagen over mensen die geld aan sekswerkers geven.
Digitale sekswerkers.
Daar heb je letterlijk geen fuck aan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_218424600
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 12:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Digitale sekswerkers.
Hetzelfde zullen veel mensen ook zeggen over langs de hoeren gaan. Avondje stappen en seks is veel goedkoper.

Wat is een hobby hoerenloper?
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:54:26 #153
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218424610
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:57 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik snap wel dat 'cold approach' niet meer werkt sinds dat hele #metoo gebeuren en waar social media de overhand neemt. Mannen die achter vrouwen aangaan die jong zijn of die niet dik zijn worden keihard geshamed. En hoe wel dat voor sommige mannen zoals ik juist leuk is, werkt dit voor andere mannen toch afstotend. En daarom zullen ze minder snel een vrouw op straat aanspreken. En dan heb je ook nog nieuwe wetten waar 'straatintimidatie' strafbaar wordt gesteld. Maar we weten allemaal waar die regel voor bedoelt is. Groepjes van niet nader te noemen personen die zich daadwerkelijk schuldig maken aan intimidatie. Maar we weten ook dat verlegen Hans hierdoor het nog net even ietsje moeilijk vindt om een dame op straat aan te spreken.
Allemaal bange slachtoffer onzin. Als je je een beetje normaal gedraagt moet dat geen probleem zijn. Sowieso gaat voor aanspreken het nodige vooraf zoals oogcontact en gebaren.
pi_218424611
quote:

[..]
Digitale sekswerkers.
Ik kan me voorstellen dat échte hobby hoeren, die het voor hun lol doen, ook liever het echte werk doen dan achter een camera zitten. Dus dan zou je zeggen dat degene die je nog kunt vinden het met meer plezier doen. Dat komt de kwaliteit ten goede ;)
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:56:35 #155
284411 crew  heywoodu
pi_218424631
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Tsja, 1 minuut voor middernacht was het illegaal en een minuut later is het legaal, terwijl er effectief niets veranderd is aan die vrouw. Het blijft natuurlijk een willekeurig getal, dat vooral gebruikt wordt om de veel duidelijkere gevallen van illegaliteit te beschermen.
Ja, het was verder ook niet een discussiepunt ofzo hoor, gewoon een gedachte omdat er zo expliciet werd vermeld dat ze een minuut na middernacht begon :+
pi_218424688
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 12:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, het was verder ook niet een discussiepunt ofzo hoor, gewoon een gedachte omdat er zo expliciet werd vermeld dat ze een minuut na middernacht begon :+
Voor sommige mensen zal het vast extra spannend zijn dat ze feitelijk nog nét geen 18 was om 0:01
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:02:51 #157
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218424689
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 12:52 schreef Glazenmaker het volgende:
Avondje stappen en seks is veel goedkoper.
Dat klopt op zich, echter liggen mijn gloriedagen van makkelijk meiden versieren in een club achter me.
Ik moet veel moeite doen dan lukt het vaak nog, maar het is de vraag of ik daar zin in heb. Wéér iemand opnieuw ontmoeten, wéér interessant proberen over te komen, wéér saaie gesprekken voeren. Nee, een leuke hoer is een veel makkelijkere uitweg als je vooral seks zoekt. En die doen ook vaak dingen die een normale meid niet wil doen.

Daarbij ben ik bijna 40 jaar. In België kun je gewoon meteen 18 jarigen neuken in ruil voor wat geld.

[ Bericht 3% gewijzigd door Harvest89 op 05-08-2025 14:44:44 ]
pi_218424697
quote:

[..]
Digitale sekswerkers.
Vaak combineren ze het ook
Als ik op kinky een link naar onlyfans zie staan in de advertentie sla ik haar over!
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_218424698
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218424707
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:04 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Bekende mensen met een OnlyFans posten doorgaans dingen die een 12 jarige ook op Facebook mag zetten.
pi_218424722
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat klopt op zich, echter liggen mijn gloriedagen van makkelijk meiden versieren in een club achter me.
Ik moet veel moeite doen dan lukt het vaak nog, maar het is de vraag of ik daar zin in heb. Wéér iemand opnieuw ontmoeten, wéér interessant proberen over te komen, wéér saaie gesprekken voeren. Nee, een leuke hoer is een veel makkelijkere uitweg als je vooral seks zoekt.

Daarbij ben ik bijna 40 jaar. In België kun je gewoon meteen 18 jarigen neuken in ruil voor wat geld.
Ik ben nu in de 30 en merk dat 18 jarigen mij een slappe leuter bezorgen tegenwoordig. Maar het is wel makkelijk ja.
pi_218424723
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:48 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Hoe kennen ze haar eigenlijk dan? Vind het raar dat je vanaf je 11e ergens dus blijkbaar in de wacht kan staan om op onlyfans te gaan.
Flexer is blijkbaar iemand die op social media opschept over hoe rijk hij of zij is. Dan is de vervolgstap influencer worden, want iets anders kunnen ze niet. En tja, dan volgt OF natuurlijk. Kutvolk.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:12:02 #163
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_218424749
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:04 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Oei, dit zijn wel rake shots ja.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:27:56 #164
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218424847
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik ben nu in de 30 en merk dat 18 jarigen mij een slappe leuter bezorgen tegenwoordig.
Nou mij niet. En (vrouwelijk achtige) shemales, sissies, en ladyboys ook niet. Succes om die in een doorsnee club of café te vinden.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:31:02 #165
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218424866
Zelfmoord faken met oudersgenot.

Bekijk deze YouTube-video

Vermakelijk talentloos secreet wel.
RED ONS HENNIEGOD
pi_218424887
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nou mij niet. En (vrouwelijk achtige) shemales, sissies, en ladyboys ook niet. Succes om die in een doorsnee club of café te vinden.
Ik zou niet weten waar ik die moet vinden in mijn provinciestadje nee.
pi_218424947
Sorry, maar als je als volwassen man kinderen van 16 neukt, dan ben je niet goed in je bovenkamer.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:52:22 #168
269692 Divje
brr brr patapim
pi_218424972
Tyfuslelijk wijf, en weer een typisch Superneger topic.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:08:59 #169
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_218425051
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dus die mensen bestaan toch? Ben zo benieuwd naar hoe je daar een fetisj voor kunt hebben.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_218425120
Ik word hier heel verdrietig van. Welke meisje van 18 is in staat nee te zeggen tegen miljoenen euro’s en de rest van je leven financieel onafhankelijk te worden? En ja te zeggen tegen een zwaar bijbaantje van 15 euro per uur om je nuttige studie voor de samenleving te volgen? Dat doet dan toch helemaal niemand meer? Dit is geen kwestie meer een vrije markt en van vraag en aanbod in mijn ogen. Dit is ziek. Dat meisje ziet er ook uit als 12, zieke wereld.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:24:46 #171
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_218425148
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Zelfmoord faken met oudersgenot.

Vermakelijk talentloos secreet wel.
Daarom gaat ze op Only Fans he. Omdat ze verder (waarschijnlijk) niets kan.
Ik vind het tamelijk sneu. Ben je 18, en dan ga je je lijf/jezelf verkopen op internet voor geld. Vraag mij dan altijd af waar het is misgegaan bij de opvoeding?
Daarbij moet ik wel toegeven dat ik wel jaloers ben op haar inkomen. Aan de ándere kant van de medaille denk ik dat ik een gelukkiger leven heb met mijn modale inkomen en de mensen om mij heen, dan zij met d'r belachelijke inkomen en veelal oppervlakkige relaties die daar uit voortkomen.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_218425167
quote:
Eén minuut na middernacht op mijn verjaardag begon ik met filmen. Alles is eindelijk klaar en komt morgen uit,” zei ze in een TikTok Live. Ze bedankt haar volgers die de content al sinds 2023 hebben gepreorderd
Dit had ze, gezien haar doelgroep, waarvan een deel haar al bestelde toen ze 16 was, beter in het midden kunnen laten daar de suggestie dat het beeld ouder zou kunnen zijn, en zij dus jonger, had het ongetwijfeld goed gedaan :+
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218425276
quote:

[..]
Digitale sekswerkers.
Volgens mij betaalt vrijwel niemand daaraan. Niemand is zo gek om geld uit te geven voor wat plaatjes terwijl het hele internet volstaat ermee, gratis. En als je googled op een bepaald persoon dan krijg je daarvan ook vaak wel de meeste onlyfans afbeeldingen gratis gevonden via anders sites.
pindazakje
pi_218425277
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:27 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dit had ze, gezien haar doelgroep, waarvan een deel haar al bestelde toen ze 16 was, beter in het midden kunnen laten daar de suggestie dat het beeld ouder zou kunnen zijn, en zij dus jonger, had het ongetwijfeld goed gedaan :+
Het zal je verbazen, maar niet iedereen is een pedo :')
pindazakje
  Redactie Sport dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:09:15 #175
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218425411
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:47 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Het zal je verbazen, maar niet iedereen is een pedo :')
Ik denk dat jonge influencers wel dat soort figuren aantrekken, dus zo gek is dat toch niet?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')